Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: GKTOŚ.272.17.2023 "Usuwanie folii rolniczej i innych odpadów pochodzących z działalności rolniczej z terenu Gminy Barczewo."

Agnieszka Kostrupska
Urząd Miejski w Barczewie
Termin:
Zamieszczenia : 16-08-2023 10:14:00
Składania : 25-08-2023 12:00:00
Otwarcia : 25-08-2023 12:05:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

                                                                               Załącznik nr 2

do Regulaminu udzielania przez Urząd Miejski w Barczewie

zamówień publicznych, których wartość nie przekracza

kwoty 130.000 zł.

                                                                                                          

 

Barczewo, dnia 16.08.2023 r.

Znak sprawy: GKTOŚ.272.17.2023

                                                                   

Z A P Y T A N I E    O F E R T O W E

 

1. ZAMAWIAJĄCY:

Urząd Miejski w Barczewie, działający w imieniu i na rzecz Gminy Barczewo z siedzibą przy Placu Ratuszowym 1, 11 – 010 Barczewo, REGON: 510743574, NIP: 739-38-44-890

Telefon: (0 – 89) 514 48 39 wew. 84  

Adres e – mail: umb@barczewo.pl
Strona internetowa: https://platformazakupowa.pl/pn/barczewo

Godziny urzędowania: Pn 800–1600 , Wt–Pt 700–1500

 

Zamawiający zwraca się z prośbą o przedstawienie swojej oferty na poniżej opisany przedmiot zamówienia:

 

2. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA i DOSTAWY:

Przedmiotem zamówienia jest usuwanie odpadów z folii rolniczych, siatki i sznurka do owijania balotów, opakowań po nawozach i typu Big Bag z terenu Gminy Barczewo. Zadanie jest realizowane w ramach programu priorytetowego nr 2.6 „Racjonalne gospodarowanie odpadami
i ochrona ziemi Usuwanie folii rolniczych i innych odpadów pochodzących z działalności rolniczej” i finansowane będzie ze środków Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Warszawie.

 

Zakres przedmiotu zamówienia:

a) ważenie odbieranych odpadów z folii rolniczych, siatki i sznurka do owijania balotów oraz opakowań po nawozach i typu Big Bag przy użyciu własnych (posiadających legalizację) urządzeń,

b) załadunek odpowiednio zapakowanych odpadów z folii rolniczych, siatki i sznurka do owijania balotów oraz opakowań po nawozach i typu Big Bag oraz uporządkowanie miejsca wykonywania usługi z ww. odpadów,

c) transport odebranych odpadów z folii rolniczych, siatki i sznurka do owijania balotów oraz opakowań po nawozach i typu Big Bag do miejsca ich odzysku lub unieszkodliwienia środkami transportu posiadającymi aktualne zezwolenie na transport odpadów,

d) rozładunek i przekazanie odpadów z folii rolniczych, siatki i sznurka do owijania balotów oraz opakowań po nawozach i typu Big Bag do odzysku lub unieszkodliwienia.

 

Szacunkowa masa wyrobów przeznaczonych do odzysku lub unieszkodliwienia została ustalona
na podstawie złożonych przez zainteresowanych producentów rolnych wniosków i wynosi:

 

- folia rolnicza czarna – 21,93 Mg

- folia rolnicza biała – 47,65 Mg

- siatka i sznurek do owijania balotów – 18,32 Mg

- opakowania po nawozach oraz typu Big Bag – 12,28 Mg

 

Powyżej podana ilość odpadów jest szacunkowa i została ustalona na podstawie deklaracji rolników. Wskazana ilość poszczególnych rodzajów odpadów może ulec zmianie w trakcie realizacji usługi.

