Bid bond

Bid bond in 2 minutes

Get a deposit without paperwork and walking away from your computer in 3 steps

click fill the details pay online

Check how to do it - Video

Proceeding: DOA.202.531.2023 Dwie konserwacja czterech zestawów hydroforowych w budynkach na Os. Jana III Sobieskiego 9, Os. Jana III Sobieskiego 11, Os. Jana III Sobieskiego 13, Os. Jana III Sobieskiego 18 w Poznaniu.

Deadlines:
Published : 27-09-2023 07:21:00
Placing offers : 04-10-2023 08:00:00
Offers opening : 04-10-2023 08:05:00
Procedure: Zapytanie ofertowe
Type: Service

Requirements and specifications

Szanowni Państwo,

informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zarząd Komunalnych Zasobów Lokalowych sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu, w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji, polegającym na: "Dwóch konserwacjach czterech zestawów hydroforowych w budynkach na Os. Jana III Sobieskiego 9, Os. Jana III Sobieskiego 11, Os. Jana III Sobieskiego 13, Os. Jana III Sobieskiego 18 w Poznaniu" Dodatkowe informacje związane z przedmiotem zamówienia: Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny. Integralną częścią dokumentacji niniejszego postępowania są: - OGÓLNE WARUNKI ZAMÓWIENIA do pobrania tutaj - OGÓLNE WARUNKI UMOWY do pobrania tutaj - Klauzula informacyjna RODO do pobrania tutaj

WSKAZÓWKA: Poniższy formularz ofertowy jest formularzem elektronicznym – po wpisaniu wartości netto i ustawieniu odpowiedniej stawki podatku VAT, system automatycznie przeliczy Państwa ofertę na wartość brutto. Jednakże w przypadku, gdy do zamówienia niezbędne będzie zastosowanie dwóch różnych stawek podatku VAT, należy na liście rozwijanej w kolumnie „VAT” wybrać pozycję „Różna stawka VAT”, następnie zarówno wartość netto jak i brutto oferty w sekcji „Przedmiot zamówienia” wypełnić ręcznie.



Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel: 61 415 86 40

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Attachments

NAME EXTENSION SIZE (kB) PUBLISHING DATE SOURCE DOWNLOAD
Projektowane Postanowienia Umowne.docx docx 35.37 2023-09-27 07:21:00 Criterion

Announcements

2023-10-09 09:02 Barbara Kaczmarek Zamawiający informuje, że w postepowaniu złożona została jedna oferta przez Wykonawcę:
1) IGO TECH Górczak Damian, z siedzibą: Poznań, ul. 28 czerwca 1956 r. 8 6, 61- 485 Poznań. Kwota gross oferty: 13 508,35 zł
W postepowaniu jako najkorzystniejsza została wybrana oferta Wykonawcy: IGO TECH Górczak Damian, z siedzibą: Poznań, ul. 28 czerwca 1956 r. 8 6, 61- 485 Poznań. Kwota gross oferty: 13 508,35 zł
2023-09-29 12:01 Barbara Kaczmarek Zamawiający informuję, że do postępowania zadane zostało pytanie o następującej treści:
”Dzień dobry,
W imieniu firmy ”.........” chciałabym uzyskać informację na temat możliwości negocjowania zapisów w projekcie umowy.
Czy są możliwe zmiany w zapisach umowy, dotyczące postępowania w sytuacji konieczności wykonania napraw - określające jasno, że koszt naprawy zostanie wyceniony osobno, a naprawa zostanie wykonana na osobne zlecenie po zaakceptowaniu przez Zamawiającego oferty naprawy?
W tym momencie umowa z jednej strony sugeruje, że w ramach usługi konserwacji należy dokonać również napraw: "1. Strony zawierają Umowę, na mocy, której, Wykonawca zobowiązuje się do świadczenia usług polegających na wykonaniu dwóch konserwacji czterech zestawów hydroforowych oraz na usunięciu usterek lub nieprawidłowości stwierdzonych podczas konserwacji zestawów hydroforowych". Z drugiej strony załącznik nr 2 będący szczegółowym wykazem prac obejmuje tylko czynności konserwacyjne. Proponuję w § 2 pkt. 1 usunąć fragment "oraz na usunięciu usterek lub nieprawidłowości stwierdzonych podczas konserwacji zestawów hydroforowych" oraz proponuje dodać następujące zapisy:
- "Wykonawca w ramach umowy konserwacji będzie dokonywał wymiany materiałów użytych do koniecznej naprawy i regulacji w kwocie nie przekraczającej 80,00 zł netto. W przypadku konieczności przeprowadzenia wymiany podzespołu w kwocie wyższej, każdorazowo robocizna i dojazd związana z ich wymianą jest zawarta w cenie i przedmiocie umowy, natomiast za zużycie tej części Zamawiający będzie obciążany odrębnie jako sprzedaż części w momencie jego zużycia."
- "W przypadku konieczności przeprowadzenia wymiany lub naprawy części powyżej kwoty 80,00 zł net Wykonawca przedstawi Zamawiającemu do akceptacji kalkulację związanych z tym kosztów. Naprawa zostanie wykonana na osobne zlecenia po akceptacji kosztów wymiany części przez Zamawiającego".
Ponadto w §3 pkt. 3 jest mowa o usunięciu awarii w ciągu 48h. Możemy zapewnić czas reakcji na zgłoszoną awarię 48h, natomiast usunięcie jej w sytuacji, jeżeli będzie wymagana wymiana części jest nierealne, ponieważ potrzebny jest czas do sporządzenia oferty, zaakceptowania jej przez Zmawiającego oraz czas dostawy części. Proponuję taki zapis: "Strony ustalają, że w przypadku awarii, do usunięcia których konieczna będzie wymiana urządzeń i/lub części zamiennych trudno dostępnych na rynku strony uzgodnią możliwie najkrótszy, uzasadniony warunkami technicznymi i organizacyjnymi, termin dokonania naprawy".

