Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 18-09-2023 14:27:00 |
Składania : | 26-09-2023 11:00:00 |
Otwarcia : | - |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Robota budowlana |
OGŁOSZENIE O ZAPYTANIU OFERTOWYM
nr WIM.271.2.82.2023 z dnia 18.09.2023r.
(w przedmiocie zamówienia o wartości do kwoty 130.000 zł netto na podst. art.2 ust.1 pkt.1 ustawy
z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych Dz.U.2023.1605 t.j.)
1. Nazwa oraz adres Zamawiającego:
MIASTO BYDGOSZCZ, 85-102 Bydgoszcz, ul. Jezuicka 1,
Wydział przeprowadzający postępowanie:
WYDZIAŁ INWESTYCJI MIASTA (WIM), 85-130 Bydgoszcz, ul. Grudziądzka 9-15, bud. B,
2. Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest usunięcie usterek na obiekcie Szkoły Podstawowej nr 2 powstałych po termomodernizacji. W tym celu roboty budowlane na obiekcie powinny obejmować:
1) usunięcie skutków zawilgocenia ścian w małej sali gimnastycznej w piwnicy pod łącznikiem budynku głównego szkoły z salą gimnastyczną,
2) usunięcie skutków zawilgocenia ścian w pomieszczeniu komunikacyjnym prowadzącym do pomieszczenia małej sali gimnastycznej w piwnicy pod łącznikiem,
3) usunięcie zapadnięć nawierzchni chodnika z betonowej kostki brukowej przy elewacji zachodniej budynku głównego szkoły,
4) usunięcie zapadnięć nawierzchni chodnika z betonowej kostki brukowej przy elewacji zachodniej łącznika budynku głównego szkoły z salą gimnastyczną,
5) wykonanie opaski z betonowej kostki brukowej przy cokole budynku głównego szkoły (elewacja frontowa (południowa) od ulicy Hetmańskiej oraz elewacje boczne: wschodnia i zachodnia),
6) wykonanie opaski z betonowej kostki brukowej przy cokole budynku sali gimnastycznej (elewacje: północna oraz zachodnia),
7) naprawę (wymianę) istniejącej czapy kominowej jednego z kominów na dachu budynku głównego szkoły,
8) sprawdzenie stanu technicznego (szczelności i drożności) istniejącej instalacji doziemnej kanalizacji deszczowej przy łączniku budynku głównego szkoły z salą gimnastyczną,
9) poprawienie istniejącej izolacji przeciwwilgociowej na ścianie piwnicznej pod łącznikiem (elewacja zachodnia) przez wykonanie dodatkowej izolacji przeciwwilgociowej.
Uszczegółowienie opisu zawiera załącznik do ogłoszenia o zapytaniu ofertowym pn.: Opis Przedmiotu Zamówienia (załącznik nr 1).
3. Informacje dotyczące warunków formalnych (podmiotowych), jakie powinien spełniać wykonawca zamówienia, tj.:
1) prowadzenie działalności w zakresie robót objętych przedmiotem zamówienia,
2) dysponowanie osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, posiadającymi wymagane prawem uprawnienia w tym m.in.: budowlane wykonawcze (bez ograniczeń) w specjalności konstrukcyjno - budowlanej oraz sanitarnej,
3) posiadanie doświadczenia — co najmniej 1 budowa lub roboty budowlane, wykonane w ciągu ostatnich 3 lat na czynnym obiekcie użyteczności publicznej.
4. Załączniki do ogłoszenia:
1) opis przedmiotu zamówienia – uszczegółowienie (zał. 1),
2) formularz oferty (zał. 2),
3) informacja dotycząca przetwarzania danych osobowych (zał. 3)
4) wykaz wykonanych usług (zał. 4),
5) wzór umowy (zał. 5),
6) oświadczenie wykonawcy (zał.6)
5. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
6. Kryterium oceny ofert i warunki płatności
6.1 Kryterium oceny ofert
Ustala się następujące kryteria wyboru oferty najkorzystniejszej: 100% cena, przy czym oferowana kwota za wykonanie zamówienia powinna uwzględniać formę wynagrodzenia ryczałtowego rozliczonego na podstawie oferty wykonawcy fakturą / rachunkiem końcowym po zakończeniu i odbiorze przedmiotu umowy.
