Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: ZDP.1/ZP.3310.6.2023 Zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie powiatu stargardzkiego w latach 2023-2024

Termin:
Zamieszczenia : 20-09-2023 12:50:00
Składania : 04-10-2023 10:00:00
Otwarcia : 04-10-2023 10:05:00
Tryb: PL - Tryb Podstawowy (art. 275)
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Powiat Stargardzki, w imieniu którego działa Zarząd Dróg Powiatowych w Stargardzie z siedzibą przy ul. Bydgoskiej 13/15, 73 – 110 Stargard, zwany dalej „Zamawiającym”, na podstawie art. 277, w związku z art. 275 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych przedstawia informacje o przedmiocie zamówienia i warunkach postępowania o udzielenie zamówienia klasycznego o wartości mniejszej niż progi unijne na zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie powiatu stargardzkiego w latach 2023-2024.


UWAGA: 

W przypadku, gdy Wykonawca zamierza złożyć ofertę na kilka części, należy wypełnić i podpisać dla każdej z tych części odpowiedni formularz ofertowy, stanowiący załącznik nr 1a-1d do SWZ, a wszystkie formularze spakować w jedną ofertę składaną poprzez Platformę Zakupową.



W załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

 

Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:

- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,

- podpisem zaufanym,

- lub elektronicznym podpisem osobistym

 

W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań Zamawiającemu,

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,

  • Przesłania odwołania/inne. 

 

Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
01. Ogłoszenie o zamówieniu.pdf pdf 201.44 2023-09-20 12:50:00 Postępowanie
02. SWZ.pdf pdf 801.93 2023-09-20 12:50:00 Postępowanie
03. SWZ ZAŁĄCZNIKI nr 1-5.docx docx 66.52 2023-09-20 12:50:00 Postępowanie
03a. Załącznik nr 6 - Umowa.docx docx 55.6 2023-09-20 12:50:00 Postępowanie
04. ST.zip zip 427.24 2023-09-20 12:50:00 Postępowanie
07. Informacja z otwarcia ofert.pdf pdf 499.2 2023-10-04 13:14:58 Publiczna wiadomość
09. Zawiadomienie o odrzuceniu oferty.pdf pdf 65.28 2023-10-05 14:13:45 Publiczna wiadomość
18. zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty.pdf pdf 229.82 2023-10-12 13:31:24 Publiczna wiadomość
20. zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty.pdf pdf 97.66 2023-10-24 10:01:30 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2023-10-24 10:01 Magdalena Janiak W załączeniu Zamawiający przekazuje zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty w części IV przedmiotowego postępowania.

20. zawiadomienie o [...].pdf

2023-10-12 13:31 Magdalena Janiak W załączeniu Zamawiający przekazuje zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszych ofert w częściach 1, 2 i 3 przedmiotowego postępowania.

18. zawiadomienie o [...].pdf

2023-10-05 14:13 Magdalena Janiak Zamawiający w załączeniu przekazuje zawiadomienie o odrzuceniu oferty.

09. Zawiadomienie o [...].pdf

2023-10-04 13:14 Magdalena Janiak Zamawiający w załączeniu przekazuje informacje z otwarcia ofert.

07. Informacja z otw [...].pdf

2023-10-04 10:00 Komunikat Zamawiającego Kwota jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia – 822 999,39 zł brutto, w tym: 1) Część 1 – 209 874,82 zł brutto 2) Część 2 – 210 081,39 zł brutto 3) Część 3 – 184 915,68 zł brutto 4) Część 4 – 218 127,49 zł brutto.

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 437