Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: 3087/AZ/262/2023 Sukcesywna dostawa standardowego drobnego sprzętu laboratoryjnego, pipet automatycznych, końcówek do pipet oraz szkła laboratoryjnego dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Przyrodniczego w Poznaniu

Zamówienia Publiczne
Uniwersytet Przyrodniczy w Poznaniu Oddział: Dział Zamówień Publicznych
Termin:
Zamieszczenia : 16-08-2023 17:54:00
Składania : 29-08-2023 09:00:00
Otwarcia : 29-08-2023 09:30:00
Tryb: PL - Tryb Podstawowy (art. 275)
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

 

Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:

- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,

- podpisem zaufanym,

- lub elektronicznym podpisem osobistym

 

W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań Zamawiającemu,

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,

  • Przesłania odwołania/inne. 

 

Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Ogłoszenie o zamówieniu.pdf pdf 145.17 2023-08-16 17:54:00 Postępowanie
Specyfikacja Warunków Zamówienia.pdf pdf 636.93 2023-08-16 17:54:00 Postępowanie
Załącznik nr 1 - Formularz oferty.docx docx 421.15 2023-08-16 17:54:00 Postępowanie
Załącznik nr 2a do SWZ- Formularz cenowy+ szczegółowy opis przedmiotu zamówienia -drobny sprzęt 1.xlsx xlsx 112.47 2023-08-16 17:54:00 Postępowanie
Załącznik nr 2b do SWZ-Formularz cenowy+ szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - szkło 1.xlsx xlsx 78.15 2023-08-16 17:54:00 Postępowanie
Załącznik nr 3 - Oświadczenie o braku podstaw wykluczenia.docx docx 415.69 2023-08-16 17:54:00 Postępowanie
Załącznik nr 4 - Projektowane postanowienia umowy.docx docx 448.44 2023-08-16 17:54:00 Postępowanie
Załącznik nr 5 - Wykaz dostaw.doc doc 452 2023-08-16 17:54:00 Postępowanie
Załącznik nr 6- Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.docx docx 410.99 2023-08-16 17:54:00 Postępowanie
Załącznik nr 7 - Oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby (art. 125 ust. 5 Pzp).docx docx 412.74 2023-08-16 17:54:00 Postępowanie
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia.pdf pdf 37.53 2023-08-22 14:55:35 Publiczna wiadomość
Wyjaśnienia treści SWZ i zmiana terminu składania ofert.pdf pdf 906.05 2023-08-22 14:55:35 Publiczna wiadomość
Informacja z otwarcia ofert.pdf pdf 282.41 2023-08-29 12:21:51 Publiczna wiadomość
Zawiadomienie o unieważnieniu postępowania.pdf pdf 194.52 2023-09-05 11:17:52 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2023-09-05 11:17 Zamówienia Publiczne Zawiadomienie o unieważnieniu postępowania.

Zawiadomienie o unie [...].pdf

2023-08-29 12:21 Zamówienia Publiczne Zamawiający publikuje informację z otwarcia ofert.

Informacja z otwarci [...].pdf

2023-08-29 09:59 Zamówienia Publiczne Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie przedmiotu zamówienia kwotę 800.000,00 zł (słownie: osiemset tysięcy złotych 00/100) brutto, w tym:
- na część 1 (drobny sprzęt i pipety): 656.000,00 zł brutto,
- na część 2 (szkło): 144.000,00 zł brutto.
2023-08-29 09:00 Komunikat Zamawiającego Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie przedmiotu zamówienia kwotę 800.000,00 zł (słownie: osiemset tysięcy złotych 00/100) brutto.
2023-08-22 14:55 Zamówienia Publiczne Zamawiający publikuje wyjaśnienia treści SWZ i informację o zmianie terminu składania ofert.

Ogłoszenie o zmianie [...].pdf

Wyjaśnienia treści S [...].pdf

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 309