Bid bond

Bid bond in 2 minutes

Get a deposit without paperwork and walking away from your computer in 3 steps

click fill the details pay online

Check how to do it - Video

Proceeding: PCD.WTIT.2262.312.2023 Wykonanie renowacji mebli tapicerowanych do siedzenia, polegającej na wymianie poszyć i częściowo gąbek w: Bramie Poznania, 61-123 Poznań, ul. Gdańska 2.

Katarzyna Mleczek
Poznańskie Centrum Dziedzictwa Department: Biuro Administracji
Deadlines:
Published : 02-10-2023 15:14:00
Placing offers : 09-10-2023 14:00:00
Offers opening : -
Procedure: Zapytanie ofertowe
Type: Service

Requirements and specifications

Znak sprawy: PCD.WTIT.2262.312.2023                           

 

Poznańskie Centrum Dziedzictwa z siedzibą w Poznaniu zaprasza do złożenia ofert na:

 

1.    Przedmiot zamówienia:

Zakres prac, ilości mebli wraz z fotografiami mebli znajdują się w załączniku nr.1

Zleceniobiorca zobowiązuje się do wykonania zlecenia zgodnie ze sztuką: wykonanie nowych poszyć tapicerskich, z materiałów plamoodpornych, wymiana pozrywanych gąbek tapicerskich, wykonanie nowych poduszek.

2.    Termin realizacji zamówienia: : od momentu podpisania umowy do 10.11.2023 r. Ewentualne przesunięcia terminów wykonania do uzgodnienia z Zamawiającym przed podpisaniem umowy.

3.    Kryteria oceny ofert z opisem: cena=100%

4.    Ofertę należy złożyć poprzez poniższy formularz elektroniczny.

Do oferty należy dołączyć wypełniony formularz ofertowy!


5. Zamawiający dokona wyboru gatunku i kolorystyki materiałów przed podpisaniem umowy.

 

6. Ze względu na dużą ilość mebli i ich bieżące używanie, Zamawiający wymaga odbioru mebli partiami.

 

7. Zamawiający zaleca wizję lokalną na obiekcie, po uprzednim telefonicznym umówieniu.

 

8. Osoba upoważniona do kontaktu z wykonawcami:

1) Krzysztof Borowicki      tel. nr 796 280 222,

9. Zamawiający dopuszcza unieważnienie postępowania bez podania przyczyny.

10. Zamawiający przewiduje podpisanie umowy na realizację zamówienia zgodnie ze wzorem złączonym do zapytania (jeśli dotyczy [1]*).

11. Integralną częścią dokumentacji niniejszego postępowania są:

- OGÓLNE WARUNKI ZAMÓWIENIA (OWZ) – załączone do postepowania

- OGÓLNE WARUNKI UMOWY (OWU) – załączone do postepowania.

12.W przypadku pytań związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.

· tel. 22 101 02 02

· e-mail: cwk@platformazakupowa.pl

 

 


Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:

·         Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Poznańskie Centrum Dziedzictwa;

·         Kontakt z Inspektorem ochrony danych osobowych w Poznańskim Centrum Dziedzictwa: iod@pcd.poznan.pl;

·         Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b i c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego w procedurze zapytania ofertowego;

·         odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 2019 z późn. zm.), dalej „ustawa Pzp” oraz osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o ustawę o dostępie do informacji publicznej z dnia 26 września 2001 r. (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 2176).) oraz inne podmioty upoważnione na podstawie przepisów ogólnych. 

·         Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane na podstawie przepisów prawa, przez okres niezbędny do realizacji celów przetwarzania, lecz nie krócej niż okres wskazany w przepisach o archiwizacji.

·         w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;

·         posiada Pani/Pan:

          na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;

          na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;

          na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO; 

          prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;

·      nie przysługuje Pani/Panu:

          w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;

          prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;

           na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.



[1] jeśli dotyczy

Attachments

NAME EXTENSION SIZE (kB) PUBLISHING DATE SOURCE DOWNLOAD
OWZ.pdf pdf 137.58 2023-10-02 15:14:00 Proceeding
OWU.pdf pdf 234.81 2023-10-02 15:14:00 Proceeding
Oświadczenia.pdf pdf 78.48 2023-10-02 15:14:00 Proceeding
formularz oferty.doc doc 49.5 2023-10-02 15:14:00 Proceeding
zał. nr 1_Zestawienie.docx docx 654.44 2023-10-02 15:14:00 Proceeding
zał. nr 2_Tapicer umowa.pdf pdf 220.83 2023-10-03 16:35:51 Proceeding

Announcements

2023-10-10 13:56 Katarzyna Mleczek Postępowanie zostało unieważnione. Uzasadnienie: Szanowni Państwo, Zamawiający informuję, iż postępowanie zostaje unieważnione. Cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
2023-10-10 11:13 Katarzyna Mleczek Szanowni Państwo,
Zamawiający informuję, iż postępowanie zostaje unieważnione. Cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

Subject of the request

No. Name Description and attachments Quantity
/ Unit
Net price / Unit Vat Gross price / Unit Currency Delivery address Attach
file
1 Cena za realizację zamówienia Cena ofertowa musi uwzględniać wszystkie wymagania zawarte w Zapytaniu ofertowym i załącznikach do niego oraz obejmować wszelkie koszty, jakie wykonawca poniesie w związku z ich realizacją, w tym koszty, jakie towarzyszyć będą pełnej realizacji obowiązków nałożonych na Wykonawcę. 1 service Poznańskie Centrum Dziedzictwa
Gdańska 2
61-123, Poznań
(0)
Currency rates NBP , EUR: 4.2617 PLN

Criteria and formal conditions

No. Name Criterium weight Description and attachments Your suggestion or comment Attach file
1 Price 100% Offer value 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Oświadczenia - Zapoznałem się z załączonymi do zapytania oświadczeniami. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Oświadczenia 2 - Oświadczam, iż nie ma wobec mnie zastosowania art. 7 Ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U.2022.835). Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Warunki płatności - Przelew 14 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
(0)

The number of page views: 231