Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: 2023/BZP 00447734/01 38 /23 - Usługi społeczne z zakresu badań psychologicznych kierowców pojazdów Policji oraz kierowców zawodowych dla funkcjonariuszy i pracowników Policji KMP/KPP w Grójcu, Lipski, Przasnyszu, Pułtusku, Radomiu, Szydłowcu, Zwoleniu, Płońsku.

Termin:
Zamieszczenia : 17-10-2023 14:21:00
Składania : 25-10-2023 10:00:00
Otwarcia : 25-10-2023 10:05:00
Tryb: PL - Tryb Podstawowy (art. 275)
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

 

Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:

- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,

- podpisem zaufanym,

- lub elektronicznym podpisem osobistym

 

W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań Zamawiającemu,

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,

  • Przesłania odwołania/inne. 

 

Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Ogł. o zamówieniu ds. 38-22, 2023_BZP 00447734_01.pdf pdf 266.6 2023-10-17 14:21:00 Postępowanie
SWZ ds. 38.pdf pdf 1084.11 2023-10-17 14:21:00 Postępowanie
Zał. nr 1.1 -Formularz ofertowy zad.1.pdf pdf 628.09 2023-10-17 14:21:00 Postępowanie
Zał. nr 1.2 -Formularz ofertowy zad.2.pdf pdf 628.66 2023-10-17 14:21:00 Postępowanie
Zał. nr 1.3 -Formularz ofertowy zad.3.pdf pdf 628.76 2023-10-17 14:21:00 Postępowanie
Zał. nr 1.4 -Formularz ofertowy zad.4.pdf pdf 628.57 2023-10-17 14:21:00 Postępowanie
Zał. nr 1.5 -Formularz ofertowy zad.5.pdf pdf 629.12 2023-10-17 14:21:00 Postępowanie
Zał. nr 1.6 -Formularz ofertowy zad.6.pdf pdf 628.51 2023-10-17 14:21:00 Postępowanie
Zał. nr 1.7 -Formularz ofertowy zad.7.pdf pdf 628.44 2023-10-17 14:21:00 Postępowanie
Zał. nr 1.8 -Formularz ofertowy zad.8.pdf pdf 629.34 2023-10-17 14:21:00 Postępowanie
Zał. nr 2 -Projekt umowy.pdf pdf 394.41 2023-10-17 14:21:00 Postępowanie
Zał. nr 3 -Oświad. o niepodleganiu wykluczeniu.pdf pdf 571.25 2023-10-17 14:21:00 Postępowanie
Zał. nr 4 -Oświad. o spełnianiu warunków udziału.pdf pdf 485.93 2023-10-17 14:21:00 Postępowanie
Zał. nr 5 - Wykaz osób.pdf pdf 563.38 2023-10-17 14:21:00 Postępowanie
Zał. nr 6 - Oświad. Wyk. art. 117 ust.4.pdf pdf 471.68 2023-10-17 14:21:00 Postępowanie
Zał. nr 7 -Zobowiązanie podmiotu udostępniającego.pdf pdf 499.62 2023-10-17 14:21:00 Postępowanie
Zał. nr 8 -Oświad. o aktual.inf. zawartych w art. 125 ust. 1.pdf pdf 550.73 2023-10-17 14:21:00 Postępowanie
SWZ ds. 38.docx docx 70.04 2023-10-17 14:21:00 Postępowanie
Zał. nr 1.1 -Formularz ofertowy zad.1.docx docx 22.8 2023-10-17 14:21:00 Postępowanie
Zał. nr 1.2 -Formularz ofertowy zad.2.docx docx 23.11 2023-10-17 14:21:00 Postępowanie
Zał. nr 1.3 -Formularz ofertowy zad.3.docx docx 22.88 2023-10-17 14:21:00 Postępowanie
Zał. nr 1.4 -Formularz ofertowy zad.4.docx docx 23 2023-10-17 14:21:00 Postępowanie
Zał. nr 1.5 -Formularz ofertowy zad.5.docx docx 24.22 2023-10-17 14:21:00 Postępowanie
Zał. nr 1.6 -Formularz ofertowy zad.6.docx docx 22.81 2023-10-17 14:21:00 Postępowanie
Zał. nr 1.7 -Formularz ofertowy zad.7.docx docx 24.27 2023-10-17 14:21:00 Postępowanie
Zał. nr 1.8 -Formularz ofertowy zad.8.docx docx 22.63 2023-10-17 14:21:00 Postępowanie
Zał. nr 2 -Projekt umowy.docx docx 24.78 2023-10-17 14:21:00 Postępowanie
Zał. nr 3 -Oświad. o niepodleganiu wykluczeniu.docx docx 16.97 2023-10-17 14:21:00 Postępowanie
Zał. nr 4 -Oświad. o spełnianiu warunków udziału.docx docx 15.83 2023-10-17 14:21:00 Postępowanie
Zał. nr 5 - Wykaz osób.docx docx 15.16 2023-10-17 14:21:00 Postępowanie
Zał. nr 6 - Oświad. Wyk. art. 117 ust.4.docx docx 13.91 2023-10-17 14:21:00 Postępowanie
Zał. nr 7 -Zobowiązanie podmiotu udostępniającego.docx docx 15.78 2023-10-17 14:21:00 Postępowanie
Zał. nr 8 -Oświad. o aktual.inf. zawartych w art. 125 ust. 1.docx docx 18.79 2023-10-17 14:21:00 Postępowanie
Inf. z otwarcia ofert ds. 38 -23.docx docx 21.65 2023-10-25 15:17:04 Publiczna wiadomość
Inf. z otwarcia ofert ds. 38 -23.pdf pdf 210.15 2023-10-25 15:17:04 Publiczna wiadomość
ZP-2604 -inf o wyborze ds. 38-23.pdf pdf 578.33 2023-11-22 13:46:45 Publiczna wiadomość
Inf. o wyborze ds. 38 -23.docx docx 32.22 2023-11-22 13:46:45 Publiczna wiadomość
ZP-2605 -inf. o unieważnieniu ds. 38 -23.pdf pdf 260.17 2023-11-22 13:50:02 Publiczna wiadomość
Inf. o unieważnieniu ds. 38 -23.docx docx 21.68 2023-11-22 13:50:02 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2023-11-22 13:50 Agnieszka Syta Zamawiający - Komenda Wojewódzka Policji z siedzibą w Radomiu w załączeniu przekazuje pismo o sygnaturze l.dz. ZP-2605/23 z dnia 22.11.2023r. tj. Informację o unieważnieniu postępowania na zadanie nr 2, 4, 5, 6 i 7. Dokument w załączeniu. Z poważaniem st. insp. Agnieszka Syta Sekcja Zamówień Publicznych KWP zs. w Radomiu

