Get a deposit without paperwork and walking away from your computer in 3 steps
click fill the details pay online
Check how to do it - Video
Published : | 26-09-2023 10:26:00 |
Placing offers : | 02-10-2023 10:10:00 |
Offers opening : | 02-10-2023 10:15:00 |
Procedure: | Szacowanie wartości zamówienia |
Type: | Supply |
SPECYFIKACJA
1. Termin realizacji zamówienia: do 22.10.2023 r.
2. Wszelkie koszty związane z realizacją zamówienia w tym koszt transportu / przesyłki leżą po stronie wykonawcy.
3. Płatność – przelew z odroczonym terminem płatności 21 dni od dostarczenia towaru wraz z fakturą pod wskazany przez zamawiającego adres.
4. W przypadku dostarczenia towaru niezgodnego z opisem zamieszczonym na platformie zakupowej zamawiający zastrzega sobie prawo dokonania zwrotu na koszt wykonawcy.
5. Wykonawca gwarantuje, że produkt jest nowy, fabrycznie zapakowany i wolny od wad.
6. Przeprowadzone postępowanie nie musi zakończyć się wyborem dostawcy.
7. Zastrzegamy sobie prawo do częściowego realizowania zamówienia.
8. Kryterium oceny najniższa cena oraz termin dostawy.
9. Dostawca który niejednokrotnie nie wywiązał się z oferty (terminowość dostaw , zgodność faktury z zamówieniem itp.) nie będzie brany pod uwagę w postępowaniu.
10. Wyposażenie posiada (jeśli wymagane) aktualne świadectwa dopuszczenia do użytkowania w jednostkach ochrony przeciwpożarowej, jest sprawne, spełnia wymogi zgodne z wytycznymi producenta i posiadają aktualny czasookres użytkowania.
11. Zamawiający zastrzega możliwość unieważnienia niniejszego zaproszenia oraz przeprowadzenie negocjacji dot. wszystkich warunków zamówienia z wybranymi Wykonawcami do momentu wyboru oferty najkorzystniejszej.
W razie pytań proszę o kontakt:
Naczelnik Wydziału Logistycznego
bryg. mgr inż. Witold Chojnacki
Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Limanowej
ul. Matki Boskiej Bolesnej 43
34-600 Limanowa
tel.: 47 8314741
e-mail: w.chojnacki@kppsplimanowa.pl
Announcements