Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: Zorganizowanie i przeprowadzenie warsztatów z zakresu pierwszej pomocy przedmedycznej dla uczniów krośnieńskich szkół w ramach projektu „Increasing of access to health services in Krosno and Uzhgorod

Monika Szymbara
Gmina Miasto Krosno
Termin:
Zamieszczenia : 15-09-2023 13:13:00
Składania : 25-09-2023 09:00:00
Otwarcia : 25-09-2023 09:05:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

      

Projekt „Increasing of access to health services in Krosno and Uzhgorod” współfinansowany przez Unię Europejską na potrzeby Europejskiego Instrumentu Sąsiedztwa w ramach Programu Współpracy Transgranicznej Polska-Białoruś-Ukraina 2014-2020

 

       PS.8030.7.2.2023.MS                                                                                                                   Krosno, dnia 15.09.2023 r.                                                                                              

OGŁOSZENIE
dotyczące zamówienia o wartości nieprzekraczającej 130 000 złotych

 

GMINA MIASTO KROSNO

38 - 400 Krosno ul. Lwowska 28A tel. (13) 47-43-220,
fax . (13) 43 628 65; NIP 684 - 00 - 13 - 798 ; REGON 000526989

 

OGŁASZA
że zamierza udzielić zamówienia na:

 

„Zorganizowanie i przeprowadzenie warsztatów z zakresu pierwszej pomocy przedmedycznej dla uczniów krośnieńskich szkół w ramach projektu „Increasing of access to health services in Krosno and Uzhgorod”.

 

Opis przedmiotu zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):

  1. 80000000-4 - usługi edukacyjne i szkoleniowe
  2. 80562000-1 – usługi szkolenia w dziedzinie pierwszej pomocy

 

  1. Opis przedmiotu zamówienia:

Zorganizowanie i przeprowadzenie warsztatów z zakresu pierwszej pomocy przedmedycznej dla dzieci z krośnieńskich przedszkoli i uczniów szkół (podstawowe i ponadpodstawowe – wybrane klasy). Zajęcia będą odbywać się na terenie Gminy Miasto Krosno, w siedzibie krośnieńskich szkół i przedszkoli.

Warsztaty będą się składać z części teoretycznej i praktycznej (jedna klasa – 2 godziny lekcyjne x 45 minut), natomiast dla przedszkoli przewiduje się organizację 1 godziny zajęć lekcyjnych (45 minut). 

Oferent zobowiązany będzie do przedstawienia przed rozpoczęciem zajęć dwóch scenariuszy planowanych warsztatów (jeden skierowany do przedszkoli, a drugi do szkół).
W sumie Oferent ma przeprowadzić 415 godzin zajęć lekcyjnych z zakresu pierwszej pomocy. Sprzęt zabezpiecza Zamawiający i będzie on dostępny w placówkach, na terenie których prowadzone będą zajęcia. W skład każdego zestawu, w oparciu o który należy prowadzić zajęcia wchodzą następujące elementy:

a)         fantom  osoby dorosłej (Laerdal Little Family QCPR),

b)         fantom dziecka (Laerdal Little Family QCPR),

c)         fantom niemowlęcia (Laerdal Little Family QCPR),

d)        wymienne drogi oddechowe do manekina osoby dorosłej,

e)         wymienne drogi oddechowe do manekina dziecka,

f)         wymienne drogi oddechowe do manekina niemowlęcia,

g)         wymienna część twarzowa do manekina osoby dorosłej,

h)         wymienna część twarzowa do manekina dziecka,

i)          3 maty treningowe,

j)          maseczki ćwiczeniowe z filtrem do nauki RKO na manekinach,

k)         symulator AED - XFT-120C (automatyczny defibrylator zewnętrzny trener).

 

Program adresowany do uczniów krośnieńskich szkół powinien zawierać następujące zagadnienia:

- cel udzielania pierwszej pomocy

- zasady wzywania karetki,

- wyposażenie apteczki pierwszej pomocy,

- utrata przytomności, zaburzenia świadomości,

- resuscytacja krążeniowo-oddechowa – z wykorzystaniem fantomów zakupionych
w projekcie,

- automatyczna defibrylacja zewnętrzna AED,

- czyszczenie kanałów powietrznych,

- leczenie ran i krwawień,

- złamania, zwichnięcia, skręcenia,

- nagła choroba: zawał serca, astma, padaczka, cukrzyca.

