Get a deposit without paperwork and walking away from your computer in 3 steps
click fill the details pay online
Check how to do it - Video
Published : | 04-10-2023 14:13:00 |
Placing offers : | 23-10-2023 09:00:00 |
Offers opening : | 23-10-2023 09:10:00 |
Procedure: | PL - Tryb Podstawowy (art. 275) |
Type: | Construction work |
Szanowni Państwo,
w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem.
Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców.
Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:
- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,
- podpisem zaufanym,
- lub elektronicznym podpisem osobistym.
W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do:
Zadawania pytań Zamawiającemu,
Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,
Przesłania odwołania/inne.
Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.
Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
2023-10-27 10:37 | Roman Wierus |
Szanowni
Państwo, Zamawiający w załączeniu przekazuje informację o wyborze najkorzystniejszej oferty. |
2023-10-23 13:10 | Roman Wierus |
Szanowni
Państwo, Zamawiający w załączeniu przekazuje informację z otwarcia ofert. |
2023-10-23 09:00 | Buyer message | Zamawiający zamierza przeznaczyć kwotę 418 200,00 gross na realizację zamówienia. |
2023-10-19 11:22 | Roman Wierus |
Szanowni Państwo, Zamawiający informuje, że zgodnie z art. 284 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Pzp (Dz.U. z 2023, poz. 1605), wpłynęło od Wykonawcy n/w pytanie. Zgodnie z art. 284 ust. 2 ustawy Pzp. Zamawiający udziela odpowiedzi: Pytanie nr 1: Zgodnie z pkt. VI SWIZ wymagane jest wykonanie zamówienia w terminie 8 tygodni od dnia podpisania Umowy. W związku z powyższym prace wykonywane będą w okresie zimowym. Czy będzie istniała możliwość przedłużenia terminu wykonania zamówienia w zakresie odtworzeń przy wystąpieniu niesprzyjających warunków atmosferycznych?. Odpowiedź: Zamawiający nie wyraża zgodę na proponowaną zmianę. Powyższa odpowiedź stanowi integralną część specyfikacji warunków zamówienia i jest wiążąca dla Wykonawców. |
2023-10-18 09:23 | Roman Wierus |
Szanowni
Państwo, Zamawiający informuje, że zgodnie z art. 284 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Pzp (Dz.U. z 2023, poz. 1605), wpłynęły od Wykonawców n/w pytania. Zgodnie z art. 284 ust. 2 ustawy Pzp. Zamawiający udziela odpowiedzi: Pytanie nr 1: Zwracamy się z prośbą o wyznaczenie dodatkowego terminu wizji lokalnej. Odpowiedź: Zamawiający wyraża zgodę na ustalenie dodatkowego terminu wizji lokalnej. Pytanie nr 2: Prosimy o wyznaczenie nowego terminu wizji lokalnej, która jest konieczna do złożenia oferty. Odpowiedź: Zamawiający wyraża zgodę na ustalenie dodatkowego terminu wizji lokalnej. Powyższa odpowiedź stanowi integralną część specyfikacji warunków zamówienia i jest wiążąca dla Wykonawców. Jednocześnie, działając na podstawie art. 137 ustawy Pzp Zamawiający dokonuje zmiany treści SWZ w następujący sposób: Rozdział XIV SWZ, otrzymuje nowe, następujące brzmienie: „1. Zamawiający informuje, że złożenie oferty musi być poprzedzone odbyciem wizji lokalnej na terenie wykonania przedmiotu zamówienia w MPGK Sp. z o.o., ul. Obroki 140, 40-833 Katowice, możliwej w dniach 06 oraz 09.10.2023 r.w godzinach od 7.00 do 14.00; w dniu 18.10.2023 r. od godziny 11.00 do 14.00 oraz w dniu 19.10.2023 r. w godzinach od 8.00 do 14.00. 2. W celu umówienia wizji lokalnej należy kontaktować się z osobą wyznaczoną do komunikowania się z Wykonawcą pod numerem telefonu: 539 608 532 w godzinach od 7.00 do 14.00.” |
Announcements