Bid bond

Bid bond in 2 minutes

Get a deposit without paperwork and walking away from your computer in 3 steps

click fill the details pay online

Check how to do it - Video

Proceeding: 2023/BZP 00394704/01 Zimowe utrzymanie dróg gminnych w sezonie zimowym 2023/2024, Cz. I - X (RI.271.1.6.2023)

Anna Mądel
Gmina Ryglice
Deadlines:
Published : 13-09-2023 13:35:00
Placing offers : 22-09-2023 09:00:00
Offers opening : 22-09-2023 09:05:00
Procedure: PL - Tryb Podstawowy (art. 275)
Type: Service

Requirements and specifications

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

 

Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:

- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,

- podpisem zaufanym,

- lub elektronicznym podpisem osobistym

 

W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań Zamawiającemu,

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,

  • Przesłania odwołania/inne. 

 

Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 


Attachments

NAME EXTENSION SIZE (kB) PUBLISHING DATE SOURCE DOWNLOAD
ogłoszenie o zamówieniu.pdf pdf 486.72 2023-09-13 13:35:00 Proceeding
SWZ.zip zip 301.97 2023-09-13 13:35:00 Proceeding
Informacja z otwarcia ofert.doc doc 76.5 2023-09-25 12:19:44 Public message
Informacja z otwarcia ofert.pdf pdf 185.95 2023-09-25 12:19:44 Public message
Zawiadomienie o unieważnieniu postępowania - Cz. V.pdf pdf 83.91 2023-10-03 12:32:25 Public message
Zawiadomienie o unieważnieniu postępowania.doc doc 75.5 2023-10-03 12:32:25 Public message
zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty -do publicznej wiadomości (Cz. I, II, VI, VII i IX).pdf pdf 414.68 2023-10-10 14:46:56 Public message
zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty -do publicznej wiadomości (I,II,VI,VII,IX).doc doc 121.5 2023-10-10 14:46:56 Public message
zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty -do publicznej wiadomości (Cz. III, IV, VIII i X).doc doc 101.5 2023-10-11 15:18:13 Public message
zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty -do publicznej wiadomości (Cz. III, IV, VIII i X).pdf pdf 334.16 2023-10-11 15:18:13 Public message
ogłoszenie o wyniku postępowania.pdf pdf 287.09 2023-10-27 15:29:28 Public message

Announcements

2023-10-27 15:29 Anna Mądel ogłoszenie o wyniku postępowania

ogłoszenie o wyniku [...].pdf

2023-10-11 15:18 Anna Mądel Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty - dot. Cz. III, IV, VIII i X

zawiadomienie o wybo [...].doc

zawiadomienie o wybo [...].pdf

2023-10-11 15:17 Anna Mądel The message was withdrawn by the Buyer.
2023-10-10 14:46 Anna Mądel Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty - dot. Cz. I, II, VI, VII i IX

zawiadomienie o wybo [...].pdf

zawiadomienie o wybo [...].doc

2023-10-10 14:45 Anna Mądel The message was withdrawn by the Buyer.
2023-10-10 14:43 Anna Mądel The message was withdrawn by the Buyer.
2023-10-03 12:32 Anna Mądel ZAWIADOMIENIE O UNIEWAŻNIENIU POSTĘPOWANIA - Cz. V
Dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego nr RI.271.1.6.2023 prowadzonego w trybie podstawowym na podstawie art. 275 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2023 r., poz. 1605 z późn. zm.) na usługi p.n. „Zimowe utrzymanie dróg gminnych w sezonie zimowym 2023/2024: Część V: Odśnieżanie dróg gminnych w miejscowości Wola Lubecka”.

Zawiadomienie o unie [...].pdf

Zawiadomienie o unie [...].doc

2023-09-25 12:19 Anna Mądel Informacja z otwarcia ofert

Informacja z otwarci [...].doc

Informacja z otwarci [...].pdf

2023-09-22 09:00 Buyer message Kwota jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia 522 242,05 zł gross zł, w tym:
- Część I - 36 588,74 zł brutto
- Część II - 42 094,47 zł brutto
- Część III - 37 930,32 zł brutto
- Część IV - 40 038,53 zł brutto
- Część V - 40 456,69 zł brutto
- Część VI - 46 432,85 zł brutto
- Część VII - 195 261,34 zł brutto
- Część VIII - 17 125,29 zł brutto
- Część IX - 22 394,61 zł brutto
- Część X - 43 919,20 zł brutto.

Offer form

No. Name Criterium weight Description and attachments Your suggestion or comment Attach file
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny Attachment required (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)
Unlock the form

The number of page views: 483