Bid bond

Bid bond in 2 minutes

Get a deposit without paperwork and walking away from your computer in 3 steps

click fill the details pay online

Check how to do it - Video

Proceeding: WSA-ZP-PP-32-2023 Dostawa drukarek i kopiarek dla potrzeb WSA w Warszawie.

Deadlines:
Published : 11-09-2023 12:00:00
Placing offers : 20-09-2023 09:00:00
Offers opening : 20-09-2023 09:05:00
Procedure: Zapytanie ofertowe
Type: Supply

Requirements and specifications

Szanowni Państwo,


informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.


Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem umowy jest dostawa do siedziby Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego w Warszawie, przy ul. Jana Kazimierza 10 w Warszawie, wraz ze złożeniem we wskazanym miejscu: 1) 4 szt. - drukarka marki: OKI B432dn; 2) 1 szt. – drukarka wielofunkcyjna OKI MC883dnct (z szafką i drugim podajnikiem); 3) 1 szt. – kopiarka Konica – Minolta bizhub C250i z dodatkowymi modułami: a) PC – 416 podstawa z kasetą o pojemności 2500 arkuszy A4, b) DF – 714 automatyczny podajnik dokumentów Dualscan, c) FS – 539SD finiszer zszywająco – broszurujący. 2. W ramach przedmiotu umowy określonego w ust. 1 Wykonawca zobowiązany jest do: 1) sprzedaży i dostarczenia we wskazane przez Zamawiającego miejsce przedmiotu umowy; 2) udzielenia gwarancji o której mowa w § 7. 3. Wykonawca wraz z przedmiotem umowy przekaże Zamawiającemu: 1) wszelkie niezbędne przewody i inne akcesoria potrzebne do podłączenia sprzętu do zasilania; 2) karty gwarancyjne na każdy element zestawu; 3) nośnik instalacyjny i certyfikat licencyjny oprogramowania; 4. Wykonawca oświadcza, że dostarczony przedmiot umowy jest fabrycznie nowy, wolny od wad, fizycznych i prawnych, pakowany w oryginalne bezzwrotne opakowania producenta. 5. Wykonawca zapewnia Zamawiającego, że przedmiot umowy (jak również komponenty i dostarczony system operacyjny) będące przedmiotem niniejszej umowy nie są objęte prawami osób trzecich oraz są wolne od jakichkolwiek obciążeń.

Szczegółowy zakres obowiązków precyzuje projekt umowy oraz warunki równoważności.


Załączniki do postępowania:

załącznik nr 1 - Warunki równoważności,

załącznik nr 2 - projekt umowy,

załącznik nr 3 - protokół odbioru ilościowego/jakościowego,

załącznik nr 4 - zasady postępowania w trybie zapytania ofertowego,


W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego"

Ostateczny termin na zadanie pytań to 2 dni robocze przed terminem składania ofert tj. termin na zadawanie pytań upływa w dniu 18.09.2023 r. o godz. 24.00.


Dodatkowe informacje można uzyskać w sprawie:

- przedmiotu zamówienia pod nr tel 600-890-097 - Paweł Szymański

- zagadnień proceduralnych:

Piotr Kosicki nr tel. 22 553-78-65

Magda Jańczuk nr tel. 22 553-78-66

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Attachments

NAME EXTENSION SIZE (kB) PUBLISHING DATE SOURCE DOWNLOAD
ZASADY POSTĘPOWANIA W TRYBIE ZAPYTANIA OFERTOWEGO - PLATFORMA ZAKUPOWA 2023.pdf pdf 494.14 2023-09-11 12:00:00 Proceeding
Warunki równoważności sprzętu.pdf pdf 91.58 2023-09-11 12:00:00 Proceeding
Protokół odbioru ilościowo - jakościowego.docx docx 18.71 2023-09-11 12:00:00 Proceeding
Załącznik nr 2 _wzór_umowy WSA-ZP-PP-32-2023.pdf pdf 251.51 2023-09-11 12:00:00 Proceeding
Wyjaśnienia treści postępowania 18.09.2023.pdf pdf 105.3 2023-09-18 08:46:11 Public message
Informacja o wyborze oferty sprawa WSA-ZP-PP-32-2023.pdf pdf 142.98 2023-09-27 13:10:54 Public message

Announcements

2023-09-27 13:10 Piotr Kosicki Informacja o wyborze oferty sprawa WSA-ZP-PP-32-2023

Informacja o wyborze [...].pdf

2023-09-20 07:44 Magdalena Jańczuk W odpowiedzi na pytanie wykonawcy dot. dostawy tonerów niezbędnych do uruchomienia kopiarki Bizhub C250i.
(Czy macie Państwo nowe oryginalne, pełne tonery, czy należy je także wkalkulować w cenę?).

