Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: PO/7/2023 „Budowa sieci wodociągowej magistralnej DN 600 mm wzdłuż ul. Portowej w Gliwicach wraz z odwodnieniem i urządzeniami na projektowanej sieci – ETAP II (odcinek w śladzie projektowanej ścieżki rowerowej)”.

Termin:
Zamieszczenia : 30-08-2023 14:56:00
Składania : 14-09-2023 09:00:00
Otwarcia : 14-09-2023 10:00:00
Tryb: Przetarg regulaminowy - FP
Rodzaj: Robota budowlana

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono specyfikację oraz pozostałą dokumentację związaną z przedmiotem zamówienia. 

Opis przedmiotu zamówienia:

1. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie zadania pn. „Budowa sieci wodociągowej magistralnej DN 600 mm wzdłuż ul. Portowej w Gliwicach wraz z odwodnieniem i urządzeniami na projektowanej sieci – ETAP II (odcinek w śladzie projektowanej ścieżki rowerowej)”.

2. Przedmiotem zamówienia jest budowa sieci wodociągowej z żeliwa sferoidalnego DN600. Dla wyjaśnienia Zmawiający informuje, że całe zadanie budowy wodociągu w ul. Portowej obejmuje 3 etapy realizacji. Etap I jest już obecnie w trakcie realizacji. Niniejsze zamówienie obejmuje II etap, natomiast etap III jest dopiero w trakcie projektowania. Z tego powodu decyzja środowiskowa, wykonana dla wszystkich trzech etapów, przywołuje w nazwie większy zakres niż obejmuje to obecne zamówienie.

