Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: AZP.25.1.71.2023 Dostawa drobnego sprzętu laboratoryjnego z podziałem na 5 części dla Zakładów UMB do celów naukowo-badawczych

Termin:
Zamieszczenia : 01-09-2023 09:16:00
Składania : 02-10-2023 09:00:00
Otwarcia : 02-10-2023 09:10:00
Tryb: Przetarg nieograniczony
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono ogłoszenie, SWZ oraz pozostałą dokumentację związaną z przedmiotem zamówienia. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

W związku z obowiązującą od 18.10.2018 Dyrektywami Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 26 lutego 2014 r. w sprawie zamówień publicznych informujemy, że w niniejszym ogłoszeniu o zamówieniu przekazywanie ofert/wniosków oraz komunikacja odbywa się zgodnie z zapisami załączonej dokumentacji.

Zamawiający rekomenduje prowadzenie komunikacji za pomocą platformazakupowa.pl.

W związku z powyższym przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań do SWZ

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty

  • Przesłania odwołania/inne 

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania związane z procesem złożenia oferty/wniosku prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 

Przypominamy, że oferta/wniosek składany elektronicznie musi zostać podpisana elektronicznym kwalifikowanym podpisem.


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Ogłoszenie o zamówieniu.pdf pdf 164.72 2023-09-01 09:16:00 Postępowanie
SWZ - AZP.25.1.71.2023.docx docx 71.08 2023-09-01 09:16:00 Postępowanie
Załącznik nr 1 do SWZ - Formularz ofertowy.docx docx 25.37 2023-09-01 09:16:00 Postępowanie
Załącznik nr 3 do SWZ - Instrukcja wypełniania JEDZ.pdf pdf 1672.49 2023-09-01 09:16:00 Postępowanie
Załącznik nr 4 do SWZ - JEDZ.doc doc 166 2023-09-01 09:16:00 Postępowanie
Załącznik nr 5 - Wzór umowy.docx docx 46.25 2023-09-01 09:16:00 Postępowanie
Załącznik nr 6 - Informacja dot. grupy kapitałowej.docx docx 38.49 2023-09-01 09:16:00 Postępowanie
Załącznik nr 7 - Oświadczenie o aktulaności.docx docx 38.51 2023-09-01 09:16:00 Postępowanie
Załączniki nr 2 do SWZ - Część 1-5.zip zip 51.44 2023-09-01 09:16:00 Postępowanie
Informacja o unieważnieniu Części 1, 3 i 4.docx docx 46.34 2023-10-02 11:49:54 Publiczna wiadomość
Informacja z otwarcia ofert.docx docx 74.69 2023-10-02 10:23:48 Publiczna wiadomość
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty Część 5.docx docx 65.02 2023-10-06 08:15:07 Publiczna wiadomość
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty Część 2.docx docx 65.09 2023-10-10 10:15:24 Publiczna wiadomość
Ogłoszenie o wyniku postępowania - Część 1, 3, 4.pdf pdf 126.01 2023-10-23 09:24:44 Publiczna wiadomość
Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia - Część 5.pdf pdf 109.05 2023-10-24 09:23:02 Publiczna wiadomość
Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia - Część 2.pdf pdf 109.19 2023-11-13 09:14:43 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2023-11-13 09:14 Urszula Szkiłądź Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia - Część 2

Ogłoszenie o udziele [...].pdf

2023-10-24 09:23 Urszula Szkiłądź Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia - Część 5

Ogłoszenie o udziele [...].pdf

2023-10-23 09:24 Urszula Szkiłądź Ogłoszenie o wyniku postępowania - Część 1, 3, 4

Ogłoszenie o wyniku [...].pdf

2023-10-10 10:15 Urszula Szkiłądź Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty – Część 2

Informacja o wyborze [...].docx

2023-10-06 08:15 Urszula Szkiłądź Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty - Część 5

Informacja o wyborze [...].docx

2023-10-02 11:49 Urszula Szkiłądź Informacja o unieważnieniu Części 1, 3 i 4 postępowania

Informacja o unieważ [...].docx

2023-10-02 10:23 Urszula Szkiłądź Informacja z otwarcia ofert

Informacja z otwarci [...].docx

2023-10-02 09:00 Komunikat Zamawiającego Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia kwotę: 47 352,00 zł brutto, w tym:
Część 1 – 4 400,00 zł brutto,
Część 2 – 7 400,00 zł brutto,
Część 3 – 12 054,00 zł brutto,
Część 4 – 3 198,00 zł brutto,
Część 5 – 20 300,00 zł brutto.

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)

Liczba odsłon strony: 651