Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: IR-I.7013.92.2023 Sporządzenie dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla inwestycji pn. „Zagospodarowanie terenu przy MGOSiR w Koronowie”.

Joanna Wardyn
Urząd Miejski Koronowo Oddział: Wydział Inwestycji i Remontów
Termin:
Zamieszczenia : 21-09-2023 08:05:00
Składania : 25-09-2023 09:00:00
Otwarcia : 25-09-2023 09:15:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Koronowo, 19.09.2023 r.

 

WYTYCZNE

 

Sporządzenie dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla inwestycji pn. „Zagospodarowanie terenu przy MGOSiR w Koronowie”.


ZAPYTANIE OFERTOWE DLA ZAMÓWIENIA O WARTOŚCI SZACUNKOWEJ PONIŻEJ 130.000,00 ZŁ

 

Lokalizacja inwestycji:

działki ewid. nr 718/2, 720/2, 746/2, 777/8, 777/16, 777/20, ul. Wąskotorowa, obręb ewid. Koronowo gmina Koronowo (załącznik nr 1).

 

1.       Przedmiotem zamówienia jest:

Ø  pozyskanie we własnym zakresie i na własny koszt wszystkich danych wyjściowych do projektowania oraz uzgodnień, w tym: opinii technicznych, aktualnej mapy do celów projektowych,

Ø  opracowanie mapy do celów projektowych,

Ø  opracowanie dokumentacji projektowo – kosztorysowej, w tym:

·         projektu koncepcyjnego – (1 egz. w wersji papierowej i 1 egz. w wersji elektronicznej w formacie .pdf)

·         projektu budowlano i wykonawczego/technicznego wraz ze wszelkimi uzgodnieniami oraz opiniami niezbędnymi do złożenia wniosku o wydanie pozwolenia na budowę lub zgłoszenia robót i jego uzyskania (4 egz. w wersji papierowej i 1 egz. na nośniku elektronicznym),

·         specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych (4 egz. w wersji papierowej i 1 egz. na nośniku elektronicznym),

·         innych opracowań, których konieczność wykonania wyniknie na etapie projektowania (2 egz. w wersji papierowej i 1 egz. na nośniku elektronicznym),

·         przedmiarów i kosztorysów

Ø  uzyskanie opinii geotechnicznej (jeśli jest konieczność),

Ø  uzyskania pozwolenia na budowę lub zgłoszenia,

Ø  uzgodnienia projektu z gestorami sieci infrastruktury technicznej,

 

2.       Projekt powinien zawierać:

Ø  zaprojektowanie zadaszonej wiaty wraz z ławkami,

Ø  zaprojektowanie ławek parkowych oraz koszy ulicznych,

Ø  zaprojektowanie ogrodzonego toru rolkarskiego o długości ok. 120 mb i szerokości głównego toru 5 m, wraz z zagospodarowaniem środka toru z przeznaczeniem do nauki jazdy na rolkach oraz wykonaniem w nim odwodnienia,

Ø  zaprojektowanie skateparku (Fun ramp, Quarter-Pipe, Fun box, Rail, Bank)

Ø  zaprojektowanie oświetlenia terenu,

Ø  zaprojektowanie pomieszczeń gospodarczych na działce ewid. nr 746/7 i 777/20,

Ø  zaprojektowanie rozbiórki istniejących budynków gospodarczych,

Ø  uporządkowanie terenu wraz z zaprojektowaniem ogrodzenia, nasadzeń oraz wykonaniem trawnika wraz z systemem nawadniania,

Ø  zaprojektowanie ciągów komunikacyjnych stanowiących dojścia do obiektów.

 

 Jednostka projektowa zobowiązana będzie do:

-        pozyskania we własnym zakresie i na własny koszt wszystkich danych wyjściowych do projektowania oraz uzgodnień, w tym np.: opinii technicznych, aktualnej mapy do celów projektowych,

-        opracowanie mapy do celów projektowych dla powyższego zadania,

-        uzyskanie decyzji na wycinkę drzew, o ile będzie taka potrzeba,

-        uzgodnienia projektu z gestorami sieci infrastruktury technicznej,

-        uzgodnienia z Wydziałem Inwestycji i Remontów Urzędu Miejskiego w Koronowie  przed przystąpieniem do prac projektowych zakresu robót oraz aspektów technicznych do ujęcia w opracowaniu,

-        uzyskania zezwolenia przed właściwym organem zgłoszenia robót budowlanych bądź w przypadku konieczności złożenie wniosku i uzyskanie decyzji pozwolenia na budowę,

-        opracowania kompletnej dokumentacji kosztorysowej tzn. kosztorysów inwestorskich i ofertowych wraz z przedmiarami robót dla wszystkich branż i kategorii robót budowlanych niezbędnych do prawidłowej realizacji zadania,

-        opracowania Szczegółowych Specyfikacji Technicznych Wykonania
i Odbioru Robót budowlanych dla wszystkich branż i kategorii robót budowlanych będących w zakresie projektu,

 

