Bid bond

Bid bond in 2 minutes

Get a deposit without paperwork and walking away from your computer in 3 steps

click fill the details pay online

Check how to do it - Video

Proceeding: ZP.271.zapytanie nr 19/2023/U/RB usługa polegająca na organizacji jednego spotkania integracyjnego dla uczestników projektu „Senior w gminie Bełżyce” współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020, Oś priorytetowa 11 Włączenie społeczne, Działanie 11.2 Usługi społeczne i zdrowotne.

Renata Bieńko
Gmina Bełżyce
Deadlines:
Published : 12-10-2023 17:39:00
Placing offers : 17-10-2023 09:00:00
Offers opening : 17-10-2023 09:05:00
Procedure: Szacowanie wartości zamówienia
Type: Service

Requirements and specifications

Szanowni Państwo,  

informujemy, że poniższe postępowanie ma charakter szacowania wartości zamówienia.  

Dlaczego warto odpowiedzieć na szacowanie wartości zamówienia?

Informujemy, iż niniejsze postępowanie nie stanowi zaproszenia do składania ofert w rozumieniu art. 66 Kodeksu cywilnego, nie zobowiązuje Zamawiającego do zawarcia umowy, czy też udzielenia zamówienia i nie stanowi części procedury udzielania zamówienia publicznego realizowanego na podstawie ustawy Prawo zamówień publicznych. 

Jednocześnie Zamawiający zastrzega, że odpowiedź na niniejsze postępowanie o charakterze szacowania ceny może skutkować:

  • zaproszeniem do złożenia oferty lub/i 

  • zaproszeniem do negocjacji warunków umownych lub 

  • zawarciem umowy, której przedmiot został określony w niniejszym postępowaniu. 

W przypadku pytań:

  • technicznych lub merytorycznych, proszę o kontakt za pośrednictwem przycisku "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel 538-120-328 

  • związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus pod nr 22 101 02 02, czynnym od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 do 17:00.   

 

Oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.  Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.


ZAPYTANIE O OSZACOWANIE WARTOŚCI ZAMÓWIENIA

 

1.           Przedmiot zamówienia:

 

Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na organizacji jednego spotkania integracyjnego dla uczestników projektu „Senior w gminie Bełżyce” współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020, Oś priorytetowa 11 Włączenie społeczne, Działanie 11.2 Usługi społeczne i zdrowotne.

 

2.           Cechy przedmiotu zamówienia

 

A.          Termin spotkania:

 

15 listopada 2023 r. (środa) w godzinach 13:00 - 22:00

 

B.          Miejsce spotkania:

 

1)       obiekt konferencyjny lub hotelarski;

2)       obiekt położony w punkcie dogodnym komunikacyjnie, tj. znajdujący się
w odległości nie większej niż 18 km od miejsca realizacji projektu
(
do pomiaru odległości należy użyć wyszukiwarki internetowej https://
www.google.pl/maps/, ustawienia automatyczne, bez wprowadzania sztucznych modyfikacji, jako punkt początkowy należy podać: Bełżyce, ul. Fabryczna 2B odległość dla trasy przejazdu samochodem);

3)       obiekt dostępny dla zamawiającego od godz. 12:00 w dniu spotkania;

4)       obiekt dostępny pod względem architektonicznym dla osób
z niepełnosprawnością.;

5)       obiekt spełniający wymogi bezpieczeństwa (BHP  i PPOŻ).

 

C.          Informacje na temat uczestników spotkania:

 

1)       maksymalna ilość uczestników spotkania to 60 osób;

2)       wiek 60 lat i więcej;

3)       osoby zamieszkujące na terenie Gminy Bełżyce;

4)       osoby wykluczone i zagrożone ubóstwem lub wykluczeniem społecznym oraz osoby z niepełnosprawnościami.

D.          Wyposażenie obiektu:

 

Obiekt musi posiadać:

1)       jedną salę konferencyjną dla minimum 60 osób z pełnym wyposażeniem:

§ krzesła w ilości 60 sztuk i stoły zasiadane,

§ ekranu i projektora multimedialnego o odpowiedniej mocy dostosowany do wielkości ekranu,

§ scenę i jej aranżację w ustawieniu zapewniającym pełną widoczność ekranu dla wszystkich uczestników spotkania,

§ miejsce do tańca;

2)          stanowisko recepcyjne, w tym:

§ obsługę przez 2 3 osoby, zlokalizowaną przed wejściem na  salę ,

§ obsługa pozostaje po stronie Zamawiającego (rejestracja uczestników,
kierowanie do  sali, udzielanie odpowiedzi na pytania uczestników);

