Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: 899/2023/016 Dostawa, instalacja i wdrożenie systemu informatycznego do obsługi kadrowo-płacowej dla Miejskiego Zakładu Komunikacji w Gorzowie Wielkopolskim Sp. z o.o.

Przetargi MZK Gorzów Wielkopolski
Miejski Zakład Komunikacji w Gorzowie Wielkopolskim
Termin:
Zamieszczenia : 05-09-2023 12:00:00
Składania : 18-09-2023 15:00:00
Otwarcia : 18-09-2023 15:05:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,


informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny wraz z wymaganymi dokumentami.

  1. Zakres zamówienia:

1. Ogólny opis funkcjonalny oprogramowania kadrowo-płacowego:

Dostawa, instalacja i wdrożenie systemu informatycznego klasy ERP, do obsługi kadrowo-płacowej – zwany dalej KP, który będzie obejmował obszary funkcjonalne opisane szczegółowo w załączniku 1.

2. Zapewnienie serwisu technicznego w czasie gwarancji:

·       Zamawiający wymaga pełnego bezpłatnego wsparcia technicznego Wykonawcy na okres obowiązywania gwarancji, w tym dostęp do wszystkich aktualizacji KP, które Wykonawca udostępni w tym okresie.

·       Zamawiający preferuje aby gwarancja na KP była nie krótsza niż 24 miesiące;

·       Wykonawca zagwarantuje wsparcie techniczne i bieżącą pomoc serwisową w języku polskim.

·       Wykonawca w okresie gwarancji zapewni bezpłatne usuwanie usterek, awarii i błędów oraz zapewni dostosowanie systemu do wszystkich zmian w przepisach prawa związanych z funkcjonowaniem KP.

 

 3. Pozostałe założenia:

·       Wykonawca dostarczy na swój koszt Zamawiającemu licencje do KP, dokumentację techniczną, instrukcję obsługi dla użytkowników i administratorów i inne wymagane dokumenty, o ile są wymagane na etapie odbioru oprogramowania.

·       Wykonawca zapewni szkolenie pracowników Zamawiającego z zakresu obsługi KP, przy czym nie będzie ono limitowane liczbą godzin, a zakończenie szkolenia nastąpi po podpisaniu protokołu,                     w którym użytkownicy potwierdzą znajomość obsługi KP.

·       Wykonawca poniesie wszelkie koszty związane  z wykonaniem przedmiotu umowy, w tym koszty szkoleń pracowników z zakresu obsługi KP, koszty dostawy i wdrożenia KP,  udzielenia licencji dla KP, koszty wsparcia i gwarancji oraz koszty transportu, podróży, niezbędnych opłat i podatków łącznie z podatkiem VAT.

·       Zakończenie wszelkich prac związanych z przedmiotem zamówienia winno nastąpić nie później niż do 31.01.2024r.

II.     Warunki udziału w postępowaniu:

1.             Posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności.

2.             Posiadanie aktualnego ubezpieczenia OC swojej działalności w wysokości nie mniejszej niż        1.000.000 zł.

3.             Wiedza i doświadczenie:  wykonanie w okresie 5 lat przed upływem terminu składania wniosków                  o dopuszczenie do udziału w postępowaniu minimum 3 wdrożeń oprogramowania odpowiadającego swoim zakresem i rodzajem przedmiotowi zamówienia tj. oprogramowanie klasy ERP                                     w przedsiębiorstwie, zatrudniającym co najmniej 350 pracowników, mile widziane wdrożenie w przedsiębiorstwie realizującym zadania z zakresu Publicznego Transportu Zbiorowego.

4.             Posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia do wykonywania zamówienia: dysponowanie polskojęzyczną kadrą osób z odpowiednimi kwalifikacjami zawodowymi, doświadczeniem                     i wykształceniem niezbędnym do wykonania niniejszego zamówienia, w tym co najmniej:          

·           1 kierownik wdrożenia posiadający doświadczenie w zarządzaniu projektami wdrożeniowymi, przy czym osoba ta winna się wykazać co najmniej 3 zakończonymi projektami wdrożenia oprogramowania klasy ERP, w tym w zakresie planowania i rozliczania czasu pracy i naliczania wynagrodzeń.