3. Szczegółowe wymogi dotyczące przedmiotu zamówienia zawiera DOKUMENTACJA PROJEKTOWA - Załącznik nr 3 do Materiałów Przetargowych (Załącznik nr 1 do Umowy), wraz z kartą nadzoru autorskiego nr 01, w której podano wymagania odnośnie wskaźnika zagęszczenia zasypki nad wodociągiem do warstwy wykonywanych prac drogowych. 4. Długość sieci wodociągowej– zgodnie z dokumentacją projektową. 5. Inwestycja objęta niniejszym zamówieniem jest planowana do ujęcia we wniosku o dofinansowanie w ramach Programu Fundusze Europejskie na Infrastrukturę, Klimat, Środowisko na lata 2021-2027 (FEnIKS). 6. WARUNKI KOORDYNACJI PRAC. Inwestycja wodociągowa będzie wykonywana w koordynacji z pracami wykonywanymi przez Wykonawcę robót drogowych, wybranego przez Zarząd Dróg Miejskich w postępowaniu przetargowym dla zadania związanego z przebudową ul. Portowej na odcinku od posesji nr 74 do ul. Staromiejskiej. Obydwie inwestycje, wodociągowa i drogowa, będą zatem realizowane na wspólnym terenie budowy (wykonawca ww. robót drogowych został wybrany w postępowaniu przetargowym zamieszczonym na stronie: https://zdm.bip.gliwice.eu/zamowieniaPubliczne/14330). Z uwagi na konieczność koordynacji prac objętych niniejszą umową z terminem zakończenia wykonania ścieżki rowerowej przez wykonawcę prac drogowych, dla której to inwestycji ZDM uzyskał dofinansowanie unijne, terminy poszczególnych etapów prac wskazane w harmonogramie koordynacji prac uzgodnionym z wykonawcą prac drogowych są konieczne do bezwzględnego ich dochowania. W związku z tym Zamawiający podaje wymagania dla koordynacji tych prac, które należy uwzględnić przy sporządzaniu oferty cenowej: a. Drzewa kolidujące z trasą sieci wodociągowej (3 szt.) zostaną wycięte przez wykonawcę robót drogowych. Ponadto zostaną wycięte również drzewa i krzewy nie wymagające pozwolenia dokonania tej wycinki, w zakresie niezbędnym dla wykonania inwestycji. Zakres wycinek, który dokonany będzie przez Wykonawcę robót drogowych jest widoczny na PZT robót drogowych, zał. nr 3a i 3b do MP o nazwie: „zał. 3a/3b do Materiałów Przetargowych” - zakres wycinki drzew wykonawcy prac drogowych”. b. Teren prowadzenia robót zostanie przekazany Wykonawcy sieci wodociągowej przez Wykonawcę robót drogowych, który określi szczegółowy sposób i zakres odbioru tego terenu po wykonanych pracach wodociągowych. Z uwagi na to, że wykonawca sieci wodociągowej będzie korzystać z terenu budowy wykonawcy robót drogowych, wykonawca sieci wodociągowej winien skalkulować w swojej ofercie partycypację w kosztach wprowadzenia i utrzymania TOR – Zamawiający szacuje ten koszt na około 15 000 zł/m-c. Należy umożliwić udział inspektorów ZDM w odbiorze prac budowlanych i w konsekwencji przekazaniu terenu wykonawcy prac drogowych. c. Harmonogram planowanych robót wodociągowych należy skoordynować i dostosować do realizowanych robót drogowych. Z uwagi na to, że prace będą wykonywane wspólnie na jednym terenie budowy, a roboty drogowe wykonane zostaną na terenie wzruszonym uprzednio przez wykonawcę prac wodociągowych, parametry odtworzenia terenu po pracach wodociągowych, tj. zagęszczenie zasypki do warstwy wykonywanych następnie prac drogowych pod budowę części pieszo-rowerowej oraz pod częścią drogową, muszą być dostosowane dla projektowanych warunków, wynikających z realizowanego projektu drogowego. Należy zatem skalkulować w ofercie uzyskanie wskaźnika zagęszczenia gruntu nad wodociągiem zgodnie warunkami koordynacji prac wskazanymi w postępowaniu o udzielenie zamówienia dla wykonawcy robót drogowych, które podane zostały w karcie nadzoru autorskiego nr 01 dla niniejszego zamówienia. d. Po zakończonych robotach wodociągowych Wykonawca robót wodociągowych zobowiązany jest przekazać Wykonawcy prac drogowych badania zagęszczenia zasypki nad wodociągiem do warstwy wykonywanych prac drogowych, próby szczelności nowo powstałego wodociągu i dokumenty geodezyjne powykonawcze, w celu umożliwienia wykonawcy robót drogowych realizacji ścieżki rowerowej. W przypadku zastrzeżeń wykonawcy robót drogowych do wykonanych badań, wykonawca robót drogowych może wykonać własne badania kontrolne. W przypadku uzyskania wyników badań nie spełniających kryteriów opisanych w pkt c) powyżej, koszty tych badań poniesie Wykonawca robót wodociągowych wraz z kosztami robót poprawkowych. 7. Zamawiający zaznacza, że ze względu na powykonawczy charakter wynagrodzenia Wykonawcy, wszelkie ilości podane w Przedmiarze Robót stanowiącym część Dokumentacji Projektowej należy traktować jako ilości szacunkowe, które stanowią podstawę dla sporządzenia oferty przez Wykonawcę. W szczególności zatem ewentualny większy lub mniejszy zakres faktycznie zrealizowanych robót niż to wynika z Przedmiaru Robót, lecz objętych Dokumentacją Projektową będzie podstawą do rozliczenia Wykonawcy, z zastrzeżeniem jednakże, iż wartość w ten sposób ustalonego wynagrodzenia nie przekroczy kwoty całkowitego wynagrodzenia umownego wskazanego w § 9 ust. 1 wzoru umowy. 8. Wymagany okres gwarancji i rękojmi na wykonane roboty: 60 miesięcy licząc od dnia następującego po dniu podpisania protokołu końcowego odbioru robót budowlanych. 9. Zamawiający przewiduje możliwość odbycia wizji lokalnej w terenie, na którym mają być prowadzone prace, po wcześniejszym ustaleniu terminu. 10. Wykonawca wykona wszystkie wymagane próby, w tym próby szczelności wszystkich rurociągów, w tym płukanie i dezynfekcję wodociągów wraz z badaniem jakości wody. 11. Wykonawca zobowiązany jest spełnić wymagania określone we wszystkich uzyskanych uzgodnieniach, opiniach branżowych, decyzjach, postanowieniach itd., zamieszczonych w niniejszym postępowaniu. 12. Zamawiający wskazuje standardy ochrony drzew w procesie inwestycyjnym, zgodnie z wytycznymi dostępnymi na stronie http://drzewa.org.pl/standardy/ i zobowiązuje Wykonawcę do ich stosowania w ramach realizacji niniejszej inwestycji, w zakresie wskazanym w rozdziale 3. Etap realizacji prac. Standardy te stanowią załącznik nr 3c do MP (załącznik nr 5 do Umowy) 13. Zamawiający wymaga dokonania w ramach niniejszego zamówienia nasadzenia 3 szt. drzew Gatunek liściasty: Grab pospolity "Fastigiata" na terenie Stacji uzdatniania Wody w Gliwicach przy ul. Kanałowej, w miejscu wskazanym przez kierownika tego obiektu. Nasadzenia te należy uwzględnić w ofercie cenowej. UWAGA! Zamówienie planowane jest do realizacji w koordynacji z pracami wykonywanymi przez Wykonawcę robót drogowych, wybranego przez Zarząd Dróg Miejskich w postępowaniu przetargowym dla zadania związanego z przebudową ul. Portowej na odcinku od posesji nr 74 do ul. Staromiejskiej (postępowanie przetargowe dla robót drogowych zamieszczone jest na stronie: https://zdm.bip.gliwice.eu/zamowieniaPubliczne/14330).

