Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: KSL.6845.18.2023.MR Przeprowadzenie okresowych przeglądów w budynkach Dzielnicowych Domów Ludowych, wiaty w parku przy DDL Polanka, oraz budynku na terenie Ogródka Jordanowskiego.

Małgorzata Rozenbeiger
Gmina Miasto Krosno
Termin:
Zamieszczenia : 05-09-2023 13:27:00
Składania : 15-09-2023 10:00:00
Otwarcia : 18-09-2023 10:00:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Ogłoszenie

dotyczące zamówienia o wartości nie przekraczającej 130 000 złotych

 

GMINA MIASTO KROSNO,

 38-400 Krosno, ul. Lwowska 28a,

 NIP  6840013798;  REGON 000526989, tel. 134743120, fax. 134743561, 

ogłasza

że zamierza udzielić zamówienia na:

 

Przeprowadzenie okresowych przeglądów w budynkach Dzielnicowych Domów Ludowych, wiaty w parku przy DDL Polanka, oraz budynku na terenie Ogródka Jordanowskiego

 

Opis przedmiotu zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):

Kod: 71630000-3 Usługi kontroli i nadzoru technicznego

 

1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na wykonaniu:

            a) okresowych kontroli polegających na sprawdzeniu stanu technicznej sprawności       instalacji gazowej w budynkach:

·         Dzielnicowy Dom Ludowy – Dzielnica „BIAŁOBRZEGI”, ul. Kopernika 17

·         Dzielnicowy Dom Ludowy – Dzielnica „KROŚCIENKO NIŻNE”, ul. Chopina 8

·         Dzielnicowy Dom Ludowy – Dzielnica „POLANKA”, ul. Decowskiego 4

·         Dzielnicowy Dom Ludowy – Dzielnica „SUCHODÓŁ”, ul. Grunwaldzka 12

·         Osiedlowy Dom Ludowy – Osiedle „TURASZÓWKA”, Al. Jana Pawła II 31

·         Budynek na terenie Ogródka Jordanowskiego,  ul. Grodzka 20

            b) okresowych kontroli polegających na sprawdzeniu stanu technicznej sprawności       przewodów kominowych (dymowych, spalinowych i wentylacyjnych) w budynkach:

·         Dzielnicowy Dom Ludowy – Dzielnica „BIAŁOBRZEGI”, ul. Kopernika 17

·         Dzielnicowy Dom Ludowy – Dzielnica „KROŚCIENKO NIŻNE”, ul. Chopina 8

·         Dzielnicowy Dom Ludowy – Dzielnica „POLANKA”, ul. Decowskiego 46

·         Dzielnicowy Dom Ludowy – Dzielnica „SUCHODÓŁ”, ul. Grunwaldzka 12

·         Osiedlowy Dom Ludowy – Osiedle „TURASZÓWKA”, Al. Jana Pawła II 31

·         Budynek na terenie Ogródka Jordanowskiego,  ul. Grodzka 20

            c) okresowych kontroli instalacji wentylacji mechanicznej w budynkach:

·         Dzielnicowy Dom Ludowy – Dzielnica „BIAŁOBRZEGI”, ul. Kopernika 17

·         Dzielnicowy Dom Ludowy – Dzielnica „KROŚCIENKO NIŻNE”, ul. Chopina 8

·         Dzielnicowy Dom Ludowy – Dzielnica „POLANKA”, ul. Decowskiego 46

·         Dzielnicowy Dom Ludowy – Dzielnica „SUCHODÓŁ”, ul. Grunwaldzka 12

·         Osiedlowy Dom Ludowy – Osiedle „TURASZÓWKA”, Al. Jana Pawła II 31

            d) okresowych kontroli elementów budynku, budowli i instalacji narażonych na szkodliwe          wpływy atmosferyczne i niszczące działania czynników występujących podczas użytkowania w obiektach-roczna:

·       Wiata w parku przy Dzielnicowym Domu Ludowym – Dzielnica „Polanka”

·       Dzielnicowy Dom Ludowy – Dzielnica „POLANKA”, ul. Decowskiego 46

·       Budynek na terenie Ogródka Jordanowskiego,  ul. Grodzka 20

e) instalacja hydrantowa:

·      Dzielnicowy Dom Ludowy – Dzielnica „POLANKA”, ul. Decowskiego 46

            f)  corocznych przeglądów gaśnic i urządzeń przeciwpożarowych w budynkach:

·   Dzielnicowy Dom Ludowy – Dzielnica „BIAŁOBRZEGI”, ul. Kopernika 17

·     Dzielnicowy Dom Ludowy – Dzielnica „KROŚCIENKO NIŻNE”, ul. Chopina 8

·     Dzielnicowy Dom Ludowy – Dzielnica „POLANKA”, ul. Decowskiego 46

·     Dzielnicowy Dom Ludowy – Dzielnica „SUCHODÓŁ”, ul. Grunwaldzka 12

·     Osiedlowy Dom Ludowy – Osiedle „TURASZÓWKA”, Al. Jana Pawła II 31

·     Budynek na terenie Ogródka Jordanowskiego,  ul. Grodzka 20

 

            g)  5-letnia okresowa kontrola polegająca na sprawdzeniu stanu technicznego
i  przydatności do użytkowania obiektu budowlanego, estetyki obiektu budowlanego
oraz jego  otoczenia:

