Bid bond

Bid bond in 2 minutes

Get a deposit without paperwork and walking away from your computer in 3 steps

click fill the details pay online

Check how to do it - Video

Proceeding: 20/TZP/2023; 161/ZP/2023 Zakup i dostawa urządzeń i narzędzi; CZĘŚĆ II - Zakup i dostawa narzędzi dla Stacji Obsługi KWP z siedzibą w Radomiu; Zadanie 1 - Narzędzia/urządzenia warsztatowe

Deadlines:
Published : 27-09-2023 13:32:00
Placing offers : 05-10-2023 13:00:00
Offers opening : 05-10-2023 13:05:00
Procedure: Zapytanie ofertowe
Type: Supply

Requirements and specifications

Szanowni Państwo,


informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel. 047 701 3107

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl

Zamówienia realizowane przez KWP zs. w Radomiu za pośrednictwem platformy zakupowej Open Nexus odbywają się wyłącznie przy wykorzystaniu strony internetowej www.platformazakupowa.pl. Oferty składane w inny sposób niż za pośrednictwem platformy zakupowej nie będą rozpatrywane.

Opis przedmiotu zamówienia, ewentualne załączniki oraz inne niezbędne informacje zamieszczone są na stronie konkretnego zamówienia, a Wykonawca, składając ofertę, godzi się na te warunki i jest świadomy odpowiedzialności prawnej za złożoną ofertę.

Podana przez Wykonawcę cena za towar/usługę musi zawierać wszystkie koszty realizacji zamówienia, w tym koszty dostawy. KWP zs. w Radomiu nie ponosi żadnych dodatkowych kosztów związanych z realizacją zamówienia przez Wykonawcę. O ile nie wskazano inaczej, oferty składa się w odniesieniu do ceny brutto.

Wykonawca gwarantuje, że przy realizacji dostaw zaoferowany asortyment i wykorzystane materiały są zgodne z opisem przedmiotu zamówienia oraz spełniają wymagania wynikające z przepisów.

Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Attachments

NAME EXTENSION SIZE (kB) PUBLISHING DATE SOURCE DOWNLOAD
Załącznik nr 1a) - Formularz ofertowy Wykonawcy - zadanie nr 1.pdf pdf 161.85 2023-09-27 13:32:00 Subject of the order
Załącznik nr 1b) - Wykaz asortymentowo - ilościowy (cennik) - zadanie 1.xlsx xlsx 19.39 2023-09-27 13:32:00 Subject of the order
Załącznik nr 3 - Oświadczenie o niezaleganiu podatku.pdf pdf 122.32 2023-09-27 13:32:00 Subject of the order
Załącznik nr 4 - Oświadczenie o statusie podatnika VAT.pdf pdf 141.08 2023-09-27 13:32:00 Subject of the order
Załącznik nr 5 - Oświadzcenie dot. Ukrainy.pdf pdf 272.08 2023-09-27 13:32:00 Subject of the order
Załącznik nr 1a) - Formularz ofertowy Wykonawcy - zadanie nr 1.pdf pdf 161.85 2023-09-27 13:32:00 Criterion
Załącznik nr 1b) - Wykaz asortymentowo - ilościowy (cennik) - zadanie 1.pdf pdf 164.16 2023-09-27 13:32:00 Criterion
Załącznik nr 1b) - Wykaz asortymentowo - ilościowy (cennik) - zadanie 1.xlsx xlsx 19.39 2023-09-27 13:32:00 Criterion
Opis Przedmiotu Zamówienia.pdf pdf 196.05 2023-09-27 13:32:00 Criterion
PROJEKT UMOWY.pdf pdf 4136.72 2023-09-27 13:32:00 Criterion
Załącznik nr 3 - Oświadczenie o niezaleganiu podatku.pdf pdf 122.32 2023-09-27 13:32:00 Criterion
Załącznik nr 4 - Oświadczenie o statusie podatnika VAT.pdf pdf 141.08 2023-09-27 13:32:00 Criterion
Załącznik nr 5 - Oświadzcenie dot. Ukrainy.pdf pdf 272.08 2023-09-27 13:32:00 Criterion
Załącznik nr 1b) - Wykaz asortymentowo - ilościowy (cennik) - zadanie 1 - PO ZMIANACH.pdf pdf 187.52 2023-09-29 08:52:52 Public message
Załącznik nr 1b) - Wykaz asortymentowo - ilościowy (cennik) - zadanie 1 - PO ZMIANACH.xlsx xlsx 19.66 2023-09-29 08:52:52 Public message

Announcements

2023-10-11 12:49 Katarzyna Ratajczyk Postępowanie zostało unieważnione. Uzasadnienie: W przedmiotowym postępowaniu wpłynęły trzy oferty. które nie podlegały ocenie z uwagi, iż dwie oferty nie spełniły wymagań Zamawiającego, jedna nie mieści się w środkach jakie Zamawiający przeznaczył na realizację przedmiotu zamówienia.
2023-10-10 08:53 Katarzyna Ratajczyk W przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego realizowanego w trybie art. 2 ust. 1 pkt 1 ustawy - Pzp (wyłączonego ze stosowania ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych tj. Dz. U. z 2022 r. poz. 1710 z póź zm) oraz zgodnie z Decyzją nr 185/2023 z dnia 18 kwietnia 2023 r. Komendanta Wojewódzkiego Policji zs. w Radomiu Zamawiający przeznaczył na realizację przedmiotu zamówienia kwotę gross 37.070,71 zł. W wyznaczonym terminie na składanie ofert wpłynęły 3 oferty:
1. TECHBUD-HANDEL Karolina Kozera-Mcwilliam, ul. Al. Poznańska 70, 64-920 Piła
2. Z.H.U. ELKOT Krzysztof Kotkowski, ul. Jesionowa 31B, 25-540 Kielce
3. INTER CARS S.A., ul. Powsińska 64, 02-903 Warszawa