 

Ostateczny zakres programu szkolenia powinien wynikać ze scenariuszy warsztatów i być dostosowany do danej grupy wiekowej.

 

2.Termin wykonania zamówienia:

rozpoczęcie:    od dnia podpisania umowy,

zakończenie:   do 30 listopada 2023 r.

 

3. Warunki udziału w postępowaniu:

3.1. O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się Oferenci, którzy dysponują osobami spełniającymi wymagania określone w niniejszym zapytaniu.

Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony o ile Oferent wykaże, iż dysponuje osobami, posiadającymi wykształcenie w zawodzie: lekarz lub pielęgniarka lub ratownik medyczny lub nauczyciel (posiadający odpowiednie przygotowanie). Dodatkowo należy wykazać, że osoby te zrealizowały w ostatnich 3 latach przed upływem terminu składania ofert szkolenia z zakresu przedmiotu zamówienia, a liczba godzin przeprowadzonych szkoleń  nie była mniejsza niż 12.

Oferent potwierdza, że wskazane przez niego osoby będą wykonywać szkolenia będące przedmiotem zamówienia. 

 

3.2.      Spełnienie warunków

W celu wykazania spełniania warunku udziału w postępowaniu dotyczącego dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia (warunek zdolności zawodowej) wykonawca zobowiązany jest złożyć wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia wraz z informacjami na temat łącznie zrealizowanych przez nie szkoleń
z zakresu tożsamego z przedmiotem zamówienia.

W celu wykazania spełniania warunku udziału w postępowaniu dotyczącego zdolności technicznej Oferent zobowiązany jest do przedłożenia Załącznika nr 2 wraz z dokumentami potwierdzającymi wykształcenie i doświadczenie osób wskazanych do realizacji zamówienia (np. odpis dyplomu, certyfikat, referencje, protokoły).

 

3.3 Warunek dotyczący braku wykluczenia z postępowania na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy
o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego.

O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się Oferenci, którzy nie są wykluczeni na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego.

 Zamawiający uzna warunek za spełniony w przypadku przedłożenia przez Oferenta do oferty Załącznika nr 3 Oświadczenia wykonawcy składanego na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę.

Oferenci, którzy nie przedłożą w/w oświadczenia zostaną odrzuceni z przyczyn formalnych.

 

4. Wymagane dokumenty:

Oferta odpowiadająca wymogom formalnym, wg dołączonego formularza oferty - zał. 1. oraz zał. nr 2 do zapytania ofertowego i załącznik nr 3.

 

5. Warunki płatności:

Zapłata wynagrodzenia nastąpi w terminie 21 dni od daty wpływu prawidłowo wystawionej faktury, po uprzedniej weryfikacji dokumentów, potwierdzających zrealizowanie poszczególnych działań określonych w umowie.

 

6. Kryterium: cena brutto – 100%.

W cenie ofertowej należy uwzględnić wszystkie koszty związane z kompleksową realizacją przedmiotu zamówienia. Wszystkie rozliczenia między Zamawiającym, a Wykonawcą dokonywane będą w PLN. Oferent ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim. Oferta musi być napisana czytelnie, w języku polskim. Oferta winna być podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentowania Oferenta, zgodnie z jego formą reprezentacji określoną w rejestrze handlowym lub w innym dokumencie.

 

Przy wyborze ofert, Zamawiający będzie się kierował następującym kryterium:

- Najniższa cena- 100%

 

Ilość punktów jaką po uwzględnieniu znaczenia kryteriów oceny ofert może uzyskać oferta to: 100 punktów i tak:

- za cenę oferty ( C ) - maksymalnie 100 pkt

Kryterium Cena:

Sposób wyliczenia punktów (max. 100 pkt) za cenę oferty wg następującego wzoru:

            cena oferty z najniższą ceną (zł)

C   =   --------------------------------------------  x  100 ( pkt)

                 cena badanej oferty (zł)

 

Łączna ocena oferty = C (pkt)

 

Zamawiający przyzna zamówienie Oferentowi, który spełniając warunki określone
w zapytaniu zaoferuje najniższą cenę. Zamawiający zastrzega sobie na etapie oceny ofert możliwość żądania dodatkowych wyjaśnień dotyczących jej treści.

