Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 04-10-2023 21:21:00 |
Składania : | 24-11-2023 10:00:00 |
Otwarcia : | 24-11-2023 10:30:00 |
Tryb: | Przetarg nieograniczony |
Rodzaj: | Dostawy |
Przedmiotem zamówienia jest:
Dostawa pomocy dydaktycznych dla PPUZ w Nowym Targu (Akademii Nauk Stosowanych w Nowym Targu), tj.:
wielofunkcyjnej platformy laserowej - 1 szt.,
stołu anatomicznego - 2 szt.,
symulatora karetki z wyposażeniem - 1 szt.,
symulatorów pacjentów - 2 szt.,
zestawu sprzętu oraz oprogramowania AV na potrzeby debriefingu i archiwizacji - 1 zestaw,
przenośnego aparatu USG typu laptop - 1 szt.,
aparatu do pomiaru wielkości cząstek z wyposażeniem - 1 zestaw,
stacjonarnego gęstościomierza - 1 szt.,
spektofotometru z wyposażeniem - 2 szt.,
zestawu do analizy termicznej - 1 zestaw.
Zamówienie składa się z 10 części.
Przedmiotem zamówienia jest również wniesienie (w ramach dostawy), montaż, instalacja w miejscu wskazanym przez Zamawiającego i uruchomienie z wykazaniem poprawności działania przedmiotu zamówienia w terminie ustalonym z Zamawiającym, instruktaż, szkolenie – z uwzględnieniem m.in. wymagań określonych w zał. nr 2 do umowy – Opis parametrów technicznych - OPZ.
Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ)/ Opis Parametrów Technicznych stanowi załącznik nr 1 do SWZ oraz Projektowane postanowienia umowy – zał. nr 7 do SWZ.
Warunki wykonania zamówienia oraz serwisu gwarancyjnego zawarte są we wzorze umowy/ projektowanych postanowieniach umowy, stanowiącym zał. nr 7 do SWZ a także w zał. nr 1 do niniejszej umowy, tj. Opisu Parametrów Technicznych - OPZ.
Wymagany minimalny okres gwarancji jakości za wady na dostarczone urządzenia, licząc od daty odbioru przedmiotu dostawy, wynosi minimum 24 miesiące.
Dostarczany przedmiot zamówienia w momencie dostawy, winien być fabrycznie nowy, nieużywany, niepowystawowy, bez wad i uszkodzeń i pochodzić z bieżącej produkcji tj. wyprodukowany w 2023 roku, kompletny i gotowy do użycia – bez dodatkowych nakładów finansowych ze strony Zamawiającego.
Dostawę należy wykonać do siedziby Zamawiającego, tj. 34-400 Nowy Targ, ul. Kokoszków 71, w miejsce wskazane przez Zamawiającego.
Do Sprzętu musi być dołączona szczegółowa instrukcja obsługi w języku polskim w wersji papierowej lub elektronicznej oraz karty gwarancyjne.
Oferty dot. przedmiotowego postępowania należy składać, nie później niż do dnia 20.10.2023 r. do godz. 10:00 za pośrednictwem Platformy Zakupowej dostępnej pod adresem internetowym: https://platformazakupowa.pl/transakcja/827723.
Otwarcie ofert nastąpi dnia 20.10.2023 r.o godz. 10:30.
Kwoty jakie Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowania zamówienia to:
część 1 - 387 150,11 zł brutto
część 2 - 487 356,75 zł brutto
część 3 - 794 864,31 zł brutto
część 4 - 222 015,00 zł brutto
część 5 - 184 500,00 zł brutto
część 6 - 173 213,62 zł brutto
część 7 - 249 225,06 zł brutto
część 8 - 86 963,46 zł brutto
część 9 - 104 044,47 zł brutto
część 10 - 454 763,74 zł brutto
Szanowni Państwo,
w załącznikach do postępowania zamieszczono ogłoszenie, SWZ oraz pozostałą dokumentację związaną z przedmiotem zamówienia.
Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców.
