Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: IN.271.6.40.2023 Realizacja wydarzeń informacyjno- promocyjnych po zakończeniu budowy zintegrowanych węzłów przesiadkowych. Projekt „Budowa systemu zintegrowanych węzłów przesiadkowych przy stacji kolejowej w Stęszewie i przystanku kolejowym w Strykowie zlokalizowanych na terenie gminy Stęszew.” nr RPWP.03.03.03-30-0029/17” realizowany w ramach Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014-2020.

Marek Pięta
Gmina Stęszew Oddział: Referat Inwestycji
Termin:
Zamieszczenia : 18-08-2023 13:32:00
Składania : 24-08-2023 07:00:00
Otwarcia : 24-08-2023 07:05:00
Tryb:
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

W imieniu Gminy Stęszew informujemy o postępowaniu wszystkich solidnych wykonawców do składania ofert na realizację wydarzeń informacyjno- promocyjnych po zakończeniu budowy zintegrowanych węzłów przesiadkowych. Projekt  „Budowa systemu zintegrowanych węzłów przesiadkowych przy stacji kolejowej w Stęszewie i przystanku kolejowym w Strykowie zlokalizowanych na terenie gminy Stęszew.” nr RPWP.03.03.03-30-0029/17” realizowany w ramach Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014-2020.  dofinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014-2020.

Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.

Zamawiający wymaga:

- warunki płatności: 14 dni od otrzymania prawidłowo wystawionej faktury;

- termin realizacji: 
1 ) Termin: 10 września 2023r.  Miejsce organizacji: ZWP Stęszew , Czas trwania pikniku: 15.00-18.00,
2) Termin : 17 września 2023r. Miejsce organizacji: ZWP STRYKOWO, Czas trwania pikniku: 15.00-18.00,

- dodatkowe koszty: po stronie Wykonawcy; 

Postępowanie ogłoszone również na stronie internetowej Bazy Konkurencyjności - https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/ Dla ułatwienia postępowania prosimy o składanie ofert na platformie zakupowej Open Nexus.

W przypadku pytań:

- merytorycznych, proszę o kontakt za pośrednictwem przycisku w prawym, dolnym rogu formularza "Wyślij wiadomość" lub pod nr tel 61 8 197 141

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus pod nr 22 101 02 02, czynnym od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 do 17:00.   

Oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Ochrona danych osobowych

1.       Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o danych) (Dz. U. UE L119 z dnia 4 maja 2016 r., str. 1; zwanym dalej „RODO”) informujemy, że:

1)     administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Stęszew z siedzibą w Urzędzie Gminy Stęszew ul. Poznańska 11, 62-060 Stęszew, reprezentowana przez Burmistrza.

2)    administrator wyznaczył Inspektora Danych Osobowych, z którym można się kontaktować pod adresem e-mail: iod@comp-net.pl

3)     Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego.

4)     odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 ustawy PZP

5)     Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 PZP przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;

6)     obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy PZP, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.

7)     w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO.

8)     posiada Pani/Pan:

a)       na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących (w przypadku, gdy skorzystanie z tego prawa wymagałoby po stronie administratora niewspółmiernie dużego wysiłku może zostać Pani/Pan zobowiązana do wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia);

b)      na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą PZP oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników);

c)       na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem okresu trwania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego);

d)      prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;  

9)     nie przysługuje Pani/Panu:

a)     w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;

b)     prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;

c)     na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO;

10)   przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez administratora. Organem właściwym dla przedmiotowej skargi jest Urząd Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.

Ogólnounijny zakaz udziału rosyjskich wykonawców w zamówieniach publicznych i koncesjach


Z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego (lub konkursu) wykluczony zostanie wykonawca o jakim mowa w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. poz. 835).

