Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: 11/TP/2023 Zakup i sukcesywna dostawa środków do utrzymania czystości dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej MSWiA im. św. Jana Pawła II w Kielcach w latach 2023-2024

Stanisław Żak
SP ZOZ MSWiA w Kielcach
Termin:
Zamieszczenia : 04-10-2023 12:32:00
Składania : 12-10-2023 12:00:00
Otwarcia : 12-10-2023 12:30:00
Tryb: PL - Tryb Podstawowy (art. 275)
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

 

Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:

- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,

- podpisem zaufanym,

- lub elektronicznym podpisem osobistym

 

W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań Zamawiającemu,

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,

  • Przesłania odwołania/inne. 

 

Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
[6] 11_TP_2023 zał. 6 Projektowane postanowienia umowy.pdf pdf 317.71 2023-10-04 12:32:00 Postępowanie
11_TP_2023 SWZ.pdf pdf 709.36 2023-10-04 12:32:00 Postępowanie
Ogł. o zam. 2023_BZP 00427096_01.pdf pdf 166.91 2023-10-04 12:32:00 Postępowanie
(2) Zał. nr 2 - środki czystości .xlsx xlsx 29.87 2023-10-04 12:32:00 Postępowanie
[7] 11_TP_2023 zał. 7 Regulamin dla Wykonawców.pdf pdf 210.2 2023-10-04 12:32:00 Postępowanie
[8] 11_TP_2023 zał. 8 Instrukcja dla Wykonawców.pdf pdf 267.6 2023-10-04 12:32:00 Postępowanie
[1] 11_TP_2023 zał. 1 Formularz ofertowy.docx docx 42.82 2023-10-04 12:32:00 Kryterium
[3] 11_TP_2023 zał. 3 Oświadczenie dot. spełnienia warunków udziału.docx docx 82.46 2023-10-04 12:32:00 Kryterium
[4] 11_TP_2023 zał. 4 Oświadczenie dot. wykluczenia.docx docx 85.72 2023-10-04 12:32:00 Kryterium
[5] 11_TP_2023 zał. 5 Oświadczenie o grupie kapitałowej.docx docx 81.94 2023-10-04 12:32:00 Kryterium
(2) Zał. nr 2 - środki czystości .xlsx xlsx 29.87 2023-10-04 12:32:00 Kryterium
[1] Pytania i Wyjaśnienia 11_TP_2023.pdf pdf 131.41 2023-10-09 09:25:18 Publiczna wiadomość
[2] Pytania i Wyjaśnienia 11_TP_2023.pdf pdf 114.09 2023-10-09 11:04:41 Publiczna wiadomość
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia 2023_BZP 00434804_01.pdf pdf 47.33 2023-10-09 16:03:25 Publiczna wiadomość
[3] Pytania i Wyjaśnienia 11_TP_2023.pdf pdf 631.6 2023-10-09 16:03:25 Publiczna wiadomość
(2) Zał. nr 2 - środki czystości - PO ZMIANIE.xlsx xlsx 30.67 2023-10-09 16:03:25 Publiczna wiadomość
11_TP_2023 SWZ - PO ZMIANIE.pdf pdf 1353.13 2023-10-09 16:03:25 Publiczna wiadomość
INFORMACJA Z OTWARCIA OFERT.pdf pdf 383.74 2023-10-12 14:44:05 Publiczna wiadomość
[11_TP_2023] Informacja o wyborze OFERT.pdf pdf 2625.18 2023-11-03 11:27:17 Publiczna wiadomość
11_TP_2023 Informacja o kwocie przeznaczonej na sfinansowanie zamówienia (2).pdf pdf 172.6 2023-10-12 12:00:00 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2023-11-03 11:27 Stanisław Żak
INFORMACJA O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZYCH OFERT
SP ZOZ MSWiA w Kielcach im. św. Jana Pawła II, działając na podstawie art. 253 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 11 września 2019 r. (Dz. U. z 2022, poz. 1710 ze zm.), informuje, że w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w trybie podstawowym na „Zakup i sukcesywna dostawa środków do utrzymania czystości dla SP ZOZ MSWiA w Kielcach, im. św. Jana Pawła II w latach 2023-2024” wybrano najkorzystniejsze oferty – wg zestawienia w załączonych tabelach.

[11_TP_2023] Informa [...].pdf

2023-10-12 14:44 Edyta Pożoga INFORMACJA Z OTWARCIA OFERT
SP ZOZ MSWiA w Kielcach im. św. Jana Pawła II, działając na podstawie art. 222 ust 5 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 11 września 2019 r. (Dz. U. z 2022, poz. 1710 ze zm.), informuje, że w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w trybie podstawowym na „Zakup i sukcesywna dostawa środków do utrzymania czystości dla SP ZOZ MSWiA w Kielcach, im. św. Jana Pawła II w latach 2023-2024” wpłynęły oferty - szczegóły w załączonym piśmie

