Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 12-09-2023 14:37:00 |
Składania : | 15-09-2023 10:00:00 |
Otwarcia : | 15-09-2023 10:05:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Usługa |
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel………..........
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
ZAPYTANIE OFERTOWE
Gmina Starachowice zaprasza do składania ofert cenowych na usługę: „Opróżnienia i uporządkowania lokali mieszkalnych, oraz przynależnych do nich piwnic lub komórek lokatorskich, będących własnością Gminy Starachowice w związku z relokacją mieszkańców, oraz przewozu i przeprowadzki relokowanych najemców gminnych lokali mieszkalnych.”
Szczegółowy zakres zamówienia określono w pkt II niniejszego zapytania ofertowego.
Zamawiający:
Gmina Starachowice ul. Radomska 45, 27-200 Starachowice, NIP: 664-19-09-150
Przedmiot zamówienia: usługa
uprzątnięcia lokali w budynkach mieszkalnych wraz
z
uprzątnięciem przynależnych komórek lokatorskich, piwnic, oraz
przynależnego terenu zewnętrznego i wywóz odpadów w związku z
relokacją mieszkańców
w obrębie Mieszkaniowego Zasobu Gminy
Starachowice. Szczegółowy zakres zamówienia obejmuje wykonanie
prac:
1. wywóz odpadów zmieszanych, wielkogabarytowych, mebli, elektrośmieci, szkła, makulatury, odzieży i innych przedmiotów z lokalu socjalnego przy ul. Ostrowieckiej 107/5 + udrożnienie dojazdu do posesji, skoszenie trawy, wyrwanie chwastów i likwidacja spróchniałego ogrodzenia
2. wywóz kilkunastu opon z terenu przy ul. Widok i Robotniczej
3. uprzątnięcie altany śmietnikowej Ostrowiecka 21a ( w tym 4 opony)
4. wywózka gabarytów i dodatkowe skoszenie terenu przy ul. Piłsudskiego 35 (od strony ul. Kolejowej),
5. ul. Kościelna 22 – uprzątnięcie gałęzi i krzewów położonych przy kontenerze
6. ul. Bugaj 9 – uprzątnięcie gabarytów + opony
7. uprzątnięcie śmieci z garażu przynależnego do lokalu mieszkalnego przy ul. Piłsudskiego 35
8. Wywóz gabarytów i sprzętu RTV przy ul., Robotnicza 8
9. ul. Targowa 7/2 – mieszkanie do uprzątnięcia, gabaryty, meble, sprzęt RTV
10. Przeprowadzka najemcy z ul. Robotniczej 8/2 na ul. Ostrowiecką 107/5 (gabaryty, łóżko, lodówka, szafa, szafki)
11.. ul. Wysockiego 3/50 i 3/49 – uprzątnięcie balkonu
12. Sprzątanie mieszkania Ostrowiecka 107/7 (mieszkanie, garaż i ogródek.
13. Przeprowadzka najemcy z lokalu mieszkalnego położonego przy ul. Wojska Polskiego 18/68 do lokalu socjalnego przy ul. Robotniczej 3/1
14. Przeprowadzka najemcy z Zachodniej 1/112 – przewóz mebli i gabarytów na ul. Robotniczą 12/7
III. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca zawarł z Zamawiającym umowę na warunkach określonych w projekcie umowy, który stanowi załącznik nr 2 do zapytania ofertowego.
IV.
Wykonawca jest wytwórcą odpadów w rozumieniu przepisów ustawy z
dnia 14.12.2012 r.
o odpadach (Dz. U. z 2021 poz. 779 z późn.
zm.). Wykonawca w trakcie realizacji przedmiotu umowy ma obowiązek
poddania odzyskowi, a jeżeli z przyczyn technologicznych jest to
niemożliwe lub nieuzasadnione z przyczyn ekologicznych lub
ekonomicznych, to Wykonawca zobowiązany jest do przekazania
powstałych odpadów do utylizacji. Wykonawca zobowiązany jest do
udokumentowania sposobu zagospodarowania odpadów oraz utylizacji,
jako warunek dokonania odbioru końcowego przedmiotu umowy.
