Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 01-09-2023 12:38:00 |
Składania : | 16-10-2023 15:00:00 |
Otwarcia : | 17-10-2023 09:00:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Usługa |
Szanowni Państwo,
Zamawiający, Miejskie Przedsiębiorstwo Komunikacyjne Sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu, na podstawie Regulaminu udzielania zamówień na usługi, dostawy i roboty budowlane przez MPK Sp. z o.o. we Wrocławiu zwraca się z zapytaniem ofertowym, dotyczącym realizacji zamówienia świadczenia usługi monitorowania bezpieczeństwa infrastruktury teleinformatycznej i systemów informatycznych Miejskiego Przedsiębiorstwa Komunikacyjnego Sp. z o.o. we Wrocławiu przy wykorzystaniu systemu analizy i wykrywania zdarzeń typu SIEM Wykonawcy.
1. Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem Zamówienia jest „Świadczenie usługi monitorowania bezpieczeństwa infrastruktury teleinformatycznej i systemów informatycznych Miejskiego Przedsiębiorstwa Komunikacyjnego Sp. z o.o. we Wrocławiu przy wykorzystaniu systemu analizy i wykrywania zdarzeń typu SIEM Wykonawcy”, opisane w Załączniku nr 1 „Opis Przedmiotu Zamówienia”.
2. Termin realizacji zamówienia:
Zamówienie będzie realizowane w terminie 36 miesięcy od daty uruchomienia usługi, która nastąpi w 90 dniu od podpisania umowy.
3. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny ich spełniania (jeżeli występują lub są wymagane):
Warunkiem udziału w postępowaniu jest spełnienie wymagań ujętych w „Opisie Przedmiotu Zamówienia” oraz przedstawienie wraz z ofertą:
3.1. Posiadanych
i ważnych certyfikatów ISO 27001 dla świadczenia usług z zakresu
cyberbezpieczeństwa, ISO 9001.
3.2. Świadectwa
Bezpieczeństwa Przemysłowego.
3.3. Co
najmniej dwóch referencji na wdrożenie usługi SOC wystawionych przez podmioty
kwalifikowane jako Operatorzy Usług Kluczowych na podstawie ustawy z dnia 5
lipca 2018 r, o krajowym systemie cyberbezpieczeństwa, na rzecz których usługa
była świadczona przez Wykonawcę w ciągu ostatniego roku.
3.4. Oświadczenia
o zatrudnieniu na umowę o pracę minimum 8 analityków bezpieczeństwa.
3.5. Ceny
usługi zawierającej:
3.5.1.
Wartość netto miesięcznego abonamentu za
świadczenie usługi w zakresie dostępu do Pierwszej (L1) i Drugiej (L2) Linii Wsparcia
(C1).
3.5.2.
Cenę netto wdrożenia usługi (C2).
3.5.3.
Cenę netto wykorzystania usług Trzeciej (L3)
Linii Wsparcia za dzień pracy Trzeciej Linii Wsparcia (C3).
3.5.4.
Wartość netto miesięcznego abonamentu za
wykorzystanie opcjonalnej usługi UBA (User Behavior Analytics) dla
monitorowania zachowań do 500 użytkowników lub elementów infrastruktury
informatycznej Zamawiającego (C4).
3.6. Wybrany
w toku postępowania Wykonawca przedstawi posiadane przez zatrudnionych na umowę
o pracę analityków bezpieczeństwa certyfikaty: OSCP, CEH, Comptia Security+.
Nieprzedstawienie potwierdzeń wyszczególnionych w punktach 3.1 do 3.6 powyżej spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania.
4. Kryteria oceny ofert (z podaniem rodzaju i wagi): podano poniżej
Przy wyborze
najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującym
kryterium:
K =
36 * C1 + C2 + 3 * C3 + 12 * C4,
Gdzie:
C1 – wartość
miesięcznego abonamentu za świadczenie usługi w zakresie ciągłego dostępu do
usług L1 oraz L2, wyrażona z PLN;
C1 – cena
wdrożenia usługi, wyrażona w PLN;
C3 – cena
wykorzystania usług L3 za dzień pracy L3, wyrażona w PLN;
C4 – wartość
miesięcznego abonamentu za wykorzystanie usługi UBA dla monitorowania zachowań
do 500 użytkowników lub elementów infrastruktury informatycznej zamawiającego,
wyrażona w PLN.
Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, dla
której obliczona wartość współczynnika K będzie najmniejsza.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku:
- niewystarczających środków na realizację zamówienia,
- zmiany zapotrzebowania Zamawiającego.
ZAMAWIAJĄCY ZASTRZEGA SOBIE TAKŻE PRAWO DO UNIEWAŻNIENIA ZAPYTANIA NA KAŻDYM ETAPIE BEZ WSKAZANIA PRZYCZYNY TAKIEJ DECYZJI.
Zamawiający informuje także, że oferty składane w zapytaniu są jawne od chwili ich otwarcia i mogą być udostępniane, z wyjątkiem informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, jeśli Wykonawca, nie później niż w terminie składania ofert, zastrzegł, że nie mogą one być udostępniane oraz wykazał, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnice przedsiębiorstwa (art. 18 ust. 3 Pzp), w szczególności określając, w jaki sposób zostały spełnione przesłanki, o których mowa w art. 11 pkt. 2 ustawy z 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, zgodnie z którym „przez tajemnicę przedsiębiorstwa rozumie się informacje techniczne, technologiczne, organizacyjne przedsiębiorstwa lub inne informacje posiadające wartość gospodarczą, które jako całość lub w szczególnym zestawieniu i zbiorze ich elementów nie są powszechnie znane osobom zwykle zajmującym się tym rodzajem informacji albo nie są łatwo dostępne dla takich osób, o ile uprawniony do korzystania z informacji lub rozporządzania nimi podjął, przy zachowaniu należytej staranności, działania w celu utrzymania ich w poufności.”.
Wykonawca nie może zastrzec informacji o nazwach, albo imionach i nazwiskach oraz siedzibach lub miejscach prowadzonej działalności gospodarczej, albo miejscach zamieszkania wykonawców, których oferty zostały otwarte; cenach lub kosztach zawartych w ofercie.
W sytuacji kiedy oferta zawiera informacje stanowiące tajemnice przedsiębiorstwa informacje te powinny być zawarte w osobnym pliku i zawierać wyraźne zastrzeżenie (np. w nazwie pliku), że nie mogą być udostępniane.
Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za niewłaściwe zabezpieczenie przez Wykonawcę dokumentów określonych jako tajne. Jeżeli zastrzeżone przez Wykonawcę informacje nie stanowią tajemnicy przedsiębiorstwa lub są jawne na podstawie odrębnych przepisów, Zamawiający zobowiązany jest do ujawnienia tych informacji w ramach prowadzonego zapytania.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel. 693311559, 693725895
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
2023-12-18 09:37 | Andrzej Wójcik | Informacja o unieważnieniu postępowania. |
2023-11-07 15:09 | Andrzej Wójcik | Informacja o wynikach badania ofert. |
2023-10-25 08:11 | Andrzej Wójcik | Informacja o otwarciu ofert. |
2023-10-09 12:26 | Andrzej Wójcik | Zamawiający informuje o zakończeniu przyjmowania pytań dotyczących postepowania. |
2023-10-09 12:24 | Andrzej Wójcik | Odpowiedzi na pytania zadane w trakcie postępowania. |
2023-10-09 08:18 | Andrzej Wójcik | Zamawiający zmienił termin zakończenia postępowania na 16 października 2023 r, godz. 15:00 i ustalił termin otwarcia ofert na 17 października 2023 r., godz. 9:00. |
2023-10-03 12:12 | Andrzej Wójcik | W związku z publikacją odpowiedzi na zadane przez Uczestników postępowania pytania Zamawiający zmienił termin zakończenia postępowania na 11 października 2023 r, godz. 15:00 i ustalił termin otwarcia ofert na 12 października 2023 r., godz. 9:00. |
2023-10-03 12:11 | Andrzej Wójcik | Odpowiedzi na pytania zadane w czasie postępowania. |
2023-09-29 11:53 | Andrzej Wójcik | Odpowiedzina pytania zadane w trakcie postępowania. |
2023-09-20 12:42 | Andrzej Wójcik | W związku z publikacją odpowiedzi na zadane przez Uczestników postępowania pytania Zamawiający zmienił termin zakończenia postępowania na 6 października 2023 r, godz. 15:00 i ustalił termin otwarcia ofert na 10 października 2023 r., godz. 9:00. |
2023-09-20 12:40 | Andrzej Wójcik | Odpowiedzi na pytania zadane w trakcie postępowania. |
Komunikaty