Get a deposit without paperwork and walking away from your computer in 3 steps
click fill the details pay online
Check how to do it - Video
Published : | 15-09-2023 12:57:00 |
Placing offers : | 19-09-2023 12:52:00 |
Offers opening : | 19-09-2023 12:57:00 |
Procedure: | Zapytanie ofertowe |
Type: | Supply |
Data 15.09.2023 r. Nr referencyjny nadany sprawie przez
Zamawiającego: ZP.26.32.2023
NAZWA
ORAZ ADRES ZAMAWIAJĄCEGO
Zamawiający: |
Centrum
Usług
Społecznych w
Starachowicach ul.
Majówka 21a, 27-200 Starachowice Godziny
pracy: od poniedziałku do piątku w godz. od 7:00 do 15:00 Nr
tel.
41 275-41-41 wew. 222 |
1. TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Do postępowania
nie mają zastosowania zapisy Ustawy Prawo zamówień publicznych, gdyż wartość jej jest mniejsza
niż 130 000 złotych. Postępowanie przeprowadzone na podstawie Regulaminu
wewnętrznego Centrum Usług Społecznych w Starachowicach udzielania zamówień
publicznych, których wartość jest mniejsza od kwoty 130 000,00 zł
2. OPIS
PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
2.1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa do siedziby Zamawiającego – ul. Majówka 21a w Starachowicach artykułów spożywczych zgodnie zestawieniem
Kod CPV: 15800000-6 – różne produkty spożywcze
3.
KRYTERIA OCENY OFERT
Przy wyborze najkorzystniejszej oferty
Zamawiający kierować się będzie ceną.
4. WARUNKI
UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
Posiadanie
uprawnień do wykonywania określonej
działalności.
Dysponowanie potencjałem technicznym oraz osobami zapewniającymi terminowość dostarczenia i realizacji zamówienia.
5. TERMIN I MIEJSCE DOSTAWY
5.1.
Termin dostawy zamówienia – 3 dni od daty złożenia zamówienia.
5.2.
Miejsce dostawy przedmiotu zamówienia: Starachowice ul. Majówka 21a
6. PŁATNOŚĆ
Zapłata nastąpi przelewem na rachunek bankowy Wykonawcy za pośrednictwem
metody podzielonej płatności (MPP, split payment) w terminie 14 dni od daty
doręczenia Zamawiającemu
prawidłowo wystawionej faktury. Ponadto w związku z centralizacją VAT Wykonawca
wystawi fakturę, na której po stronie Zamawiającego będą widniały dwa podmioty,
tj. nabywca:
Nabywca: Gmina Starachowice, ul Radomska 45, 27-200 Starachowice, NIP: 664 19 09 150; Odbiorca: Centrum Usług Społecznych w Starachowicach, ul. Majówka 21a, 27-200 Starachowice.
7. PODSTAWY WYKLUCZENIA
Zamawiający
wykluczy z postępowania wykonawców na podstawie przesłanek wynikających z art.
7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w
zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie
bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. z roku 2022, poz. 835).
Zamawiający
zastrzega, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty.
ZATWIERDZAM:
p.o. DYREKTOR
Centrum Usług Społecznych
w Starachowicach
/-/
mgr Wioletta Grosicka
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel………..........
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Announcements