Zamawiający informuje, że tonerów nie trzeba oferować.
Zamawiający zapewnia sobie systematyczne dostawy materiałów eksploatacyjnych w odrębnym zamówieniu.

Należy zapewnić tonery startowe do oferowanych urządzeń, jeśli stanowią one integralną część fabrycznie nowego urządzenia
zgodnie ze specyfikacją producenta lub oficjalną broszurą produktu.
2023-09-18 08:46 Magdalena Jańczuk Wyjaśnienia treści postępowania 18.09.2023 r.

Wyjaśnienia treści p [...].pdf

Subject of the request

No. Name Description and attachments Quantity
/ Unit
Net price / Unit Vat Gross price / Unit Currency Delivery address Attach
file
1 drukarka marki: OKI B432dn; zgodnie z warunkami umowy i warunkami równoważności 4 pc. - (0)
2 drukarka wielofunkcyjna OKI MC883dnct (z szafką i drugim podajnikiem) zgodnie z warunkami umowy i warunkami równoważności 1 pc. - (0)
3 kopiarka Konica – Minolta bizhub C250i z dodatkowymi modułami: a) PC – 416 podstawa z kasetą o pojemności 2500 arkuszy A4, b) DF – 714 automatyczny podajnik dokumentów Dualscan, c) FS – 539SD finiszer zszywająco – broszurujący. zgodnie z warunkami umowy i warunkami równoważności 1 pc. - (0)
Currency rates NBP

Criteria and formal conditions

No. Name Criterium weight Description and attachments Your suggestion or comment Attach file
1 Price 100% Offer value 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 21 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - 30 dni kalendarzowych licząc od dnia zawarcia umowy, lecz nie później niż do 28.12.2023 r. - Zgodnie z warunkami umowy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
5 Oświadczenie 1 - Oferta jest ważna przez okres 30 dni od dnia otwarcia ofert - proszę potwierdzić wpisując: "Akceptuję" (0)
6 Oświadczenie 2 - Zapoznałem się ze wzorem umowy, zasadami postępowania w trybie zapytania ofertowego i zobowiązuję się zrealizować przedmiot zamówienia na wskazanych warunkach. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
7 Oświadczenie 3 - Oświadczam, że wypełniliśmy obowiązki informacyjne przewidziane w art. 13 lub art. 14 RODO wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskaliśmy w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia w niniejszym postępowaniu.- proszę potwierdzić wpisując: "Potwierdzam" (0)
8 Oświadczenie 4 - Składając ofertę i realizując umowę finansowaną ze środków publicznych, oświadczam, że nie jestem podmiotem, o którym mowa w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. poz. 835), zwanej dalej „ustawą o przeciwdziałaniu”, tj. nie jestem wykonawcą: 1) wymienionym w wykazach określonych w rozporządzeniu Rady (WE) nr 765/2006 z dnia 18 maja 2006 r. dotyczącego środków ograniczających w związku z sytuacją na Białorusi i udziałem Białorusi w agresji Rosji wobec Ukrainy (Dz. Urz. UE L 134 z 20.05.2006, str. 1, z późn. zm.), zwanego dalej „rozporządzeniem 765/2006” i rozporządzeniu Rady (UE) nr 269/2014 z dnia 17 marca 2014 r. w sprawie środków ograniczających w odniesieniu do działań podważających integralność terytorialną, suwerenność i niezależność Ukrainy lub im zagrażających (Dz. Urz. UE L 78 z 17.03.2014, str. 6, z późn. zm.), zwanego dalej „rozporządzeniem 269/2014” albo wpisanym na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy o przeciwdziałaniu; 2) którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy o przeciwdziałaniu; 3) którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2021 r. poz. 217, 2105 i 2106) jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy o przeciwdziałaniu -proszę potwierdzić wpisując: "Potwierdzam" (0)
9 Uwaga: W przypadku gdy wykonawca zaoferuje drukarki równoważne w stosunku do wskazanych, zobowiązany jest pod rygorem odrzucenia oferty, do złożenia wraz z ofertą (karty charakterystyki/specyfikacje techniczne oferowanych drukarek w języku angielskim lub polskim) zawierające informację niezbędne do oceny równoważności zaoferowanych drukarek. - załączyć skany (0)
10 Na oferowane drukarki obowiązuje termin gwarancji producenta co najmniej 12 m-cy - proszę wpisać termin gwarancji producenta drukarek wyrażony w miesiącach (0)
(0)

The number of page views: 368