Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 05-10-2023 09:24:00 |
Składania : | 18-10-2023 12:00:00 |
Otwarcia : | 18-10-2023 13:00:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Robota budowlana |
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych przy realizacji
zadania pn.:
„Przebudowa sieci kanalizacji deszczowej w Wilkasach ul. Brzozowa i ul.
Kwiatowa – etap II”.
Ø w drodze gminnej nr 129051 N ul. Brzozowej, w zakresie:
a) budowa odcinka kolektora kanalizacji deszczowej grawitacyjnej z rur PVC-U SN 12 Ø 450 mm (od pkt. D8 do D18) w wykopie o głębokości od 1,20 m do 1,70 m, z częściową rozbiórką i odtworzeniem nawierzchni chodnika z płyt betonowych 35x35x5 cm lub odtworzeniem zieleńca warstwą ziemi urodzajnej grubości 10 cm i odsianiem odpowiednio dobraną mieszanką trawy – 192,43 m,
b) budowa studni rewizyjnych systemu PRO PP Ø 630 mm i 450 mm, z włazami kanałowymi typ. lekki wraz z obrobieniem włazów w nawierzchni chodnika – 11 sztuk,
c) montaż systemów odwodnienia liniowego z rusztami żeliwnymi 40 ton. w istniejących nawierzchniach jezdni z masy mineralno-bitumicznej – 5 kpl.,
d) budowa studzienek
wpustów ulicznych z rur betonowych D=450 mm z osadnikami w istniejących
nawierzchniach jezdni z masy mineralno-bitumicznej wraz z montażem pierścieni odciążających
i rusztów żeliwnych 400x600 mm „uchylnych” –
6 sztuk,
Ø w drodze gminnej nr 129060 N ul. Kwiatowej, w zakresie:
a) budowa odcinka kolektora kanalizacji deszczowej grawitacyjnej z rur PVC-U SN 12 Ø 450 mm (od pkt. A1 do A2) w wykopie o głębokości od 0,90 m do 1,60 m, z rozbiórką i odtworzeniem nawierzchni chodnika z płyt betonowych 35x35x5 cm lub odtworzeniem zieleńca warstwą ziemi urodzajnej grubości 10 cm i odsianiem odpowiednio dobraną mieszanką trawy – 32,00 m,
b) budowa studni
rewizyjnej systemu PRO PP Ø 630 mm, z włazami kanałowymi typ. lekki wraz
z obrobieniem włazów w nawierzchni chodnika na istniejącym przepuście drogowym –
1 sztuka,
c) budowa studni
rewizyjnej systemu PRO PP Ø 450 mm, z włazami kanałowymi typ. lekki wraz
z obrobieniem włazów w nawierzchni chodnika –
1 sztuka,
d) budowa zbiornika
podziemnego – systemowego ze skrzynek rozsączających o wym. 4,00x5,00x
x1,50 m –
1 kpl.
e) rozbiórka murka betonowego wylotu przepustu w skarpie nasypu drogi wraz z zamurowaniem przepustu i uzupełnieniem skarpy warstwą ziemi urodzajnej grubości 10 cm i odsianiem odpowiednio dobraną mieszanką trawy na powierzchni około 16 m2 –1 sztuka,
Ø inwentaryzacja geodezyjna powykonawcza,
Ø opracowanie projektu czasowej organizacji ruchu dla prac prowadzonych w pasach drogowych dróg gminnych,
2. Szczegółowy zakres, opis i sposób realizacji przedmiotu zamówienia:
Szczegółowy zakres, opis i sposób realizacji przedmiotu zamówienia zawierają załącznik do warunków zapytania ofertowego, tj.:
· dokumentacja techniczna - załącznik nr 1,
· projekt umowy - załącznik nr 2.
Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę w wymiarze czasu pracy adekwatnym do powierzonych zadań, tj. kierowania robotami związanymi z przebudową kanalizacji deszczowej,
4. Termin realizacji zamówienia:
· w terminie 7 dni od dnia zawarcia umowy,
· 2 miesięcy – nie później niż do 20 grudnia 2023 r.,
Zamawiający przewiduje możliwość:
na zasadach określonych z projekcie umowy stanowiącej załącznik nr 2 do niniejszych warunków zapytania ofertowego.
5. Kryteria brane pod uwagę przy ocenie ofert:
cena 100 %,
Ø Wykonawca winien udokumentować potwierdzonymi za zgodność z oryginałem: kopiami umów, faktur, protokołów odbioru robót poświadczających wykonanie co najmniej dwóch robót polegających na budowie, przebudowie lub remontach kanalizacji deszczowych.
Ø Wykonawca winien udokumentować (złożonym oświadczeniem – załącznik nr 3):
·
że nie jest Wykonawcą w stosunku do którego zachodzi którakolwiek z
okoliczności wskazanych
w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach
w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących
ochronie bezpieczeństwa narodowego (tekst jednolity: Dz. U. z 2022 r., poz.
835).
7. Sposób przygotowania ofert:
Ofertę należy sporządzić w formie pisemnej (skan PDF podpisany), w języku polskim.
Zamawiający nie dopuszcza złożenie ofert częściowych.
8. Miejsce i termin złożenia ofert:
· pocztą elektroniczną za pośrednictwem platformy zakupowej,
· do dnia 18 października 2023 r. do godziny 12.00.
9. Termin otwarcia ofert:
w dniu 18 października 2023 r. o godzinie 13.00.
10. Osoba upoważniona do kontaktu z Wykonawcami:
podinspektor Referatu Rozwoju Gospodarczego Urzędu Gminy Giżycko – Marcin Wójcik.
11. Oświadczenie Wykonawcy:
Wykonawca, oświadcza, że cena podana w ofercie
jest obowiązująca w całym okresie ważności umowy
i zawiera wszystkie koszty niezbędne do realizacji zamówienia
wynikające wprost z:
· zakresu przedmiotu zamówienia,
· zapisów zawartych w projekcie umowy
jak również inne koszty w nich nie ujęte, a bez których nie można wykonać zamówienia.
12. Nazwy i kody stosowane we Wspólnym Słowniku Zamówień.
Kod CPV: 44132000-4 Elementy przepustów.
13. Postępowanie oznaczone jest jako - RRG.271.21.2023.3.MW
14. Informacja Zamawiającego o podziale zamówienia:
Przedmiot zamówienia nie został podzielony na części. Uzasadnienie: Zamawiający, po przeanalizowaniu zakresu oraz wielkości zamówienia, a także Wykonawców którzy biorą udział w tego rodzaju zamówieniach (małe i średnie przedsiębiorstwa) uznał iż, podział zamówienia groziłby nadmiernymi trudnościami technicznymi i nadmiernymi kosztami wykonania zamówienia, a potrzeba skoordynowania działań różnych wykonawców realizujących poszczególne części zamówienia mogłaby poważnie zagrozić właściwemu wykonaniu zamówienia.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.
W przypadku pytań:- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel………..........
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Komunikaty