3)       bezpłatną szatnię wraz z obsługą,

4)     toalety,

5)       klimatyzację i ogrzewanie (dającą możliwość utrzymania stałej temperatury
w sali i jej regulacji w zależności od potrzeb uczestników);

6)       bezpłatny dostęp do bezprzewodowego internetu,

 

E.       Obsługa techniczna:

 

1)       zapewnić salę posiadającą kompleksową infrastrukturę techniczną wraz
z niezbędnym wyposażeniem    w    dobrej    jakości    urządzenia multimedialne   
i konferencyjne    wraz z profesjonalną obsługą, umożliwiające realizację całego spotkania tj.:

§ nagłośnienie,

§ oprawa muzyczno-akustyczna spotkania,

§ profesjonalna obsługa techniczna sprzętu konferencyjnego,

§ oświetlenie konferencyjne oraz dekoracyjne (białe i kolorowe światło),

§ mikrofony (1 na statywie, 2 bezprzewodowe),

§ kable i gniazdka umożliwiające podłączeni laptopów,

2)          zapewnić oprawę muzyczną imprezy DJ

 

F.           Obsługa cateringowa

 

1)       Wykonawca zapewni catering dla uczestników wydarzenia w liczbie ustalonej ostatecznie z Zamawiającym w terminie do 3 dni roboczych przed spotkaniem integracyjnym. Maksymalna liczba uczestników spotkania wynosi 60 osób. Usługa cateringu obejmuje:

a)       zapewnienie ciągłej przerwy kawowej od godz. 12:30 do godz. 20:30.

§ w ramach ciągłej przerwy kawowej zapewnione zostaną: termos z gorącą wodą, herbata (różne rodzaje czarna, zielona, owocowa/ziołowa), kawa mielona, kawa z ekspresu, mleko, mleko roślinne, cytryna, cukier, słodzik; Wykonawca winien zapewnić przez cały czas przerwy kawowej dostępność w/w produktów.

§ przerwa kawowa będzie zorganizowana na wydzielonej powierzchni przylegającej bezpośrednio do sali konferencyjnej.

b)      zapewnienie ciepłego posiłku (dwudaniowy obiad z deserem, godziny do ustalenia), w menu muszą się znaleźć przynajmniej:

§  2 rodzaje zup spośród zup rekomendowanych przez Zamawiającego, tj.:

¾    rosół z makaronem (np. domowym, naleśnikowym, naleśnikowym szpinakowym) i wkładką mięsną,

¾     zupa dyniowa z grzankami ziołowymi/groszkiem ptysiowym,

¾     zupa borowikowa,

§  1 danie główne spośród dań rekomendowanych przez Zamawiającego, tj.:

¾    pieczone medaliony z indyka w sosie (np. w sosie śmietanowo-pieprzowym, paprykowym, chrzanowym itp.), ziemniaki i surówka (np. z kolorowych sałat z vinegret, zestaw różnych surówek),

¾    pierś z kurczaka faszerowana, ziemniaki, surówka (np.
z kolorowych sałat z vinegret, zestaw różnych surówek),

¾    1 deser spośród deserów rekomendowanych przez Zamawiającego, tj.:

¾    szarlotka na ciepło serwowana z lodami i bitą śmietaną,

¾    puchar lodów z gorącym sosem owocowym;

Wykonawca zapewni obiad serwowany do stołu (należy zapewnić obsługę jednego kelnera na 10-20 gości. Liczba porcji powinna odpowiadać liczbie przewidzianych uczestników.

c)       zapewnienie 3 przekąsek gorących podanych do stołu (godziny do ustalenia) spośród przekąsek gorących rekomendowanych przez Zamawiającego, tj.:

§ Ragout wieprzowe z warzywami,

§ misa pierogów,

§ barszcz czerwony z pasztecikami,

§ żeberka zapiekane w miodzie,

§ dowolne danie wegetariańskie;

d)      zapewnienie 7 przekąsek zimnych spośród przekąsek rekomendowanych przez Zamawiającego, tj.:

§ schab w galarecie,

§ kurczak faszerowany,

§ rolada mięsna z kaczki,

§ kąski drobiowe z dipem,

§ śledzie w różnych odsłonach,

§ tymbaliki drobiowe, roladki naleśnikowe,

§ mięsa pieczone,

§ rolada szpinakowa z łososiem,

§ 3 rodzaje sałatek spośród sałatek rekomendowanych przez Zamawiającego, tj.:

