Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 06-10-2023 08:34:00 |
Składania : | 11-10-2023 13:00:00 |
Otwarcia : | 11-10-2023 13:05:00 |
Tryb: | Szacowanie wartości zamówienia |
Rodzaj: | Dostawy |
Szanowni Państwo,
informujemy, że poniższe postępowanie ma charakter szacowania wartości zamówienia.
Przedmiot szacowania wartości zamówienia: dostawa materiałów biurowych na potrzeby Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji w Białymstoku im. Mariana Zyndrama-Kościałkowskiego,
Informacje dotyczące szacowania wartości zamówienia:
W związku z planowanym postępowaniem na dostawę materiałów biurowych, zwracamy się z prośbą o przesłanie cen asortymentu w celu oszacowania wartości przedmiotu zamówienia w załączonej tabeli.
W przypadku braku asortymentu, prosimy o wycenę tego, który Państwo posiadają, niekoniecznie wszystkich pozycji zawartych w tabeli.
Szacowanie ma charakter ustalenie wartości i nie zostanie zakończone wyborem oferty.
Termin i sposób wysyłania szacunkowych wartości zamówienia:
termin wysyłania szacunkowej wartości zamówienia Zamawiający ustala do dnia 11.10.2023r., do godziny 13.00. Informację zawierającą szacunkową wartość należy składać na załączonej tabeli, dopuszcza się składanie ofert częściowych. Formularz należy składać poprzez Platformę Zakupowa lub na e-mail: jsosinska@zozmswia.bialystok.pl.
Dlaczego warto odpowiedzieć na szacowanie wartości zamówienia?
Informujemy, iż niniejsze postępowanie nie stanowi zaproszenia do składania ofert w rozumieniu art. 66 Kodeksu cywilnego, nie zobowiązuje Zamawiającego do zawarcia umowy, czy też udzielenia zamówienia i nie stanowi części procedury udzielania zamówienia publicznego realizowanego na podstawie ustawy Prawo zamówień publicznych.
Jednocześnie Zamawiający zastrzega, że odpowiedź na niniejsze postępowanie o charakterze szacowania ceny może skutkować:
zaproszeniem do złożenia oferty lub/i
zaproszeniem do negocjacji warunków umownych lub
zawarciem umowy, której przedmiot został określony w niniejszym postępowaniu.
W przypadku pytań:
technicznych lub merytorycznych, proszę o kontakt za pośrednictwem przycisku "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel .47 710 4129
związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus pod nr 22 101 02 02, czynnym od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 do 17:00.
Oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Komunikaty