Forma opracowania

Dokumentację projektową należy wykonać w formie tradycyjnej:

-        projekty budowlane/wykonawcze/techniczne 4 egz. dla zamawiającego oraz  w liczbie niezbędnej do uzyskania koniecznych decyzji i zgłoszeń,

-        szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych - 4 egz.,

-        przedmiar robót - 2 egz.,

-        kosztorys inwestorski - 1 egz. 

oraz elektronicznej -  1 egz. kompletnej dokumentacji na płytach CD lub innych nośnikach (musi ściśle odpowiadać wersji papierowej, tj. zawierać jej całą zawartość)

Uwagi do zadania:

Termin wykonania zadania: 3 miesiące od dnia podpisania umowy

Doświadczenie: Ubiegający się o zamówienie przedstawi dokumenty potwierdzające wykonanie 2 projektów skatparków / torów rolkarskich wraz z zagospodarowaniem terenu o wartości minimum 30 000,00 zł brutto każdej z nich.

Posiada przynajmniej jedną osobę w zespole projektowym posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności architektoniczno - budowlanej oraz minimum dwuletnie doświadczenie w zakresie projektowania.

 

Zaprasza się oferentów na wizję lokalną – termin do ustalenia.

 

W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel 52 382 64 52  

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
mapa.pdf pdf 271.16 2023-09-21 08:05:00 Postępowanie
Wytyczne.pdf pdf 230.3 2023-09-21 08:05:00 Postępowanie
Informacja dot. przetwarzania danych osobowych-1.pdf pdf 123.97 2023-09-21 08:05:00 Kryterium
Załącznik nr 1 - oferta cenowa.docx docx 25.28 2023-09-21 08:05:00 Kryterium
Załącznik nr 1 - oferta cenowa.pdf pdf 188.65 2023-09-21 08:05:00 Kryterium
Umowa wzór.pdf pdf 1044.52 2023-09-21 08:05:00 Kryterium
Załącznik nr 3 - wykaz wykonanych usług wersja edytowalna.docx docx 17.53 2023-09-21 08:05:00 Kryterium
Załącznik nr 3 - wykaz wykonanych usług wersja edytowalna.pdf pdf 153.45 2023-09-21 08:05:00 Kryterium
Załącznik nr 4 - oświadczenie o niezaleganiu w ZUS, KRUS iUS.docx docx 17.92 2023-09-21 08:05:00 Kryterium
Załącznik nr 4 - oświadczenie o niezaleganiu w ZUS, KRUS iUS.pdf pdf 118.81 2023-09-21 08:05:00 Kryterium

Komunikaty

Osoba wystawiająca postępowanie nie zamieściła dodatkowych komunikatów

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Sporządzenie dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla inwestycji pn. „Zagospodarowanie terenu przy MGOSiR w Koronowie”. - 1 szt. - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.3158 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 30 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - Do 15.12.2023 roku. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Wypełnienie obowiązku informacyjnego - Oświadczam, że wypełniłem obowiązki informacyjne przewidziane w art. 13 lub art. 14 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. U.E. L 119 z 04.05.2016) wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskałem w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego w przedmiotowym postępowaniu, jeżeli dotyczy proszę potwierdzić (0)
5 Zapoznanie się z klauzulą informacyjną - Oświadczam, że zapoznałem się z klauzulą informacyjną z art. 13 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. U.E. L 119 z 04.05.2016), przedstawioną przez Zamawiającego, w celu związanym z realizacją niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, proszę potwierdzić (Zamawiający wymaga załączenia pliku)

Informacja dot. prze [...].pdf

(0)
6 Oświadczenie biała lista podatników VAT - Oświadczam, że jestem czynnym podatnikiem i figuruje w wykazie prowadzonym przez Szefa Krajowej Administracji Skarbowej (Biała lista podatników VAT) Proszę potwierdzić wpisując "Oświadczam" lub jeśli nie jestem czynnym podatnikiem - płatnikiem podatku VAT wpisać "Nie jestem" (0)
7 Załącznik nr 1 do zapytania ofertowego - Formularz - oferta cenowa (Zamawiający wymaga załączenia pliku)

Załącznik nr 1 - ofe [...].docx

Załącznik nr 1 - ofe [...].pdf

(0)
8 Załącznik nr 2 do zapytania ofertowego - Wzór umowy do zapoznania się. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję"

Umowa wzór.pdf

(0)
9 Załącznik nr 3 do zapytania ofertowego - Formularz - wykaz wykonanych usług (Zamawiający wymaga załączenia pliku)

Załącznik nr 3 - wyk [...].docx

Załącznik nr 3 - wyk [...].pdf

(0)
10 Załącznik nr 4 do zapytania ofertowego - Formularz - oświadczenie o niezaleganiu w ZUS, KRUS i US (Zamawiający wymaga załączenia pliku)

Załącznik nr 4 - ośw [...].docx

Załącznik nr 4 - ośw [...].pdf

(0)
11 Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji - Proszę o załączenie dokumentu - odpis z właściwego rejestru lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 338