¾    tradycyjna jarzynowa,

¾     ze świeżych liści szpinaku z bekonem,

¾     serem pleśniowym i sosem,

¾    mix świeżych sałat z dodatkami i sosem vinegret,

¾     sałatka z zielonej sałaty, pomidorów, oliwek i sera feta,

¾     sałatka makaronowa.

e)       zapewnienie napojów zimnych (soki owocowe/ wyroby Pepsi/woda gazowana/woda bgaz z miętą i cytryną);

f)        zapewnienie kompozycji owoców jesiennych;

g)      zapewnienie staropolskiego stołu wiejskiego (udziec wieprzowy, schab, baleron, kiełbasa swojska, salceson, pasztet, smarowidło domowe, ogórki kiszone), stół deserowy z ciastem i deserkami koktajlowymi oraz kompozycję owoców jesiennych.

 

2)          Wykonawca zapewni odpowiednią infrastrukturę gastronomiczną niezbędną do realizacji świadczenia:

a)  naczynia i sztućce oraz serwetki - dostosowane do liczby uczestników, Zamawiający nie dopuszcza stosowania naczyń i sztućców jednorazowych oraz wykonanych z plastiku lub innych tworzyw sztucznych;

b)  wszystkie podawane posiłki muszą być gotowe do spożycia, bezwzględnie świeże, pierwszej jakości, przygotowane ze świeżych produktów spełniających normy jakości produktów spożywczych oraz winny mieć estetyczny wygląd;

c)   Wykonawca zapewni obsługę kelnerską w trakcie trwania lunchu i przerwy kawowej.

 

G.      Zakres obowiązków Zamawiającego

 

1)       Wykonawcę obowiązuje pełna dyspozycyjność od godz. 12:00 do godz. 22:00 w dniu spotkania;

2)       Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za zobowiązania finansowe oraz formalnoprawne, w tym w szczególności koszt wynajmu powierzchni, zużycie mediów;

3)       w przypadku ograniczenia dostępu do energii elektrycznej w obiekcie konferencyjnym, uniemożliwiającego uruchomienie niezbędnych sprzętów podczas organizacji konferencji, Wykonawca będzie zobowiązany do dostarczenia agregatów prądotwórczych.

 

 

3.           Kryteria oceny ofert

 

Nadesłane oferty ocenione zostaną według poniższych kryteriów:      CENA: 100% (1% = 1 pkt)

 

4.           Zasady wyboru wykonawcy

 

1)                 Kryteriami oceny złożonych ofert będą: najniższa cena. W celu zapewnienia porównywalności wszystkich ofert, Zamawiający zastrzega sobie prawo do skontaktowania się z Wykonawcami w celu uzupełnienia, wyjaśnienia lub doprecyzowania ofert.

2)                 Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania oferty częściowej.

3)                 Zamawiający zastrzega sobie prawo do ewentualnej rezygnacji z realizacji Zamówienia bez podania przyczyny.

4)                 Zamawiający informuje, że nie uiszcza żadnych zaliczek na poczet organizowanego spotkania. Płatność jest dokonywana po zrealizowanej konferencji na podstawie zawartej umowy z Wykonawcą.

5)                 Zamawiający zastrzega, że całościowa oferta stanowi informację publiczną w rozumieniu ustawy o dostępie do informacji publicznej i nie podlega zastrzeżeniu jako tajemnica przedsiębiorstwa.

 

5.           Postanowienia umowy

 

Koszt usługi cateringowej zostanie uiszczony w oparciu o rzeczywiste zapotrzebowanie Zamawiającego, które Zamawiający określi na 2 dni przed terminem wydarzenia. tj. 13 listopada 2023 r. Zamawiający szacuje, że maksymalna liczba uczestników wyniesie 60 osób.

 

6.           Obowiązki Wykonawcy po podpisaniu umowy

 

1)           Stała współpraca z Zamawiającym w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia,
w szczególności w zakresie udzielania Zamawiającemu wszelkich niezbędnych informacji związanych z jego prawidłowym wykonaniem. Wykonawca wyznaczy dwie osoby do ogólnej koordynacji realizacji przedmiotu zamówienia, które będą współpracowały z osobami wskazanymi przez Zamawiającego.

2)           Wykonawca będzie zobowiązany do osobistego stawiennictwa w siedzibie Zamawiającego lub innym wyznaczonym przez Zamawiającego miejscu każdorazowo, gdy Zamawiający uzna to za niezbędne do prawidłowej realizacji zamówienia.

3)           Współpraca pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą będzie polegała na kontaktach bezpośrednich, telefonicznych i mailowych, a wszelkie materiały związane z realizacją zamówienia w miarę możliwości technicznych przekazywane będą na bieżąco za pośrednictwem poczty elektronicznej.

