Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: RINT.271.1.55.2023 Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego podczas realizacji zadań: "Remont dróg w Jabłonce- ul. Spółdzielców i ul. Subówka

Lidia Czerwonka
Gmina Jabłonka
Termin:
Zamieszczenia : 26-09-2023 07:47:00
Składania : 09-10-2023 11:30:00
Otwarcia : 09-10-2023 12:00:00
Tryb: PL - Tryb Podstawowy (art. 275)
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

 

Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:

- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,

- podpisem zaufanym,

- lub elektronicznym podpisem osobistym

 

W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań Zamawiającemu,

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,

  • Przesłania odwołania/inne. 

 

Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
RINT.271.1.55.2023_Ogłoszenie_o_zamówieniu.pdf pdf 172.54 2023-09-26 07:47:00 Postępowanie
RINT.271.1.55.2023_SWZ.pdf pdf 782.32 2023-09-26 07:47:00 Postępowanie
zalacznik_nr_7_projekt_umowy.pdf pdf 349.88 2023-09-26 07:47:00 Postępowanie
Zalaczniki_do_SWZ_od_1_do_8.zip zip 361.01 2023-09-26 07:47:00 Postępowanie
RINT.271.1.55.2023_Informacja_z_otwarcia_ofert.pdf pdf 283.25 2023-10-09 13:38:44 Publiczna wiadomość
RINT.271.1.1.55.2023_Zawiadomienie_o_wyborze_oferty.pdf pdf 262.73 2023-10-18 11:29:36 Publiczna wiadomość
RINT.271.1.55.2023_Ogłoszenie_o_wyniku_postępowania.pdf pdf 78.52 2023-10-24 10:21:51 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2023-10-24 10:21 Marcelina Machaj RINT.271.1.55.2023 Ogłoszenie o wyniku postępowania

RINT.271.1.55.2023_O [...].pdf

2023-10-18 11:29 Marcelina Machaj RINT.271.1.55.2023 Zawiadomienie o wyborze oferty

RINT.271.1.1.55.2023 [...].pdf

2023-10-09 13:38 Lidia Czerwonka RINT.271.1.55.2023 INFORMACJA Z OTWARCIA OFERT

RINT.271.1.55.2023_I [...].pdf

2023-10-09 11:30 Komunikat Zamawiającego Zamawiający informuje, iż kwota jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia wynosi 6000,00 zł brutto.

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 267