W związku z obowiązującą od 18.10.2018 Dyrektywami Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 26 lutego 2014 r. w sprawie zamówień publicznych informujemy, że w niniejszym ogłoszeniu o zamówieniu przekazywanie ofert/wniosków oraz komunikacja odbywa się zgodnie z zapisami załączonej dokumentacji.
Zamawiający rekomenduje prowadzenie komunikacji za pomocą platformazakupowa.pl.
W związku z powyższym przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do:
Zadawania pytań do SWZ
Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty
Przesłania odwołania/inne
Jeżeli będą Państwo mieli pytania związane z procesem złożenia oferty/wniosku prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Przypominamy, że oferta/wniosek składany elektronicznie musi zostać podpisana elektronicznym kwalifikowanym podpisem.
2024-01-10 15:38 | Sabina Krauzowicz-Gazda | Szanowni Państwo, w załączeniu Sprostowanie do Informacji o wyborze z dnia 21.12.2023 r. w zakresie części 7. |
2024-01-04 13:27 | Sabina Krauzowicz-Gazda | Aneks do informacji o wyborze - wybór w części 8 - 3.01.2024 r. |
2023-12-25 22:07 | Sabina Krauzowicz-Gazda | Informacja o wyborze ofert w części 4, 5, 6, 7, 9, 10 oraz unieważnieniu w części 1, 2, 3 - 25.12.2023 r. |
2023-11-24 15:32 | Sabina Krauzowicz-Gazda | Szanowni Państwo, w załączeniu Informacja z otwarcia ofert - 24.11.2023 r. |
2023-11-24 10:00 | Komunikat Zamawiającego |
Kwoty
jakie
Zamawiający
zamierza
przeznaczyć
na
sfinansowania
zamówienia
to: część 1 - 387 150,11 zł brutto część 2 - 487 356,75 zł brutto część 3 - 794 864,31 zł brutto część 4 - 222 015,00 zł brutto część 5 - 184 500,00 zł brutto część 6 - 86 606,81 zł brutto część 7 - 249 225,06 zł brutto część 8 - 86 963,46 zł brutto część 9 - 104 044,47 zł brutto część 10 - 454 763,74 zł brutto. |
2023-11-03 14:57 | Sabina Krauzowicz-Gazda |
Szanowni
Państwo,
w
załączeniu
przesyłam
odpowiedź
na
pytanie,
zmiany
SWZ,
zmianę
załączników
-
m.in.
dot.
stołu
anatomicznego
w
zakresie
ilości,
gęstościomierza,
formularza
oferty
a
także
ogłoszenie
o
sprostowaniu.
2023-OJS212-668502-p [...].pdf Odpowiedzi na pytani [...].docx cz. 2. zał 1 Stół an [...].docx cz. 8. zał 1 Gęstośc [...].docx Załącznik nr 2 do SW [...].docx Załącznik nr 4 do SW [...].docx Załącznik nr 5 do SW [...].docx Załącznik nr 6 do SW [...].docx |
2023-11-03 12:56 | Sabina Krauzowicz-Gazda | Komunikat został wycofany przez Zamawiającego. |
2023-10-30 10:59 | Sabina Krauzowicz-Gazda |
Szanowni
Państwo,
w
załączeniu
przesyłam
odpowiedzi
na
pytania,
zmiany
SWZ,
zmianę
załącznika
dot.
stołu
anatomicznego
a
także
ogłoszenie
o
sprostowaniu
(m.in.
ze
zmianą
sposobu
pkt
w
części
dot.
stołu
anatomicznego).
Odpowiedzi na pytani [...].docx |
2023-10-25 19:24 | Sabina Krauzowicz-Gazda |
Szanowni
Państwo,
w
załączeniu
przesyłam
odpowiedzi
na
pytania
i
zmiany
SWZ
oraz
jej
załączników.
2023-OJS206-648513-p [...].pdf Odpowiedzi na pytani [...].docx |
2023-10-25 19:21 | Sabina Krauzowicz-Gazda |
Szanowni
Państwo,
w
załączeniu
przesyłam
odpowiedzi
na
pytania
i
zmiany
SWZ
oraz
jej
załączników,
13-19.10.2023.
2023-OJS201-632466-p [...].pdf Odpowiedzi na pytani [...].docx |
Komunikaty