4)           Wykonawca jest zobowiązany do sprawnej i terminowej realizacji zamówienia, w tym uwzględniania w trakcie jego realizacji wszystkich uwag zgłaszanych przez Zamawiającego.

5)           Wykonawca jest zobowiązany do niezwłocznego informowania o pojawiających się problemach, zagrożeniach lub opóźnieniach w realizacji, a także innych zagadnieniach istotnych dla realizacji zamówienia.

6)           Wykonawca oświadcza, że posiada umiejętności i kwalifikacje niezbędne do należytej realizacji zamówienia.

7)           Wykonawca zobowiązuje się do wykonania zamówienia z zachowaniem należytej staranności zawodowej, rzetelnie, terminowo, z uwzględnieniem obowiązującego prawa i zgodnie z ogólnymi zasadami współżycia społecznego.

8)           Wszystkie narzędzia niezbędne do realizacji zamówienia zapewnia Wykonawca.

9)           Wykonawca zobowiązuje się uwzględniać uwagi zgłoszone przez Zamawiającego przy realizacji przedmiotu zamówienia.

 

7. Termin i forma składania ofert                                                                                                                              

 

Ofertę należy złożyć przez Formularz elektroniczny na Platformie Zakupowej wskazując cenę netto i brutto za całościowy udział maksymalnej ilości osób, tj.  60 w wydarzeniu.

 

UWAGA: W przypadku jeżeli w cenie oferty zawarte będą usługi opodatkowane w dwóch różnych stawkach VAT, Wykonawca winien tak skalkulować cenę usługi w Formularzu elektronicznym,  aby wskazać w nim stawkę Vat podstawową, tj. 23 %. W przypadku zawarcia umowy Wykonawca może rozdzielić w wystawionej fakturze dwie pozycje z różnymi stawkami Vat, jednak kwota brutto wystawionej faktury musi odpowiadać tej wskazanej w elektronicznym formularzu.

 

Dodatkowo należy dołączyć propozycję menu (tj. lunch (zupy, II danie, deser, przekąski zimne i gorące) i całościowej przerwy kawowej wraz ze wskazaniem linka do strony internetowej obiektu, aby Zamawiający  mógł zweryfikować spełnienie wymagań opisanych w niniejszym zapytaniu.

 

8.     KLAUZULA RODO:

https://drive.google.com/file/d/1faZotCWJ-5XjUMnZh43gFoUmG2KjdQXW/view

 

9.      Kontakt

 

Renata Bieńko r.bienko@belzyce.pl

Alicja Szewczyk a.szewczyk@belzyce.pl

 

 

 

 

 


Attachments

NAME EXTENSION SIZE (kB) PUBLISHING DATE SOURCE DOWNLOAD
projekt umowy - Gminny Dzien Seniora.docx docx 154.2 2023-10-12 17:39:00 Proceeding

Announcements

2023-11-08 21:52 Renata Bieńko W niniejszym zapytaniu o szacowanie wartości zamówienia, które zgodnie z treścią zapytania mogło skutkować zawarciem umowy, której przedmiot został określony w niniejszym postępowaniu złożono 2 oferty.

Ofertę z najniższą ceną złożył Wykonawca: Przedsiębiorstwo Wielobranżowe REST – ART. s.c. Mariola Ponikowska Janik, Józef Janik z siedzibą Trojaczkowice 43, 24 – 220 Niedrzwica Duża 81, z ceną 14 580,00 zł. brutto.
Ofertę złożyła także następująca firma: Zajazd Kmicic Bożena Strugalska, Zemborzyce Dolne 62 20-492 Lublin z ceną 19 800,00 zł brutto.
Dziękujemy wszystkim za złożenie ofert. Wybranego Wykonawcę prosi się o kontakt w celu zawarcia umowy.

Subject of the request

No. Name Description and attachments Quantity
/ Unit
Net price / Unit Vat Gross price / Unit Currency Delivery address Attach
file
1 Organizacja wydarzenia „Gminny Dzień Seniora w Gminie Bełżyce” Należy wskazać cenę za całościowy udział maksymalnej ilości osób, tj. 60 w wydarzeniu. Cena winna obejmować wszystkie elementy składające się na usługę opisane w pkt 1,2, 5 i 6 niniejszego zapytania. 1 service - (0)
Currency rates NBP , EUR: 4.2635 PLN

Criteria and formal conditions

No. Name Criterium weight Description and attachments Your suggestion or comment Attach file
1 Price 100% Offer value 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
(0)
Unlock the form

The number of page views: 214