Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: ZP.D.DS.15.2023 Sukcesywne dostawy i montaż mebli biurowych oraz foteli obrotowych i krzeseł na potrzeby jednostek Politechniki Warszawskiej

Dorota Sochacka
Politechnika Warszawska Oddział: Dział Logistyki i Zakupów (do 01.03.23 Dział Zamówień Publicznych)
Termin:
Zamieszczenia : 21-12-2023 16:25:00
Składania : 25-01-2024 11:00:00
Otwarcia : 25-01-2024 11:05:00
Tryb: Przetarg nieograniczony
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono ogłoszenie, SWZ oraz pozostałą dokumentację związaną z przedmiotem zamówienia. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

W związku z obowiązującą od 18.10.2018 Dyrektywami Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 26 lutego 2014 r. w sprawie zamówień publicznych informujemy, że w niniejszym ogłoszeniu o zamówieniu przekazywanie ofert/wniosków oraz komunikacja odbywa się zgodnie z zapisami załączonej dokumentacji.

Zamawiający rekomenduje prowadzenie komunikacji za pomocą platformazakupowa.pl.

W związku z powyższym przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań do SWZ

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty

  • Przesłania odwołania/inne 

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania związane z procesem złożenia oferty/wniosku prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 

Przypominamy, że oferta/wniosek składany elektronicznie musi zostać podpisana elektronicznym kwalifikowanym podpisem.


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
6. JEDZ.zip zip 80.16 2023-12-21 16:25:00 Postępowanie
1. Ogłoszenie o zamówieniu.pdf pdf 1476.88 2023-12-21 16:25:00 Postępowanie
2. Specyfikacja Warunków Zamówienia.pdf pdf 341.76 2023-12-21 16:25:00 Postępowanie
3. Załącznik nr 1 do SWZ - Opis Przedmiotu Zamówienia.pdf pdf 84.94 2023-12-21 16:25:00 Postępowanie
4. Załączniki nr 2A-2F do SWZ Formularze asortymentowo-cenowe.xlsx xlsx 647.2 2023-12-21 16:25:00 Postępowanie
5. Załącznik nr 3 do SWZ - Formularz oferty.doc doc 216.5 2023-12-21 16:25:00 Postępowanie
7. Załącznik nr 1a do Formularza Oferty.docx docx 17.63 2023-12-21 16:25:00 Postępowanie
8. Załączniki nr 2-3 do Formularza Oferty.docx docx 22.71 2023-12-21 16:25:00 Postępowanie
9. Załączniki nr 4 -5 do Formularza Oferty.docx docx 23.49 2023-12-21 16:25:00 Postępowanie
10. Załącznik nr 4 do SWZ - Projektowane Postanowienia Umowy.pdf pdf 214.06 2023-12-21 16:25:00 Postępowanie
11. Odpowiedzi 1 na pytania Wykonawców.pdf pdf 88.43 2024-01-10 15:55:58 Publiczna wiadomość
12. Załączniki nr 2A-2F do SWZ Formularz asortymentowo-cenowy - po korekcie.xlsx xlsx 500.23 2024-01-10 15:55:58 Publiczna wiadomość
Informacja z otwarcia ofert.pdf pdf 141.62 2024-01-26 09:04:00 Publiczna wiadomość
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty 2.pdf pdf 181.15 2024-03-01 16:07:36 Publiczna wiadomość
Ogłoszenie o wyniku postępowania.pdf pdf 133.25 2024-03-20 10:24:05 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2024-03-20 10:24 Dorota Sochacka Ogłoszenie o wyniku postępowania

Ogłoszenie o wyniku [...].pdf

2024-03-01 16:07 Dorota Sochacka Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty

Informacja o wyborze [...].pdf

2024-01-26 09:04 Dorota Sochacka Informacja z otwarcia ofert.

Informacja z otwarci [...].pdf

2024-01-25 11:00 Komunikat Zamawiającego Kwota brutto jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia:
część 1: 164 940,69 zł, część 2: 1 519,67 zł, część 3: 14 109,64 zł, część 4: 6 218,57 zł, część 5: 2 330,51 zł, część 6: 349 571,60 zł
2024-01-10 15:55 Dorota Sochacka Odpowiedzi na pytania Wykonawców.
Poprawiony załącznik nr 2 do SWZ - Formularz asortymentowo-cenowy w podziale na części.

11. Odpowiedzi 1 na [...].pdf

12. Załączniki nr 2A [...].xlsx

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)

Liczba odsłon strony: 1397