W przypadku jeżeli wykonawca prac drogowych nie zostanie wyłoniony, zamówienie dla inwestycji „Budowa sieci wodociągowej magistralnej DN 600 mm wzdłuż ul. Portowej w Gliwicach wraz z odwodnieniem i urządzeniami na projektowanej sieci – ETAP II również będzie unieważnione i ogłoszone będzie ponownie bez uwzględnienia warunków związanych z koniecznością koordynacji prac.

Szczegółowe warunki zamówienia zostały wskazane w Materiałach Przetargowych.

W związku z powyższym przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do komunikacji z Zamawiającym.

Jeżeli będą Państwo mieli pytania związane z procesem złożenia oferty/wniosku prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 

Oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.  Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Materiały przetargowe.pdf pdf 6871.45 2023-08-30 14:56:00 Postępowanie
Załącznik nr 1 - Formularz ofertowy.doc doc 66 2023-08-30 14:56:00 Postępowanie
Załącznik nr 2 - Oświadczenie wykonawcy.doc doc 46 2023-08-30 14:56:00 Postępowanie
Załącznik nr 3 - Dokumentacja projektowa, przedmiary, karta, zał. 3a-3c.zip zip 74995.55 2023-08-30 14:56:00 Postępowanie
Załącznik nr 4 - Wzór umowy.pdf pdf 608.2 2023-08-30 14:56:00 Postępowanie
Załącznik nr 5 - Wykaz robót.docx docx 20.12 2023-08-30 14:56:00 Postępowanie
Załącznik nr 6 - Wykaz osób.docx docx 19.73 2023-08-30 14:56:00 Postępowanie
Załącznik nr 7 - Oświadczenie tajemnica przedsiębiorstwa.doc doc 36.5 2023-08-30 14:56:00 Postępowanie
Załącznik nr 8 - Harmonogram rzeczowo-finansowy.xls xls 39 2023-08-30 14:56:00 Postępowanie
Załącznik nr 9 - Zobowiązanie podmiotu trzeciego.docx docx 25.4 2023-08-30 14:56:00 Postępowanie
Wyjaśnienia treści MP i modyfikacja.pdf pdf 12667.94 2023-09-11 12:34:45 Publiczna wiadomość
Wyjaśnienia treści MP -2.pdf pdf 721.29 2023-09-11 13:02:00 Publiczna wiadomość
Zbiorcze zestawienie ofert.pdf pdf 280.94 2023-09-14 11:22:15 Publiczna wiadomość
Zawiadomienie o wyniku - strona internetowa.pdf pdf 573.94 2023-09-25 13:22:12 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2023-09-25 13:22 Anna Jasińska Zawiadomienie o wyniku postępowania - w załączeniu

Zawiadomienie o wyni [...].pdf

2023-09-14 11:22 Anna Jasińska Zbiorcze zestawienie ofert - w załączeniu.

Zbiorcze zestawienie [...].pdf

2023-09-11 13:02 Anna Jasińska Wyjaśnienia treści Materiałów Przetargowych (2) - w załączeniu.

Wyjaśnienia treści M [...].pdf

2023-09-11 12:34 Anna Jasińska Wyjaśnienia treści Materiałów Przetargowych i modyfikacja - w załączeniu.

Wyjaśnienia treści M [...].pdf

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Oferta/Wniosek Wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego. (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Tajemnica przedsiębiorstwa - Przez tajemnicę przedsiębiorstwa rozumie się informacje techniczne, technologiczne, organizacyjne przedsiębiorstwa lub inne informacje posiadające wartość gospodarczą, które jako całość lub w szczególnym zestawieniu i zbiorze ich elementów nie są powszechnie znane osobom zwykle zajmującym się tym rodzajem informacji albo nie są łatwo dostępne dla takich osób, o ile uprawniony do korzystania z informacji lub rozporządzania nimi podjął, przy zachowaniu należytej staranności, działania w celu utrzymania ich w poufności. Zgodnie z art. 86 ust. 4 Pzp tajemnicą przedsiębiorstwa nie może być nazwa firmy, adres, informacje dotyczące ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności. Zaleca się, aby każda informacja stanowiąca tajemnicę przedsiębiorstwa była zamieszczona w odrębnym pliku i określała przedmiot będący jej treścią wraz z wykazaniem podstaw utajnienia. (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 946