Bid bond

Bid bond in 2 minutes

Get a deposit without paperwork and walking away from your computer in 3 steps

click fill the details pay online

Check how to do it - Video

Proceeding: Meble różne do Coll. Humanum Dostawa krzeseł laboratoryjnych obrotowych, fotei biurowych oraz taboretów laboratoryjnych do Coll. Humanum UMP

Izabella Dolińska
Uniwersytet Medyczny im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu Department: Dział Obsługi Zakupów
Deadlines:
Published : 12-10-2023 12:06:00
Placing offers : 18-10-2023 12:30:00
Offers opening : 18-10-2023 12:35:00
Procedure: Zapytanie ofertowe
Type: Supply

Requirements and specifications

Szanowni Państwo,


informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z Regulaminu Udzielania Zamówień Publicznych Uniwersytetu Medycznego im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego,



Zobowiązujemy Oferentów do przestrzegania 30-dniowego terminu obowiązywania oferty.

Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością prowadzenia negocjacji.

Zamawiającemu w każdej chwili przysługuje prawo do unieważnienia postępowania bez podania przyczyny.




W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego"  

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Attachments

NAME EXTENSION SIZE (kB) PUBLISHING DATE SOURCE DOWNLOAD
Taboret laboratoryjny obrotowy, wysoki.doc doc 74.5 2023-10-12 12:06:00 Subject of the order
Krzesło biurowe (fotel).doc doc 155 2023-10-12 12:06:00 Subject of the order
Krzesło laboratoryjne, wysoki z oparciem TW-1.doc doc 121.5 2023-10-12 12:06:00 Subject of the order
Oświadczenie -wykluczenie.docx docx 13 2023-10-12 12:06:00 Criterion
Lista jednostek.docx docx 13.49 2023-10-12 12:06:00 Criterion
protokół odbioru - jednostki.doc doc 44.5 2023-10-12 12:06:00 Criterion
Umowa.pdf pdf 142.07 2023-10-12 12:06:00 Criterion

Announcements

2023-10-12 13:53 Izabella Dolińska Postępowanie zostało unieważnione. Uzasadnienie: Zamawiający unieważnia postępowanie - inny tryb zakupu przedmiotu zamówienia.

Subject of the request

No. Name Description and attachments Quantity
/ Unit
Net price / Unit Vat Gross price / Unit Currency Delivery address Attach
file
1 Taboret laboratoryjny obrotowy Taboret laboratoryjny obrotowy - OPZ załącznik

Taboret laboratoryjn [...].doc

79 pc. Uniwersytet Medyczny im. Karola Marcinkowskiego
Aleksandra Fredry 10
61-701, Poznań
(0)
2 Krzesło biurowe (fotel) Krzesło biurowe (fotel) - OPZ załącznik

Krzesło biurowe (fot [...].doc

56 pc. - (0)
3 Krzesło laboratoryjne z podłokietnikami Krzesło laboratoryjne z podłokietnikami - OPZ załącznik

Krzesło laboratoryjn [...].doc

56 pc. - (0)
Currency rates NBP , EUR: 4.2812 PLN

Criteria and formal conditions

No. Name Criterium weight Description and attachments Your suggestion or comment Attach file
1 Price 100% Offer value 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 30 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - od 2 - 4 tygodni od otrzymania zamówienia. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
5 Oświadczenie - Uważamy się za związanych niniejszą ofertą przez okres 30 dni od daty składania ofert. (0)
6 Oświadczenie o wykluczeniu - Proszę o podpisanie oświadczenia i dodanie do dokumentacji.

Oświadczenie -wykluc [...].docx

(0)
7 Umowa + protokół odbioru + lista jednostek - Akceptacja treści umowy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję".

Lista jednostek.docx

protokół odbioru - j [...].doc

Umowa.pdf

(0)
8 Gwarancja - 5 lat. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
(0)

The number of page views: 217