Get a deposit without paperwork and walking away from your computer in 3 steps
click fill the details pay online
Check how to do it - Video
Published : | 18-09-2023 15:23:00 |
Placing offers : | 25-09-2023 14:00:00 |
Offers opening : | 25-09-2023 14:05:00 |
Procedure: | Zapytanie ofertowe |
Type: | Supply |
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.
Przedmiotem zamówienia jest dostawa komputerów przenośnych (laptopów).
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został z załączonym Arkuszu asortymentowo-cenowym.
Zamawiający dokona wyboru Wykonawcy wg następującego kryterium: najniższa cena przedstawionej oferty.
Odbiorca przedmiotu zamówienia:
Odbiorcą przedmiotu zamówienia jest Zespół Medyczny przy ul. Szaserów 128 w Warszawie oraz podległe Terenowe Stacje.
Adresy dostaw zawarte są w Arkuszu asortymentowo-cenowym.
Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się wykonawcę w stosunku do którego zachodzi którakolwiek z okoliczności wskazanych w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego"
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
2023-10-11 12:37 | Małgorzata Kolasińska | Postępowanie zostało unieważnione. Uzasadnienie: Zgodnie z informacją zawartą w zapytaniu ofertowym, Zamawiający unieważnia postępowanie z powodu zmiany zapotrzebowania Zamawiającego. |
2023-09-21 12:58 | Małgorzata Kolasińska |
Dzień
dobry, w związku z otrzymanymi pytaniami uległ zmianie opis przedmiotu zamówienia. Arkusz asortymentowo-cenowy po zmianach w załączeniu. Jednocześnie został zmieniony termin składania ofert, aktualny termin to 25.09.2023 r. godz. 14:00. |
Announcements