·           co najmniej 1 konsultant – wdrożeniowiec, doświadczenie w zarządzaniu projektami wdrożeniowymi, przy czym osoba ta winna się wykazać co najmniej 3 zakończonymi projektami wdrożenia oprogramowania klasy ERP, w tym w zakresie planowania i rozliczania czasu pracy i naliczania wynagrodzeń.

·           co najmniej 1 programista posiadający doświadczenie w zarządzaniu projektami wdrożeniowymi, przy czym osoba ta winna się wykazać co najmniej 3 zakończonymi projektami wdrożenia oprogramowania klasy ERP, w tym w zakresie planowania i rozliczania czasu pracy i naliczania wynagrodzeń.

III. Wymagane dokumenty: Spełnienie warunków udziału w postępowaniu będzie ocenione na postawie załączonych dokumentów i oświadczeń, każde oświadczenie lub dokument będzie ocenione na podstawie informacji w nich zawartych metodą spełnia / niespełna. Z treści załączonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu.

  • Formularz ofertowy.
  • Oświadczenie o posiadanych uprawnieniach do wykonywania określonej działalności lub czynności.
  • Aktualna polisa.
  • Wykaz przeprowadzonych w ostatnich 3 latach wdrożeń oprogramowania kadrowo-płacowego.
  • Wykaz osób, które będą brały udział w projekcie.
  • Okres gwarancji i wsparcia technicznego.


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego"


- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Formularz ofertowy.doc doc 81.5 2023-09-05 12:00:00 Przedmiot zamówienia
SWZ zał. 1 do zapytania ofertowego.pdf pdf 268.55 2023-09-05 12:00:00 Przedmiot zamówienia
zapytanie ofertowe.pdf pdf 139.9 2023-09-05 12:00:00 Przedmiot zamówienia
Projekt umowy - oprogramowanie kadrowo-płacowe.pdf pdf 210.38 2023-09-05 12:00:00 Kryterium

Komunikaty

2023-09-15 10:49 Przetargi MZK Gorzów Wielkopolski Postępowanie zostało unieważnione. Uzasadnienie: Zamawiający informuje, że postępowanie zostało unieważnione ze względu na zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.
2023-09-15 10:20 Przetargi MZK Gorzów Wielkopolski Zamawiający informuje, że postępowanie zostało anulowane ze względu na zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.



2023-09-12 11:43 Przetargi MZK Gorzów Wielkopolski Zamawiający informuje, że składanie ofert zostało przedłużone do 18.09.2023r. do godz. 15:00.
2023-09-07 14:51 Przetargi MZK Gorzów Wielkopolski W odpowiedzi na pytanie – w ramach pozycji dotyczącej kosztu wparcia technicznego po upływie gwarancji rozumiane są usługi zarówno z wymienionego zakresu maintenance, jak i udzielania informacji i wsparcia technicznego obecnym i nowym użytkownikom oprogramowania w zakresie funkcjonowania i obsługi programu.

2023-09-07 14:49 Przetargi MZK Gorzów Wielkopolski W odpowiedzi na pytanie – Zamawiający potwierdza, że „Zamawiający wymaga wykazania się przez Wykonawcę wiedzą i doświadczeniem w następującym zakresie: wykonanie w okresie 5 lat przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu minimum 3 wdrożeń oprogramowania odpowiadającego swoim zakresem i rodzajem przedmiotowi zamówienia tj. oprogramowanie klasy ERP w przedsiębiorstwie, zatrudniającym co najmniej 350 pracowników.”
2023-09-06 14:22 Przetargi MZK Gorzów Wielkopolski Zamawiający dopuszcza się wykazanie 2 wdrożeń w okresie 3 lat.