 

Zamawiający niezwłocznie zawiadomi za pośrednictwem Platformy Zakupowej wybranego Oferenta, że jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, a także pozostałych Oferentów o dokonanym wyborze.

 

7. Miejsce składania ofert:

Oferty należy składać w formie elektronicznej: za pośrednictwem Platformy Zakupowej. Oferty oraz załączniki muszą być podpisane elektronicznie (kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub elektronicznym podpisem osobistym). Oferty należy składać do dnia 25 września 2023 r. do godz. 9.00.

Zamawiający zaleca, w miarę możliwości, przekonwertowanie plików składających się na ofertę na format PDF i opatrzenie ich podpisem.

Otwarcie ofert nastąpi elektronicznie w dniu 25 września 2023 r. o godzinie 9:05 za pośrednictwem platformazakupowa.pl, w siedzibie Zamawiającego, Urząd Miasta  Krosna, ul. Lwowska 28a, pokój nr 220.

 

8. Termin składania ofert upływa dnia 25.09.2023 r. o  godz. 9:00.

 

9. Istotne wymagania zamówienia:

1)      Oferenci ponoszą wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.

2)      Oferta winna być sporządzona w języku polskim oraz podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentowania wykonawcy, zgodnie z jego formą reprezentacji określoną w rejestrze przedsiębiorców lub w innym dokumencie.

3)      Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia oferty wariantowej.

4)      Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia oferty częściowej.

 

10. Wyjaśnienia dotyczące treści oferty:

Oferent może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienia dotyczące wszelkich wątpliwości związanych z ofertą, przedmiotem zamówienia, sposobem przygotowania i złożenia ofert, kierując swoje pytania na platformie zakupowej nie później niż na 3 dni przed terminem składania ofert. Zamawiający udzieli wyjaśnień niezwłocznie wszystkim Oferentom, którzy
o takowe wyjaśnienia zwrócili się, nie później niż na 2 dni przed terminem składania ofert.
W przypadku złożenia zapytania w terminie późniejszym niż na 3 dni przed terminem składania ofert, Zamawiający nie ma obowiązku udzielania odpowiedzi.

 

Osobą uprawnioną przez Zamawiającego do kontaktowania się z Oferentami jest:

Szymbara Monika - Wydział Polityki Społecznej i Zdrowia Urząd Miasta Krosna, ul. Lwowska 28A (II piętro, pokój Nr 220), tel. (13 47 43 220),

- poniedziałek – piątek w godz. 730 do 1430.

 

11. Wadium

Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

 

12. Oferty częściowe i wariantowe

Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia oferty wariantowej.

Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia oferty częściowej.

 

13. Zamówienia uzupełniające

Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień uzupełniających.

 

14. Klauzula informacyjna dotycząca art. 13 RODO w zakresie danych osobowych

Klauzula informacyjna dotyczy danych osobowych:

- wykonawcy (będącego osobą fizyczną, będącego osobą fizyczną prowadzącą działalność gospodarczą),

- pełnomocnika wykonawcy (osoby fizycznej),

- osób, które w swojej ofercie Oferent przedkłada celem wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, braku podstaw do wykluczenia z postępowania czy potwierdzenia wymogów Zamawiającego dotyczących wykonania przedmiotu zamówienia.

Wypełniając obowiązek informacyjny wynikający z art. 13 i 14 rozporządzenia PEiR (UE) nr 2016/679 z 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE. L. z 2016 r. Nr 119, s. 1, z późn. zm.) – dalej RODO, informujemy że:

1)        Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest:

GMINA MIASTO KROSNO

ul. Lwowska 28 a

38-400 Krosno

Kontakt do inspektora ochrony danych osobowych w Gminie Miasto Krosno:

iod@um.krosno.pl

tel.: 13 47 43 317

2)        Może Pan/Pani kontaktować się w sprawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych oraz z wykonywaniem praw przysługujących na mocy RODO z Administratorem z wykorzystaniem powyższych danych teleadresowych lub z wyznaczonym u Administratora Inspektorem ochrony danych na adres e-mail: iod@um.krosno.pl.

