Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 20-09-2023 12:24:00 |
Składania : | 06-10-2023 10:00:00 |
Otwarcia : | 06-10-2023 10:30:00 |
Tryb: | PL - Tryb Podstawowy (art. 275) |
Rodzaj: | Robota budowlana |
Przedmiotem zamówienia jest „WYKONANIE PRZYŁĄCZA KANALIZACJI SANITARNEJ DO BUDYNKU STAREGO SZPITALA W NOWYM TARGU NA ODCINKU OD STUDNI S1 (STUDNIA ISTNIEJĄCA) DO STUDNI S8 NA POTRZEBY PODHALAŃSKIEJ PAŃSTWOWEJ UCZLENI ZAWODOWEJ W NOWYM TARGU”.
Przedmiot zamówienia zostanie wykonany zgodnie z zasadami współczesnej wiedzy technicznej, zgodnie z przepisami technicznymi i normami technicznymi oraz obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t. j. Dz. U. z 2023 r. poz. 682 z późn. zm.), a także:
1) przedmiarem robót,
2) specyfikacją warunków zamówienia,
3) projektowanymi postanowieniami umowy. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności:
a) Budowę przyłącza kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej z rur kamionkowych dn 300 na odcinku od studni S1 (studnia istniejąca) do studni S8 zgodnie z projektem sporządzonym przez Jana Jarosza w zakresie:
- wytyczenia geodezyjnego;
- wycinki drzew i krzewów na trasie kanalizacji (nie wymagających decyzji zezwalających na wycinkę);
- wykonania wykopów wraz z wykonaniem umocnienia ścian wykopów na czas prowadzenia robót;
- ułożenia rur kamionkowych dn 300 mm na podsypce piaskowej z obsypaniem rur piaskiem;
- montażu studni rewizyjnych fi 1000 mm i 1200 mm – studnie żelbetowe z prefabrykowanymi kinetami, wodoszczelnych, łączonych na uszczelki z włazami żeliwnymi klasy D z logo: „WODOCIĄGI - KANALIZACJA - NOWY TARG”.
W studniach fi 1200 mm należy wykonać kaskadę wewnętrzną zgodnie z dokumentacją;
- włączenia kanalizacji do istniejącej studni S1 wraz z koniecznym remontem studni S1;
- zasypania wykopów z plantowaniem ziemi i wywozem i utylizacją nadmiaru ziemi;
- odtworzenia nawierzchni asfaltowej uszkodzonej w obrębie studni S1;
- wykonania próby szczelności kanałów rurowych;
- wykonania inspekcji wizyjnej wykonanej kanalizacji;
- wykonania inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej.
b) Uzyskanie wszelkich koniecznych uzgodnień MZWiK w Nowym Targu (zgłoszenie rozpoczęcia robót, nadzór podczas realizacji robót).
c) Uzyskanie odbioru technicznego wykonanego odcinka kanalizacji przez MZWiK
w Nowym Targu.
d) Uporządkowanie terenu po wykonaniu robót i uzyskanie wszelkich niezbędnych zgód na zajęcie terenu, przesunięcie istniejących instalacji (o ile okażą się niezbędne dla wykonania przedmiotu umowy).
e) Opracowanie dokumentacji powykonawczej.
Szczegółowy opis przedmiotu umowy zawiera dokumentacja techniczna, tj. specyfikacja wykonania i odbioru robót budowlanych (zwana dalej SWiORB), przedmiar robót – stanowiącym dokument pomocniczy, opis przedmiotu zamówienia i zapisy SWZ. Wykonawca oświadcza, że zapoznał się z dokumentacją projektową, nie wnosi do niej żadnych zastrzeżeń, oświadcza, że dokumentacja jest zupełna i prawidłowa.
W związku z przyjętym rozliczeniem ryczałtowym załączone przedmiary robót pełnią funkcję pomocniczą, określając orientacyjny zakres robót przewidzianych do wykonania zamówienia, ułatwiając tym samym skalkulowanie ceny. Obowiązkiem Wykonawcy jest uwzględnienie w cenie ryczałtowej wszystkich kosztów niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia opisanego w SWZ.
Wymagany
minimalny okres gwarancji jakości oraz rękojmi za wady, na wykonane roboty i zabudowane materiały wynosi minimum 48 miesięcy, licząc od daty odbioru końcowego (parametr punktowany). Oferty z krótszym niż wymagany oferowanym
okresem gwarancji zostaną odrzucone jako niespełniające warunków udziału w
postępowaniu.
W trakcie realizacji zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do uczestniczenia w roboczych konsultacjach i dokonywania bieżących uzgodnień z Zamawiającym.
Szanowni Państwo,
w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem.
Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców.
Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:
- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,
- podpisem zaufanym,
- lub elektronicznym podpisem osobistym.
W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do:
Zadawania pytań Zamawiającemu,
Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,
Przesłania odwołania/inne.
Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.
Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
2023-10-13 16:00 | Maciej Hryc |
Informacja
o
wyborze
najkorzystniejszej
oferty
z
dnia
13.10.2023
r.
-
KZP.382.11.2023
-
komunikat |
2023-10-09 08:43 | Maciej Hryc | Informacja z otwarcia ofert z dnia 6.10.2023 r. - KZP.382.11.2023 |
2023-10-06 10:00 | Komunikat Zamawiającego |
Kwoty
przeznaczone
na
sfinansowanie
zamówienia: ŁĄCZNIE: netto: 184 257,73 zł brutto: 226 637,01 zł |
Komunikaty