Zamawiający w odpowiedzi informuje, że nie ma podstaw do zmiany zapisów Umowy.
Odpowiadając na pytanie dotyczące § 2 pkt 1 Umowy
Umowa konserwacyjna nie dotyczy napraw urządzeń hydroforni.
Umowa swoim zakresem obejmuje m.in.: konserwację, serwis, pomiary, korektę ustawień poprzez regulację.
Usunięcie usterek lub nieprawidłowości stwierdzonych podczas konserwacji dotyczy drobnych napraw, wykonywanych podczas prac serwisowych.
Odpowiadając na pytanie dotyczące § 3 pkt 2 i 3 Umowy
Informujemy, że wykonanie usługi konserwacji i serwisu objęte jest 3 miesięczną gwarancją.
Wykonawca zobowiązany jest w terminie 48h usunąć braki związane z niestarannym wykonaniem prac.

Subject of the request

No. Name Description and attachments Quantity
/ Unit
Net price / Unit Vat Gross price / Unit Currency Delivery address Attach
file
1 Konserwacja czterech zestawów hydroforowych Dwie konserwacja czterech zestawów hydroforowych w budynkach na Os. Jana III Sobieskiego 9, Os. Jana III Sobieskiego 11, Os. Jana III Sobieskiego 13, Os. Jana III Sobieskiego 18 w Poznaniu. 1 service - (0)
Currency rates NBP

Criteria and formal conditions

No. Name Criterium weight Description and attachments Your suggestion or comment Attach file
1 Price 100% Offer value 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Tajemnica przedsiębiorstwa - Prosimy o wskazanie w polu obok wykazu zastrzeżonych dokumentów i dołączenie ich w oddzielnym pliku poprzez kliknięcie ikony "spinacza" wraz z uzasadnieniem, które wykaże, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. W przypadku braku informacji do zastrzeżenia jako tajemnica przedsiębiorstwa, prosimy pozostawić pole jako puste. (0)
3 Termin realizacji - Wykonawca zobowiązany jest do wykonywania Przedmiotu Umowy w terminie od dnia zawarcia Umowy do dnia 30.06.2024 roku, z zastrzeżeniem, że Konserwacja wykonana zostanie w dwóch terminach: 1) od 01.12.2023r., do 31.12.2023r. 2) od 01.06.2024r., do 30.06.2024r. Prosimy potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Ogólne Warunki Zamówienia (OWZ) oraz Ogólne Warunki Umowy (OWU) - Prosimy potwierdzić akceptację OWZ oraz OWU wpisując "Akceptuję" (0)
5 Klauzula informacyjna RODO - Prosimy potwierdzić zapoznanie się z klauzulą informacyjną RODO wpisując "Zapoznaliśmy się" (0)
6 Projektowane Postanowienia Umowne - Prosimy potwierdzić akceptację Istotnych Postanowień umownych wpisując "Akceptuję"

Projektowane Postano [...].docx

(0)
(0)
Unlock the form

The number of page views: 202