INFORMACJA Z OTWARCI [...].pdf

2023-10-12 12:00 Komunikat Zamawiającego SP ZOZ MSWiA w Kielcach im. św. Jana Pawła II działając na podstawie art. 222 ust 4 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 11 września 2019 r. (Dz. U. z 2023, poz. 1605 ze zm.), informuje, że na sfinansowanie zamówienia przeznaczył kwotę: 523 713,78 zł brutto.
Kwoty na sfinansowanie poszczególnych części zamówienia wynoszą:
Numer części Przedmiot części zamówienia Kwota brutto przeznaczona na sfinansowanie zamówienia
1. Profesjonalne środki myjąco- czyszczące 23 315,25
2. Akcesoria do sprzątania 16 534,19
3. Ręczniki papierowe, papier toaletowy i podkład jednorazowy 295 036,65
4. Materiały i środki do utrzymania czystości - artykuły chemiczne 55 718,81
5. Pojemniki, kubki, talerze, sztućce jednorazowe 49 536,78
5a pojemnik plastikowy, do sterylizacji 481,91
6. Materiały do utrzymania czystości – worki 83 081,58
Razem: 523 713,78 zł




11_TP_2023 Informacj [...].pdf

2023-10-09 16:03 Edyta Pożoga OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA oraz SP ZOZ MSWiA w Kielcach im. św. Jana Pawła II działając na podstawie art. 284 ust 2 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 11 września 2019 r. (Dz. U. z 2022, poz. 1710 ze zm.) udziela wyjaśnień na pytania zadane do niniejszego postępowania

Ogłoszenie o zmianie [...].pdf

[3] Pytania i Wyjaśn [...].pdf

(2) Zał. nr 2 - środ [...].xlsx

11_TP_2023 SWZ - PO [...].pdf

2023-10-09 11:04 Stanisław Żak SP ZOZ MSWiA w Kielcach im. św. Jana Pawła II działając na podstawie art. 284 ust 2 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 11 września 2019 r. (Dz. U. z 2022, poz. 1710 ze zm.) udziela wyjaśnień na następujące pytania zadane do postępowania:

Pytanie 1:
Prosimy o potwierdzenie, że Zamawiający w części nr 1 wymaga bezpłatnego użyczenia na czas trwania umowy 20 automatycznych systemów dozujących do środków czystości.

Odpowiedź:
Zamawiający wymaga do części 1 użyczenia do chemii profesjonalnej na czas trwania umowy automatycznych systemów dozujących.

[2] Pytania i Wyjaśn [...].pdf

2023-10-09 09:25 Stanisław Żak SP ZOZ MSWiA w Kielcach im. św. Jana Pawła II działając na podstawie art. 284 ust 2 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 11 września 2019 r. (Dz. U. z 2022, poz. 1710 ze zm.) udziela wyjaśnień na następujące pytania zadane do postępowania:

Pytanie 1:
Dotyczy części 6 – worki.
Proszę o wyjaśnienie co należy rozumieć według Państwa rozładunek towaru do magazynu, ponieważ kurier świadczy tylko usługę rozładunku towaru we wskazane miejsce tj. zdjęcia pełnej palety z pojazdu (nie obejmuje to wniesienia towaru typowo do magazynu i rozłożenia na półki)
Odpowiedź:
W SWZ do niniejszego postępowania w rozdziale XV pkt. 5 jest zapisane: „Oferta musi zawierać ostateczną, sumaryczną cenę (…)w szczególności koszt transportu, rozładunku, (…)”
W SWZ do niniejszego postępowania w rozdziale IV pkt. 3 jest zapisane miejsce realizacji zamówienia: Magazyn SP ZOZ MSWiA w Kielcach im. św. Jana Pawła II, ul. Wojska Polskiego 51.
W §2 ust. 1 d) projektowanych postanowień umowy jest zapis: „(…)transportem Wykonawcy do Magazynu Zamawiającego zlokalizowanego przy ul. Wojska Polskiego 51 w Kielcach, w dni robocze tj. od poniedziałku do piątku
w godzinach od 7:00 do 14:00.”
W §2 ust. 2 projektowanych postanowień umowy jest zapis: „Wykonawca zobowiązuje się do nieodpłatnego rozładowania każdej partii towaru z samochodu do magazynu Zamawiającego, przez własnych pracowników, a gdy Wykonawca korzysta z usług firm przewozowych, przez pracowników tej firmy.”
W §4 ust. 2 projektowanych postanowień umowy jest zapis „(…)transportu do siedziby Zamawiającego i rozładunek.”

Wykonawca nie sprecyzował który zapis jest dla niego kłopotliwy w zrozumieniu.
Zamawiający oczekuje rozładowania każdej partii towaru tzn. np. palety, z samochodu np. kuriera i dostarczenia do magazynu Zamawiającego mieszczącego się na drugim piętrze Polikliniki i Szpitala MSWiA w Kielcach przy ulicy Wojska Polskiego 51, wejście B, windą na 2 piętro, pok. nr 234 i pozostawienie w miejscu wskazanym przez pracownika magazynu – bez konieczności rozpakowywania. Pracownik Magazynu sprawdza w obecności pracownika firmy kuriera czy zamówienie dotarło nie uszkodzone i kompletne.

[1] Pytania i Wyjaśn [...].pdf

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku)

[1] 11_TP_2023 zał. [...].docx

[3] 11_TP_2023 zał. [...].docx

[4] 11_TP_2023 zał. [...].docx

[5] 11_TP_2023 zał. [...].docx

(2) Zał. nr 2 - środ [...].xlsx

(0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 581