Po weryfikacji ofert Wydział Transportu KWP zs. w Radomiu jako Zamawiający odrzucił wszystkie złożone oferty z uwagi na fakt, iż:
1. TECHBUD-HANDEL Karolina Kozera-Mcwilliam, ul. Al. Poznańska 70, 64-920 Piła - oferta nie spełnia wymagań Zamawiającego i nie podlegała ocenie.
2. Z.H.U. ELKOT Krzysztof Kotkowski, ul. Jesionowa 31B, 25-540 Kielce - oferta przewyższa środki finansowe jakie Zamawiający przeznaczył na realizację przedmiotu zamówienia i nie podlegała ocenie.
3. INTER CARS S.A., ul. Powsińska 64, 02-903 Warszawa - oferta nie spełnia wymagań Zamawiającego oraz przewyższa środki finansowe jakie Zamawiający przeznaczył na realizację przedmiotu zamówienia i nie podlegała ocenie.

Wydział Transportu informuje, iż przedmiotowe postępowanie zostanie powtórzone w najbliższym czasie.
2023-09-29 08:52 Katarzyna Ratajczyk Szanowni Państwo
W związku z otrzymanymi pytaniami od jednego z Oferentów dotyczących parametrów wymaganych przez Zamawiającego w przedmiocie zamówienia, Zamawiający informuje, iż dokonał zmiany załącznika nr 1b) - Wykaz asortymentowo - ilościowy (cennik) - zadanie 1 dla pozycji: 8, 14, 16, 18, 19, 20 i 21.
Zamawiający załącza nowy załącznik nr 1b) Wykaz asortymentowo - ilościowy (cennik) - zadanie 1 - PO ZMIANACH, który należy złożyć wraz z ofertą. Oferty złożone przez Oferentów wraz z załącznikiem nr 1b) - Wykaz asortymentowo - ilościowy (cennik) - zadanie 1 zostaną odrzucone jako niezgodne z wymaganiami Zamawiającego.
ZAMAWIAJĄCY INFORMUJE, ŻE TERMIN SKŁADANIA I OTWARCIA OFERT ULEGA ZMIANIE NA 05.10.2023 r. GODZINA 13:00

Załącznik nr 1b) - W [...].pdf

Załącznik nr 1b) - W [...].xlsx

Subject of the request

No. Name Description and attachments Quantity
/ Unit
Net price / Unit Vat Gross price / Unit Currency Delivery address Attach
file
1 Zadanie 1 - Narzędzia/urządzenia warsztatowe Zamawiający wymaga, aby oferta stała się kompletna o załączenie do oferty wszystkich załączników wymaganych przez Zamawiającego, tj. załącznik 1a), 1b), 3, 4, 5

Załącznik nr 1a) - F [...].pdf

Załącznik nr 1b) - W [...].xlsx

Załącznik nr 3 - Ośw [...].pdf

Załącznik nr 4 - Ośw [...].pdf

Załącznik nr 5 - Ośw [...].pdf

1 delivery - (0)
Currency rates NBP , EUR: 4.2979 PLN

Criteria and formal conditions

No. Name Criterium weight Description and attachments Your suggestion or comment Attach file
1 Price 100% Offer value Attachment required

Załącznik nr 1a) - F [...].pdf

Załącznik nr 1b) - W [...].pdf

Załącznik nr 1b) - W [...].xlsx

0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Zamawiający zapłaci Wykonawcy w terminie 30 dni od daty otrzymania prawidłowo sporządzonej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji dostawy - Zamawiający wymaga jednorazową dostawę w terminie 21 dni, licząc od dnia zawarcia umowy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Opis przedmiotu zamówienia - Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję"

Opis Przedmiotu Zamó [...].pdf

(0)
5 Projekt umowy - Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję"

PROJEKT UMOWY.pdf

(0)
6 Gwarancja - Zamawiający wymaga, aby Wykonawca udzielił bezwarunkowej gwarancji na oferowany przedmiot zamówienia co najmniej na okres zgodny z okresem wskazanym przez Zamawiającego w wykazie asortymentowo - ilościowym stanowiący załącznik 1b) minimum 24 miesiące. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
7 Oświadczenie - załącznik nr 3 - Zamawiający wymaga załączenia uzupełnionego dokumentu, tj. załącznika nr 3 Attachment required

Załącznik nr 3 - Ośw [...].pdf

(0)
8 Oświadczenie Wykonawcy- załącznik nr 4 - Zamawiający wymaga załączenia uzupełnionego dokumentu, tj. załącznika nr 4 Attachment required

Załącznik nr 4 - Ośw [...].pdf

(0)
9 Oświadczenie Wykonawcy - załącznik nr 5 - Zamawiający wymaga załączenia uzupełnionego dokumentu, tj. załącznika nr 5 Attachment required

Załącznik nr 5 - Ośw [...].pdf

(0)
(0)

The number of page views: 514