Jeżeli w wyniku zagospodarowania odpadów, w szczególności ich utylizacji Wykonawca osiągnął korzyści przekraczające koszty zagospodarowania odpadów zgodnie z ustawą, ma obowiązek poinformować o tym Zamawiającego, w celu ustalenia sposobu rozliczenia uzyskanych kwot.
Termin realizacji zamówienia: do 29.09.2023 r.
Kryterium wyboru oferty: cena brutto: 100%
VII.
Przedmiot zamówienia zostanie zlecony na podstawie art. 158 a
ustawy z dnia 27 kwietnia 2006 br. o spółdzielniach socjalnych (Dz.
U.2020 poz. 2085 z późn. zm.) na podstawie której
o udzielenie
zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie spółdzielnie socjalne,
działające na podstawie ustawy, lub właściwych państw
członkowskich UE, lub Europejskiego Obszaru Gospodarczego
z
uwzględnieniem przepisów Art 44 ust 3 ustawy z dnia 27 sierpnia
2009 r. o finansach publicznych.
VIII. Sposób przygotowania oferty: ofertę cenową zgodną z załącznikiem nr 1 do niniejszego postępowania, należy złożyć przez platformę zakupową OPEN NEXUS.
IX. Badania ofert: W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty.
X. Oferta zostanie odrzucona jeśli:
a. jej treść nie odpowiada treści i wymogom formalnym określonym w niniejszym zapytaniu ofertowym.
b. zostanie złożona przez Wykonawcę nie będącego spółdzielnią socjalną.
c. Wykonawca wezwany przez Zamawiającego nie udzieli wyjaśnień lub udzieli ich niewystarczająco.
Miejsce oraz termin składania ofert: Ofertę należy złożyć przez platformę zakupową OPEN NEXUS. Termin składania ofert: 15.09.2023 r. do godz. 10.00.
XII. Informacje dodatkowe:
1. Zamawiający zastrzega sobie prawo do podjęcia negocjacji w zakresie oferowanej ceny z Wykonawcą, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza.
2. W przypadku wybrania oferty najkorzystniejszej, wybrany Wykonawca zostanie poinformowany odrębnym pismem lub telefonicznie o terminie przeprowadzenia negocjacji, lub podpisania umowy.
3. Jeżeli Wykonawca którego oferta została wybrana uchyla się od zawarcia umowy, Zamawiający może wybrać kolejną ofertę najkorzystniejszą spośród złożonych ofert, bez przeprowadzenia ich ponownej oceny.
4. Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia na każdym etapie jego przeprowadzenia bez podania przyczyny.
XIII. Osoba uprawniona do kontaktów: Referat Działalności Gospodarczej i Zasobów Lokalowych UM w Starachowicach p. nr 12 tel. 41 273 82 52
załączniki:
Załącznik Nr 1 – Formularz Ofertowy
Załącznik nr 2 – Umowa – projekt
2023-09-19 10:41 | Ewa Góźdź |
Raport
z
otwarcia
ofert W wyniku postępowania „Zapytania Ofertowego” na wykonanie usługi „Opróżnienia i uporządkowania lokali mieszkalnych, oraz przynależnych do nich piwnic lub komórek lokatorskich, będących własnością Gminy Starachowice w związku z relokacją mieszkańców, oraz przewozu i przeprowadzki relokowanych najemców gminnych lokali mieszkalnych'' w dniu 15.09.2023 r. otwarto złożone oferty. Ilość złożonych ofert – 2 szt. L.p. Nazwa firmy Adres Cenna brutto [zł] 1 Spółdzielnia Socjalna „Starachowiczanka'' ul. Radomska 21 27-200 Starachowice 26 322,00 W związku z powyższym Zamawiający dokonał wyboru oferty złożonej przez firmę Spółdzielnia Socjalna „Starachowiczanka'', w wysokości brutto 26 322,00 zł (słownie: dwadzieścia sześć tysięcy trzysta dwadzieścia dwa złote 00/100), jako najkorzystniejszej cenowo. Firma spełniła postawione wymogi z zapytania ofertowego. |
Komunikaty