Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: DL.4251.20.2023.JTB Zad.1 "Wymiana stolarki okiennej piwnic i klatki schodowej wraz z robotami towarzyszącymi w budynku Wspólnoty Mieszkaniowej Morcinka 17 w Jastrzębiu-Zdroju". Zad.2 "Wymiana stolarki okiennej piwnic wraz z robotami towarzyszącymi w budynku Wspólnoty Mieszkaniowej Żeromskiego 14-16 w Jastrzębiu-Zdroju".

Joanna Tarnacka-Brzychcy
Urząd Miasta Jastrzębie-Zdrój Oddział: Miejski Zarząd Nieruchomości
Termin:
Zamieszczenia : 14-09-2023 11:55:00
Składania : 22-09-2023 09:00:00
Otwarcia : 22-09-2023 09:05:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Robota budowlana

Wymagania i specyfikacja


1. Miejski Zarząd Nieruchomości w Jastrzębiu-Zdroju, działając w imieniu Wspólnoty Mieszkaniowej Morcinka 17
w Jastrzębiu-Zdroju, ul. 1 Maja 55, 44-330 Jastrzębie-Zdrój oraz Wspólnoty Mieszkaniowej Żeromskiego 14-16
w Jastrzębiu-Zdroju, ul. 1 Maja 55, 44-330 Jastrzębie-Zdrój zaprasza do złożenia oferty na:

Zadanie 1: Wymiana stolarki okiennej piwnic i klatki schodowej wraz z robotami towarzyszącymi w budynku Wspólnoty Mieszkaniowej Morcinka 17 w Jastrzębiu-Zdroju”.

i/lub*

Zadanie 2: Wymiana stolarki okiennej piwnic wraz z robotami towarzyszącymi w budynku Wspólnoty Mieszkaniowej Żeromskiego 14-16 w Jastrzębiu-Zdroju”.

*Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia oferty częściowej, tj. można złożyć ofertę na wybrane zadanie.


2. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:

2.1. Przedmiotem zamówienia dla Zadania 1 są roboty obejmujące wszystkie czynności umożliwiające i mające na celu wymianę
stolarki okiennej wraz z wszystkimi pozostałymi robotami towarzyszącymi niezbędnymi do wykonania zadania w budynku Wspólnoty Mieszkaniowej Morcinka 17 w Jastrzębiu-Zdroju, w tym:

a) wymiana 5 szt. okien drewnianych na klatce schodowej o wymiarach 1,95x0,54m (wymiary wykonane od strony wewnętrznej)
na okna PVC;

b) wymiana 6 szt. okien drewnianych w piwnicy o wymiarach 0,47x0,37m (wymiary wykonane od strony zewnętrznej) na okna PVC;

c) wymiana 2 szt. okien drewnianych w piwnicy o wymiarach 0,80x0,37m (wymiary wykonane od strony zewnętrznej) na okna PVC.

2.1.1. Zakres robót obejmuje m. in.:

- wykucie z muru istniejących okien drewnianych;

- uzupełnienie gładzi cementowej pod parapety, wyprofilowanie spadku i wyrównanie podłoża;

- montaż parapetów zewnętrznych z blachy powlekanej wraz z zaślepkami PCV;

- montaż okien PCV fabrycznie wykończonych za pomocą systemowych kotew stalowych i kołków rozporowych wraz
z uszczelnieniem pianką poliuretanową oraz silikonem;

- wykonanie tynków cementowo-wapiennych uzupełniających zwykłych wewnętrznych i zewnętrznych kategorii III na stykach ościeżnic;

- wykonanie gładzi gipsowych na powierzchniach tynkowanych;

- malowanie ościeży wewnętrznych farbą olejną i emulsyjną w kolorze zbliżonym do istniejącego;

- malowanie tynków ościeży zewnętrznych farbą emulsyjną elewacyjną;

- malowanie parapetów wewnętrznych;

- mycie stolarki okiennej przed odbiorem robót;

- wywóz gruzu spryzmowanego i elementów stolarki po demontażu na własny koszt i we własnym zakresie.

2.1.2. Przed rozpoczęciem produkcji/zakupu należy dokonać pomiarów stolarki okiennej z natury.


2.2. Przedmiotem zamówienia dla Zadania 2 są roboty obejmujące wszystkie czynności umożliwiające i mające na celu wymianę
stolarki okiennej wraz z wszystkimi pozostałymi robotami towarzyszącymi niezbędnymi do wykonania zadania w budynku Wspólnoty Mieszkaniowej Żeromskiego 14-16 w Jastrzębiu-Zdroju, w tym:

a) wymiana 3 szt. okien drewnianych w piwnicy o wymiarach 1,60x0,72m (wymiary wykonane od strony zewnętrznej) na okna PVC;

b) wymiana 16 szt. okien drewnianych w piwnicy o wymiarach 0,30x0,45m (wymiary wykonane od strony zewnętrznej) na okna PVC.