6.2 Sposób oceny ofert:
1) ocena ofert zostanie przeprowadzona w oparciu o przedstawione powyżej kryterium,
2) w toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert,
3) inicjatywa udzielenia wyjaśnień należy wyłącznie do instytucji Zamawiającego – Wykonawca nie może w tych sprawach występować z własnej inicjatywy,
4) nie przewiduje się prowadzenia między Zamawiającym, a Wykonawcą negocjacji ceny dotyczących złożonej oferty,
5) ceny muszą być: podane i wyliczone w zaokrągleniu do dwóch miejsc po przecinku (zasada zaokrąglenia – poniżej 5 należy końcówkę pominąć, powyżej i równe 5 należy zaokrąglić w górę),
6) Zamawiający poprawia w tekście oferty:
* oczywiste omyłki pisarskie - to omyłki nie budzące wątpliwości, bezsporne – powstałe w sposób niezamierzony, przypadkowo, nieświadomie (automatycznie), a nadto takie, że każdy, nie znający sprawy równie łatwo zauważy je i równie łatwo wskaże ten sam sposób ich poprawienia;
* oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek, niezwłocznie zawiadamiając o tym wykonawcę, którego oferta została poprawiona.
6.3 Warunki płatności:
1) podstawę do wystawienia przez Wykonawcę faktury/rachunku stanowić będzie protokół zdawczo – odbiorczy, podpisany przez Strony bez uwag i zastrzeżeń,
2) termin płatności - 14 dni od daty udokumentowanego wykonania przedmiotu umowy i dostarczenia faktury/rachunku do siedziby Wydziału Inwestycji Miasta.
7. Termin wykonania zamówienia: 8 tygodni od daty zawarcia umowy, przy czym dla zakresu zamówienia określonego w p 2 pp 3 do 6 obowiązuje termin wykonania do dnia 30-10-2023r..
8. Osoba uprawniona do kontaktów z wykonawcami:
(w zakresie wyjaśniania treści zapytania ofertowego, zakresu i przedmiotu zamówienia):
* Dariusz Szczerbiak - inspektor nadzoru inwestorskiego WIM w branży konstrukcyjno-budowlanej - tel. 52 58 59 166,
* Marek Szczypiorski - inspektor nadzoru inwestorskiego WIM w branży sanitarnej - tel. 52 58 58 471,
Korespondencja między Zamawiającym i Wykonawcą w zakresie wyjaśniania treści zapytania ofertowego, zakresu i przedmiotu zamówienia może dobywać się pisemnie lub drogą elektroniczną na adres: dariusz.szczerbiak@um.bydgoszcz.pl
9. Termin składania odpowiedzi na zapytanie ofertowe upływa w dniu: 26.09.2023r. o godz. 11.00.
Zamawiający w dniu 22.09.2023 r. o godz. 10.00 zorganizuje spotkanie na terenie Szkoły Podstawowej nr 2 przy ul. Hetmańskiej 34 w Bydgoszczy w celu wskazana przedmiotu zamówienia.
10. Składając ofertę wykonawca zobowiązany jest załączyć:
1) Formularz oferty (zał. nr 2),
2) Podpisaną informację dotycząca przetwarzania danych osobowych (zał. nr 3),
3) Wykaz wykonanych usług (zał. nr 4),
4) Dowód/dowody należytego wykonania zamówienia/ń wykazanego/ych w załączniku nr 4 (referencje/poświadczenia podmiotu, na rzecz którego takie zamówienie/a zostało/y wykonane, minimum 1 zamówienie w ostatnich 3 latach),
Brak przekazania Zamawiającemu wymaganych i określonych w pkt 10 ppkt 1-4) załączników spowoduje odrzucenie oferty.
11. W przypadku, gdy w postępowaniu złożone zostaną dwie lub więcej ofert o takiej samej wartości, Zamawiający może wezwać wykonawców do złożenia ofert dodatkowych.
12. „Zgodnie z art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego Zamawiający informuje, że nie będą rozpatrywane oferty:
1) wykonawcy wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;
2) wykonawcy, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022r. poz. 593 z późn. zm.) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;
3) wykonawcy, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994r. o rachunkowości (Dz. U. z 2021r. poz. 217, 2105 i 2106), jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy.”
13. Zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia postępowania.
WYDZIAŁ INWESTYCJI MIASTA
URZĘDU MIASTA BYDGOSZCZY
Sebastian Fifielski
2023-09-27 15:31 | Justyna Pabian | Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty |
Komunikaty