3)        Podstawy i cele przetwarzania danych:

a)    Dane osobowe wykonawcy, który jest osobą fizyczną: Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w związku z wykonaniem umowy, a także podjęcia czynności niezbędnych przed jej zawarciem (art. 6 ust. 1 lit. b RODO), w związku z obowiązkiem prawnym ciążącym na administratorze wynikającym z przepisów prawa, a także ustawy o dostępie do informacji publicznej, w związku z obowiązkiem ujawniania danych Wykonawcy w zakresie stanowiącym informację publiczną (art. 6 ust. 1 lit. c RODO). Dane mogą być także przetwarzane w celu ewentualnego dochodzenia lub obrony przed roszczeniami na podstawie prawnie uzasadnionego interesu administratora (art. 6 ust. 1 lit. f RODO).

b)    Dane osób działających w imieniu Wykonawcy, w tym wskazanych w umowie z Wykonawcą: Pani/a dane osobowe będą przetwarzane w związku z realizacją postanowień zawartej umowy, a także ewentualnego dochodzenia lub obrony przed roszczeniami na podstawie prawnie uzasadnionego interesu administratora (art. 6 ust. 1 lit. f RODO).

4)        Pani/a dane mogą być udostępniane podmiotom i osobom upoważnionym do tego na podstawie przepisów prawa, w tym podmiotom uprawnionym do uzyskania informacji publicznej. Mogą zostać także udostępnione podmiotom realizującym czynności niezbędne do zrealizowania wskazanych celów przetwarzania (kancelaria prawna).

5)        Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane przez okres trwania umowy, a następnie przez okres 5 kolejnych lat kalendarzowych ze względu na przepisy o rachunkowości. W przypadku roszczeń dane będą przetwarzane do czasu ich przedawnienia.

6)        Posiada Pan/i prawo żądania dostępu do swoich danych osobowych, a także ich sprostowania (poprawiania). Skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników. Przysługuje Pani/u także prawo do żądania usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, a także sprzeciwu na przetwarzanie, przy czym przysługuje ono jedynie w sytuacji, jeżeli dalsze przetwarzanie nie jest niezbędne do wywiązania się przez Administratora z obowiązku prawnego i nie występują inne nadrzędne prawne podstawy przetwarzania.

7)        Przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi na realizowane przez Administratora przetwarzanie do Prezesa UODO (uodo.gov.pl).

8)        Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do zawarcia oraz realizacji umowy.

 


Załączniki:

Załącznik nr 1 – Formularz oferty

Załącznik nr 2 – Wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia

Załącznik nr 3 – Oświadczenie wykonawcy składane na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę

Załącznik nr 4 – Wzór umowy

 




W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel………..........  

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Załącznik nr 1 do ogłoszenia - Oferta.docx docx 77.9 2023-09-15 13:13:00 Postępowanie
Załącznik Nr 2 do ogłoszenia - wykaz osób.doc doc 59.5 2023-09-15 13:13:00 Postępowanie
Załącznik_nr_3 Oświadczenie UA_szkolenia-.doc doc 60.5 2023-09-15 13:13:00 Postępowanie
Załącznik nr 4 - wzór umowy.pdf pdf 368.36 2023-09-15 13:13:00 Postępowanie
załącznik nr 1 do umowy.pdf pdf 348.67 2023-09-15 13:13:00 Postępowanie
załącznik nr 2 do umowy.pdf pdf 336.65 2023-09-15 13:13:00 Postępowanie
załącznik nr 3 do umowy.pdf pdf 404.47 2023-09-15 13:13:00 Postępowanie
załącznik nr 4 do umowy.pdf pdf 313.55 2023-09-15 13:13:00 Postępowanie
Informacja z otwarcia ofert.doc doc 75 2023-09-25 11:23:12 Publiczna wiadomość
ogłoszenie o wynikach.pdf pdf 242.95 2023-09-27 10:16:31 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2023-09-27 10:16 Monika Szymbara Ogłoszenie o wynikach

ogłoszenie o wynikac [...].pdf

2023-09-25 11:23 Monika Szymbara Informacja z otwarcia ofert

Informacja z otwarci [...].doc

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 - 1 szt. - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.3158 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 21 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - od dnia podpisania umowy do 30 listopada 2023 r. (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 454