2.2.1. Zakres robót obejmuje m. in.:

- wykucie z muru istniejących okien drewnianych;

- montaż okien PCV fabrycznie wykończonych za pomocą systemowych kotew stalowych i kołków rozporowych wraz
z uszczelnieniem pianką poliuretanową oraz silikonem;

- wykonanie tynków cementowo-wapiennych uzupełniających zwykłych wewnętrznych i zewnętrznych kategorii III na stykach ościeżnic;

- wykonanie gładzi gipsowych na powierzchniach tynkowanych;

- malowanie ościeży wewnętrznych farbą olejną i emulsyjną w kolorze zbliżonym do istniejącego;

- malowanie tynków ościeży zewnętrznych farbą emulsyjną elewacyjną;

- malowanie krat okiennych;

- mycie stolarki okiennej przed odbiorem robót;

- wywóz gruzu spryzmowanego i elementów stolarki po demontażu na własny koszt i we własnym zakresie.

2.2.2. Przed rozpoczęciem produkcji/zakupu należy dokonać pomiarów stolarki okiennej z natury.


2.3. Szczegółowy zakres prac przewidzianych do realizacji przedmiotu zamówienia oraz parametry techniczne materiałów
dla Zadania 1 oraz Zadania 2 zostały szczegółowo określone w STWiOR stanowiących Załącznik nr 3 oraz Załącznik nr 4
do Zaproszenia, natomiast szczegółowe warunki realizacji przedmiotu zamówienia określa wzór umowy stanowiący Załącznik nr 2 do Zaproszenia.

2.4. Przed złożeniem oferty należy dokonać oględzin obiektów i zapoznać się z zakresem robót.

2.5. W przypadku stwierdzenia konieczności wykonania prac nie ujętych w Zaproszeniu, wzorze umowy bądź w STWiOR,
a niezbędnych do realizacji zadania jako całości – należy uwzględnić je w ofercie lub wnieść uwagi przed złożeniem oferty.


3. WYMAGANIA WOBEC WYKONAWCY:

3.1. Wykonawca wykaże, że wykonał nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert,
a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie
co najmniej 1 robotę związaną z wymianą stolarki okiennej o wartości nie mniejszej niż 10.000,00 zł brutto.

Dowodami są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego robota związana z wymianą stolarki drzwiowej była wykonana, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty.

Uwaga: Jeżeli Wykonawca realizował w/w roboty na rzecz Zamawiającego (MZN), wówczas nie ma obowiązku przedkładania dokumentów potwierdzających jego wykonanie. Należy w tym przypadku podać numer umowy jaka została zawarta między Wykonawcą a Zamawiającym.


4. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA:

4.1. ZADANIE 1: od 02.11.2023 r. do 20.12.2023 r.

4.2. ZADANIE 2: do 10 tygodni od dnia podpisania umowy.

5. OKRES GWARANCJI I RĘKOJMI dla ZADANIA 1 i ZADANIA 2 na wykonane roboty budowlane oraz zastosowane materiały:

5.1. Wykonawca udzieli gwarancji na okres minimum 36 miesięcy.

5.2. Wykonawca udzieli rękojmi na okres minimum 36 miesięcy.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
1. Zaproszenie.pdf pdf 200.29 2023-09-14 11:55:00 Postępowanie
Zał. nr 3 - STWiOR.pdf pdf 2074.54 2023-09-14 11:55:00 Postępowanie
Zał. nr 4 - STWiOR.pdf pdf 2444.82 2023-09-14 11:55:00 Postępowanie
4. Zestawienie ofert.pdf pdf 65.31 2023-09-22 11:02:14 Publiczna wiadomość
5. Ogłoszenie wyników.pdf pdf 303.93 2023-09-27 10:04:36 Publiczna wiadomość
5a. Ogłoszenie wyników.pdf pdf 28.29 2023-10-26 10:15:31 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2023-10-26 10:15 Damian Księżyk Dzień dobry,
w załączeniu ogłoszenie wyników postępowania dotyczące Zadania 2.
Damian Księżyk

5a. Ogłoszenie wynik [...].pdf

2023-09-27 10:04 Damian Księżyk Dzień dobry,
w załączeniu ogłoszenie wyników postępowania.
Damian Księżyk

5. Ogłoszenie wynikó [...].pdf

2023-09-22 11:02 Damian Księżyk Dzień dobry,
w załączeniu zestawienie złożonych ofert.
Damian Księżyk

4. Zestawienie ofert [...].pdf

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Proszę nie wpisywać ceny, oferty zostaną ocenione na podstawie cen wskazanych w Formularzu Ofertowym 1 szt. - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.2909 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Formularz Ofertowy - Załącznik nr 1 do Zaproszenia do złożenia oferty (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
3 Referencje, poświadczenia - Dokumenty potwierdzające należyte wykonanie robót związanych z wymianą stolarki okiennej, o których mowa w pkt 3 ppkt 3.1 Zaproszenia do złożenia oferty. (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 344