Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: ZPZ-56/09/23 Dostawa sprzętu do dezynfekcji i utrzymania higieny na potrzeby Klinicznego Oddziału Hematologii z Ośrodkiem Transplantacji Szpiku

Termin:
Zamieszczenia : 04-10-2023 15:59:00
Składania : 16-10-2023 10:00:00
Otwarcia : 16-10-2023 10:30:00
Tryb: PL - Tryb Podstawowy (art. 275)
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

 

Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:

- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,

- podpisem zaufanym,

- lub elektronicznym podpisem osobistym

 

W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań Zamawiającemu,

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,

  • Przesłania odwołania/inne. 

 

Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
00_Ogłoszenie o zamówieniu.pdf pdf 183.41 2023-10-04 15:59:00 Postępowanie
0_SPECYFIKACJA WARUNKÓW ZAMÓWIENIA.pdf pdf 408.08 2023-10-04 15:59:00 Postępowanie
1_Formularz Oferty.docx docx 47.96 2023-10-04 15:59:00 Postępowanie
2_Formularz parametrów technicznych i użytkowych.docx docx 87.37 2023-10-04 15:59:00 Postępowanie
3_Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania.docx docx 42.47 2023-10-04 15:59:00 Postępowanie
4_Oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegajacych sie o zamówienie.docx docx 38.51 2023-10-04 15:59:00 Postępowanie
5_Wzór umowy.docx docx 52.27 2023-10-04 15:59:00 Postępowanie
2_Formularz parametrów technicznych i użytkowych po zmianach.docx docx 87.86 2023-10-11 14:05:08 Publiczna wiadomość
Informacja o zmianie SWZ.pdf pdf 191.3 2023-10-11 14:05:08 Publiczna wiadomość
Odpowiedzi na pytania do treści SWZ.pdf pdf 243.28 2023-10-11 14:05:08 Publiczna wiadomość
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia o zamówieniu.pdf pdf 38.34 2023-10-11 14:05:08 Publiczna wiadomość
SPECYFIKACJA WARUNKÓW ZAMÓWIENIA po zmianch.pdf pdf 406.93 2023-10-11 14:05:08 Publiczna wiadomość
Informacja z otwarcia.pdf pdf 229.4 2023-10-16 13:25:01 Publiczna wiadomość
Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty części 1, 2, 4 komunikat.pdf pdf 137.46 2023-11-07 12:31:06 Publiczna wiadomość
Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty część 3.pdf pdf 169.74 2023-11-15 14:45:28 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2023-11-15 14:45 Konrad Piotrowski Szanowni Państwo,
W załączeniu przekazuję zawiadamienie o wyborze najkorzystniejszej oferty w zakresie części nr 3.

Z poważaniem,
Konrad Piotrowski

Zawiadomienie o wybo [...].pdf

2023-11-07 12:31 Konrad Piotrowski Szanowni Państwo,
W załączeniu przekazuję zawiadomienie o dokonanym częściowym wyborze najkorzystniejszych ofert.
Z powazaniem,
Konrad Piotrowski

Zawiadomienie o wybo [...].pdf

2023-10-16 13:25 Konrad Piotrowski Szanowni Państwo,
W załączeniu przekazuję informacją z otwarcia ofert.

Z poważaniem,
Konrad Piotrowski

Informacja z otwarci [...].pdf

2023-10-16 10:00 Komunikat Zamawiającego Zamawiający przeznaczył na realizację zamówienia następujące kwoty:
Część 1 – 1 29 869,98 zł brutto,
Część 2 – 53784 zł brutto,
Część 3 – 56334 zł brutto,
Część 4 – 35547 zł brutto.
2023-10-11 14:05 Konrad Piotrowski Szanowni Państwo,
W załączeniu przekazujemy odpowiedzi na zadane w toku postępowania pytania oraz zmodyfikowany w ich wyniku Formularz parametrów technicznych i użytkowych, który należy użyc do sporządzenia oferty. Z uwagi na charakter wprowadzonych zmian, Zamawiający zmienił równiez termin skladania i otwarcia ofert na dzień 16 października 2023 r. oraz termin związania ofertą na dzień 14.11.2023 r. Przedmiotową informację wraz z zmodyfikowanym SWZ i ogloszeniem o zmianie ogłoszenia o zamówieniu równiez udostepniamy w załączeniu.

Z poważaniem,
Konrad Piotrowski

2_Formularz parametr [...].docx

Informacja o zmianie [...].pdf

Odpowiedzi na pytani [...].pdf

Ogłoszenie o zmianie [...].pdf

SPECYFIKACJA WARUNKÓ [...].pdf

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 648