ZP-2605 -inf. o unie [...].pdf

Inf. o unieważnieniu [...].docx

2023-11-22 13:46 Agnieszka Syta Zamawiający - Komenda Wojewódzka Policji z siedzibą w Radomiu w załączeniu przekazuje pismo o sygnaturze l.dz. ZP-2604/23 z dnia 22.11.2023r. tj. Informację o wyborze najkorzystniejszej oferty na zadanie nr 1, 3 i 8. Dokument w załączeniu.
Z poważaniem
st. insp. Agnieszka Syta
Sekcja Zamówień Publicznych
KWP zs. w Radomiu

ZP-2604 -inf o wybor [...].pdf

Inf. o wyborze ds. 3 [...].docx

2023-10-25 15:17 Agnieszka Syta Zamawiający - Komenda Wojewódzka Policji z siedzibą w Radomiu w załączeniu przekazuje pismo o sygnaturze l.dz. ZP - 2307 /23 z dnia 25.10.23r. tj. Informację z otwarcia ofert. Dokument w załączeniu.
Z poważaniem
st. insp. Agnieszka Syta
Sekcja Zamówień Publicznych
KWP zs. w Radomiu

Inf. z otwarcia ofer [...].docx

Inf. z otwarcia ofer [...].pdf

2023-10-25 10:00 Komunikat Zamawiającego Zamawiający na realizację zamówienia przeznaczył kwotę 218 250,00 zł brutto.

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 513