·         Dzielnicowy Dom Ludowy – Dzielnica „BIAŁOBRZEGI”, ul. Kopernika 17

·         Dzielnicowy Dom Ludowy – Dzielnica „KROŚCIENKO NIŻNE”, ul. Chopina 8

·         Dzielnicowy Dom Ludowy – Dzielnica „SUCHODÓŁ”, ul. Grunwaldzka 12

·         Osiedlowy Dom Ludowy – Osiedle „TURASZÓWKA”, Al. Jana Pawła II 31

  2. Termin realizacji zamówienia: od dnia podpisania umowy do dnia  30.09.2023 r.

  3. Warunki płatności: przelew bankowy  w ciągu  14  dni  od  daty otrzymania faktury VAT
    lub rachunku (w przypadku podmiotów nie będących płatnikiem podatku VAT), po uprzednim
    dostarczeniu protokołów z przeprowadzonych kontroli wraz z dokumentami potwierdzającymi
    aktualne uprawnienia wykonawcy i podwykonawców.

 4. Inne istotne warunki zamówienia:

 a) w celu dokonania oględzin budynków, mających na celu zapoznanie się z zakresem prac niezbędnych do realizacji zamówienia, należy kontaktować się z pracownikiem Wydziału Komunalnego, Ochrony Środowiska  i   Gospodarki Lokalami, Małgorzatą Rozenbeiger, tel. 13 47 43 120

 b) budynek Ochotniczej Straży Pożarnej przylegający do Dzielnicowego Domu Ludowego – Dzielnica „BIAŁOBRZEGI” przy ul.   Kopernika 17 wchodzi w skład nieruchomości, wobec tego należy go uwzględniać przy przeprowadzanych przeglądach,

 c)  w ofercie należy podać cenę za każdy rodzaj przeglądu, tj. odrębnie za przeglądy wymienione w pkt 1 lit. od a) do g),

 d) do oferty należy dołączyć podpisane przez osobę upoważnioną oświadczenie potwierdzające, że Wykonawca zleci przeprowadzenie poszczególnych przeglądów podmiotom posiadającym odpowiednie do tego aktualne uprawnienia zawodowe (druk oświadczenia stanowi załącznik  nr 1 do ogłoszenia),

 e) wykonawca zobowiązany zostanie umową do dostarczenia protokołów z przeprowadzonych  kontroli wraz z dokumentami  potwierdzającymi odpowiednie do tego aktualne uprawnienia  wykonawcy i podwykonawców.

 5. Sposób przygotowania oferty:

a) ofertę należy sporządzić w języku polskim na załączonym druku ”OFERTA” (załącznik nr 2),

b) oferta winna być podpisana przez osobę upoważnioną,

c) ofertę należy złożyć w formie pisemnej w kopercie z dopiskiem „Przetarg na przeprowadzenie okresowych przeglądów w budynkach Dzielnicowych Domów Ludowych, wiaty w parku przy DDL Polanka oraz budynku na terenie Ogródka Jordanowskiego w Krośnie”- osobiście lub listownie na adres: Urząd Miasta Krosna, ul. Lwowska 28 a, 38-400 Krosno.

 6. Termin składania ofert upływa dnia 15.09.2023 r. o godz. 10.00 .Otwarcie ofert nastąpi
w siedzibie Urzędu Miasta Krosna przy ul. Bieszczadzka 5, pokój nr 210, w dniu 18.09.2023 r. o godz. 10.00.

 7. Wadium – wykonawcy nie są zobowiązani do wniesienia wadium.

 8. Kryterium oceny ofert: cena – 100%.

 9. Pracownikiem uprawnionym do kontaktów z wykonawcami jest: Małgorzata Rozenbeiger – pomoc administracyjna w Wydziale Komunalnym, Ochrony Środowiska i Gospodarki Lokalami Urzędu Miasta Krosna, ul. Bieszczadzka 5, w godz. pon. od 7:30 do 16:30, wt.-czw. od 7:30 do 15:30, pt. od 7:30 do 14:30, tel. (13) 47 43 120, e-mail: bgl@um.krosno.pl

 10. Uwagi:

 1. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany warunków zawartych w Ogłoszeniu, bez podania przyczyn, na każdym jego etapie.

 2. Zamawiający zastrzega sobie prawo do odwołania postępowania o udzieleniu zamówienia, bez podania przyczyn, na każdym jego etapie.

 

Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.

 

Szanowni Państwo,


informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel. 13 47 43 120  

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
1. Oświadczenie.doc doc 24 2023-09-05 13:27:00 Postępowanie
2. Zał. nr. 2 Oferta.doc doc 26 2023-09-05 13:27:00 Postępowanie
Ogłoszenie.doc doc 51.5 2023-09-05 13:27:00 Postępowanie
Klauzula o ochronie danych osobowych - Zał. nr 3.doc doc 46 2023-09-05 13:27:00 Postępowanie
Informacja o wyborze oferty.pdf pdf 423.05 2023-09-21 07:59:31 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2023-09-21 07:59 Małgorzata Rozenbeiger Informacja o wyborze oferty

Informacja o wyborze [...].pdf

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 - 1 usługa - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.3158 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 14 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - Do 30 września 2023 r.Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 240