Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: SA.270.39.2023 Optymalizacja wykorzystania energii w budynkach administracyjnych Nadleśnictwa Lubaczów – II postępowanie

Łukasz Nisztuk
Nadleśnictwo Lubaczów
Termin:
Zamieszczenia : 07-09-2023 10:37:00
Składania : 22-09-2023 10:00:00
Otwarcia : 22-09-2023 10:05:00
Tryb: PL - Tryb Podstawowy (art. 275)
Rodzaj: Robota budowlana

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:

- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,

- podpisem zaufanym,

- lub elektronicznym podpisem osobistym

W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań Zamawiającemu,

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,

  • Przesłania odwołania/inne. 

Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
SWZ Optymalizacja 2023 - II przetarg.pdf pdf 411.05 2023-09-07 10:37:47 Postępowanie
Ogłoszenie Optymalizacja 2023 II.pdf pdf 97.65 2023-09-07 10:37:47 Postępowanie
Załączniki do SWZ Optymalizacja 2023 - II przetarg.zip zip 44139.09 2023-09-07 10:37:48 Postępowanie
zał. nr 2 kosztorysy ofertowe.zip zip 172.35 2023-09-08 10:52:01 Postępowanie
Informacja na temat złożonych ofert - Optymalizacja II.pdf pdf 213.72 2023-09-22 11:49:43 Publiczna wiadomość
Zawiadomienie o unieważnieniu postępowania - Optymalizacja II.pdf pdf 234.21 2023-10-11 12:11:52 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2023-10-11 12:11 Łukasz Nisztuk Zamawiający w załączeniu przesyła zawiadomienie o unieważnieniu postępowania

Zawiadomienie o unie [...].pdf

2023-09-28 14:32 Łukasz Nisztuk Zamawiający w załączeniu przesyła zawiadomienie o unieważnieniu postępowania w częściach.
2023-09-22 11:49 Łukasz Nisztuk Zamawiający w załączeniu przesyła informację na temat złożonych ofert w postępowaniu

Informacja na temat [...].pdf

2023-09-22 07:44 Łukasz Nisztuk Kwota jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia wynosi: 418 200,00 zł brutto, W tym:
zadanie częściowe nr 1: 319 800,00 zł brutto
zadanie częściowe nr 2: 98 400,00 zł brutto

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 464