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Opis przedmiotu zamówienia.docx docx 52 2023-08-18 13:32:00 Przedmiot zamówienia
Oświadczenie o zaleganiu, niezaleganiu w podatkach.pdf pdf 131.18 2023-08-18 13:32:00 Kryterium
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania.docx docx 12.34 2023-08-18 13:32:00 Kryterium
Opis przedmiotu zamówienia.docx docx 52 2023-08-18 13:32:00 Kryterium
Pytania i odpowiedzi do SWZ.pdf pdf 482.86 2023-08-23 14:46:13 Publiczna wiadomość
Pytania i odpowiedzi do SWZ.docx docx 52.8 2023-08-23 14:46:13 Publiczna wiadomość
Informacja z otwarcia ofert.pdf pdf 370.46 2023-08-28 15:09:35 Publiczna wiadomość
inf. z otwarcia ofert.doc doc 73 2023-08-28 15:09:35 Publiczna wiadomość
Zawiadomienie o wyborze.docx docx 41.85 2023-08-29 12:12:49 Publiczna wiadomość
Zawiadomienie o wyborze.pdf pdf 458.12 2023-08-29 12:12:49 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2023-08-29 12:12 Marek Pięta Zawiadomienie o wyborze oferty w załączeniu.

Zawiadomienie o wybo [...].docx

Zawiadomienie o wybo [...].pdf

2023-08-28 15:09 Marek Pięta Informacja z sesji otwarcia ofert w załączeniu.

Informacja z otwarci [...].pdf

inf. z otwarcia ofer [...].doc

2023-08-23 14:46 Marek Pięta Pytania i odpowiedzi do postępowania w załączeniu.

Pytania i odpowiedzi [...].pdf

Pytania i odpowiedzi [...].docx

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Realizacja pikników Realizacja wydarzeń informacyjno- promocyjnych po zakończeniu budowy zintegrowanych węzłów przesiadkowych. Projekt „Budowa systemu zintegrowanych węzłów przesiadkowych przy stacji kolejowej w Stęszewie i przystanku kolejowym w Strykowie zlokalizowanych na terenie gminy Stęszew.” nr RPWP.03.03.03-30-0029/17” realizowany w ramach Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014-2020, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia. - CENA ZA OBA PIKNIKI.

Opis przedmiotu zamó [...].docx

1 usługa - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.3225 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 70% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - przelew 14 dni, proszę potwierdzić (0)
3 Dodatkowe koszty - wszelkie dodatkowe koszty, po stronie Wykonawcy, proszę potwierdzić (0)
4 Oświadczenie o zaleganiu/niezaleganiu w podatkach - Proszę załączyć wypełnione i podpisane elektronicznie oświadczenia o zaleganiu/niezaleganiu w podatkach na rzecz Gminy Stęszew, oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. poz. 835). (Zamawiający wymaga załączenia pliku)

Oświadczenie o zaleg [...].pdf

Oświadczenie o niepo [...].docx

(0)
5 Opis przedmiotu zamówienia - Zapoznałem/am się z treścią opisu przedmiotu zamówienia i nie wnoszę uwag - proszę potwierdzić

Opis przedmiotu zamó [...].docx

(0)
6 Scenariusz pikników - Proszę załączyć scenariusz pikników. (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
7 Dodatkowe aktywności 30% 7. Zapewnienie na każdym z pikników dodatkowych atrakcji pikniku pod nazwą : . „ STREFA AKTYWNOŚCI” np. konkursów, gier wielkoformatowych, związanych z tematyką pikniku, prowadzonych przez cały czas trwania imprezy. Każda z dodatkowych atrakcji zaproponowanych praz Wykonawcę, umożliwiająca uczestnictwo zespołów min. 2 osobowych (jednocześnie będzie mogło korzystać z danej aktywności min. 2 osób ) będzie dodatkowo punktowana (minimum 2 atrakcje – punkty będą przyznawane „0-1” tzn. za brak propozycji atrakcji Wykonawca nie otrzyma punktów natomiast za zaproponowanie 2 lub więcej atrakcji otrzyma maksymalną ilość punktów w danej dziedzinie). (0)
8 Wykaz wykonanych usług - 11. Aby spełnić warunek na poziomie minimalnym Wykonawca musi wykazać, że: wykonał w ostatnich pięciu latach przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej jedną (1) usługę – polegającą na zorganizowaniu i przeprowadzeniu pikniku plenerowego dla minimum 150 uczestników. Usługa ta winna być wykonana należycie. Proszę potwierdzić oraz załączyć dokumenty potwierdzające wykonane usługi. (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 334