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Dostawa i wdrożenie oprogramowania kadrowo-płacowego w załączniku: - Zapytanie ofertowe. - Formularz ofertowy wraz z zał. nr 3, zał. nr 4, zał. nr 5, zał. nr 6, OPZ jako zał. nr 1. Po wypełnieniu dokumentów proszę o dołączenie do oferty.

Formularz ofertowy.d [...].doc

SWZ zał. 1 do zapyta [...].pdf

zapytanie ofertowe.p [...].pdf

1 usługa Miejski Zakład Komunikacji w Gorzowie Wielkopolskim
Kostrzyńska 46
66-400, Gorzów wielkopolski
(0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.2635 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 70% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Nr rachunku bankowego - Rachunek bankowy o o numerze ……………………………………… znajduje się w wykazie podmiotów o których mowa w art. 96b ust.1 Ustawy z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług. Należy podać nr rachunku bankowego, na który następować będzie zapłata za wykonaną usługę, zgodnie z treścią faktury. (0)
3 Faktury ustrukturyzowane - Wykonawca będzie / nie będzie wysyłał ustrukturyzowane faktury elektroniczne oraz inne ustrukturyzowane dokumenty elektroniczne związane z realizacją zamówień publicznych do zamawiającego za pośrednictwem systemu teleinformatycznego tj. platformy - zgodnie z Ustawą z dnia 9 listopada 2018 r. o elektronicznym fakturowaniu w zamówieniach publicznych, koncesjach na roboty budowlane lub usługi oraz partnerstwie publiczno-prywatnym. Proszę wpisać: "będzie"/ "nie będzie". (0)
4 RODO - Oświadczam, że wypełniłem obowiązki informacyjne przewidziane w art. 13 lub art. 14 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskałem w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego w niniejszym postępowaniu. Proszę potwierdzić. (0)
5 Mechanizm podzielonej płatności - Do rozliczeń w ramach niniejszej usługi stosowany będzie mechanizm podzielonej płatności w rozumieniu Ustawy z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję". (0)
6 Termin płatności - Przelew 30 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję". (0)
7 Pozostałe informacje - 1. Zamawiający, na pisemny wniosek Wykonawcy, prześle ofertę/y pozostałych Wykonawców, z zastrzeżeniem punktu 2 poniżej. 2. Zamawiający nie opublikuje / nie przekaże informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, jeśli Wykonawca wraz z przekazaniem takich informacji, zastrzegł, że nie mogą one być udostępniane oraz wykazał, że zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa (stosowną informację należy zamieścić jako komentarz do oferty). 3. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania, na każdym jego etapie bez podania przyczyny, w szczególności, jeśli cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę jaką Zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. 4. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany warunków postępowania przed upływem terminu składania ofert. 5. Wartość złożonej oferty musi być wyrażona w złotych polskich. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję". (0)
8 Wiedza i doświadczenie 10% Wiedza i doświadczenie – oferta wskazujące wdrożenie w firmie zajmującej się Publicznym Transportem Zbiorowym otrzyma – 10 %, pozostałe oferty z liczbą wdrożeń 3 lub więcej otrzyma – 5%, pozostałe proporcjonalnie mniej; załącznik nr 2 (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
9 Wsparcie techniczne i okres gwarancji 10% – oferta z okresem gwarancji większym niż 12 m-cy otrzyma - 10%, pozostałe proporcjonalnie mniej; zał. nr 5 (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
10 Koszt wsparcia technicznego po upływie okresu gwarancji dla minimum 10 godzin/m-c 10% oszacowany jako ryczałt miesięczny w zł – (największą ocenę otrzyma oferta z najniższymi kosztami) - 10%. zał. nr 6 (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
11 Termin realizacji - proszę wpisać termin przystąpienia do realizacji usługi.... (0)
12 wzór umowy - Złożenie oferty jest równoznaczne z zaakceptowaniem załączonego wzoru umowy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję". (Zamawiający wymaga załączenia pliku)

Projekt umowy - opro [...].pdf

(0)
(0)

Liczba odsłon strony: 708