 

3. WYKONAWCA ZOBOWIĄZANY BĘDZIE:

 

3.1. Spisać z każdym rolnikiem dostarczającym odpady protokół odbioru odpadów z folii rolniczych, siatki i sznurka do owijania balotów oraz opakowań po nawozach i typu Big Bag, którego jeden egzemplarz przekaże Zamawiającemu. Protokół w szczególności powinien zawierać następujące dane:

 

1) imię i nazwisko właściciela posesji/ użytkownika, który dostarcza odpady;

2) adres, z którego pochodzą dostarczone;

3) datę odbioru;

4) wagę odbieranego odpadu w rozbiciu na:

- folię rolniczą czarną,

- folię rolniczą białą,

- siatki i sznurki do owijania balotów,

- opakowania po nawozach oraz typu Big Bag;

5) podpis właściciela/ użytkownika;

6) podpis Wykonawcy (właściciela firmy) lub osoby upoważnionej przez Wykonawcę
    ze wskazaniem pełnionej funkcji;

7) pieczęć firmową Wykonawcy;

 

Sporządzony protokół należy przedłożyć do podpisu dla Zamawiającego.

 

3.2. Prowadzić ilościową i jakościową ewidencję odpadów określoną w ustawie z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach z zastosowaniem dokumentów stosowanych na potrzeby ewidencji odpadów;

 

3.3. Wykonywać przedmiot zamówienia z uwzględnieniem wymogów obowiązującego w tym zakresie prawa; przekazać Zamawiającemu stosowne dokumenty potwierdzający właściwe
i zgodne z przepisami wykonanie przedmiotu zamówienia, a w szczególności Wykonawca zobowiązany jest do przekazania Zamawiającemu:

- wygenerowanych z systemu BDO i poświadczonych za zgodność z oryginałem kopii dokumentów ewidencji odpadów potwierdzających przyjęcie odpadów przez prowadzącego zbieranie lub przetwarzanie odpadów w procesie odzysku lub unieszkodliwienia wraz z ich zbiorczym zestawieniem,

- wygenerowanych z systemu BDO i poświadczonych za zgodność z oryginałem kopii dokumentów ewidencji odpadów potwierdzających ostateczne zagospodarowanie odpadów w procesie unieszkodliwienia lub odzysku wraz z ich zbiorczym zestawieniem;

 

3.4. Wykonać co najmniej 5 zdjęć podczas wykonywania prac na różnym etapie, czytelnych, dobrej jakości, kolorowych, ilustrujących przebieg realizacji zadania;

 

3.5. Po wykonaniu zadania złożyć oświadczenie o prawidłowym wykonaniu prac z zachowaniem właściwych przepisów w szczególności ustawy Prawo ochrony środowiska i ustawy o odpadach;

 

Wszelkie działania lub czynności nie opisane powyżej, a wynikające z procedur określonych
w ustawach oraz przepisach szczególnych, niezbędne do właściwego i kompletnego wykonania zamówienia Wykonawca winien wykonać w ramach przedmiotu zamówienia i uwzględnić
w kosztach i terminie wykonania przedmiotu zamówienia.

 

4. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA:  do 30 listopada 2023 r.

 

5. KRYTERIA OCENY OFERT I ICH ZNACZENIE: CENA 100%. Spośród złożonych ofert zostanie wybrana oferta z najniższą ceną. W przypadku złożenia ofert z tą samą wartością Wykonawcy zostaną poproszeni o złożenie ofert dodatkowych, w których podadzą cenę nie wyższą niż
w pierwotnej ofercie.

 

6. WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:

6.1. Wypełniony formularz ofertowy stanowiący załącznik nr 1 do zapytania ofertowego;

6.2. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu wg załącznika nr 2 do zapytania ofertowego;

6.3. Klauzula informacyjna RODO.

 

7. SPOSÓB POROZUMIEWANIA SIĘ ZAMAWIAJĄCEGO Z WYKONAWCAMI:

Za pomocą Platformy Zakupowej.

 

8. MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA OFERT: Ofertę można złożyć wyłącznie w formie elektronicznej przez Platformę Zakupową Gminy Barczewo, oferty złożone w inny sposób nie będą wzięte pod uwagę.

Termin składania ofert: do dnia 25.08.2023 r. do godziny 12:00.

Oferty złożone po tym terminie nie będą rozpatrzone.

 

9. WARUNKI PŁATNOŚCI

Należność Wykonawcy za wykonane prace płatna będzie przelewem na rachunek bankowy Wykonawcy w terminie 30 dni od dnia doręczenia prawidłowo wystawionej faktury VAT.

 

10. ISTOTNE WARUNKI POSTĘPOWANIA:

1) Zamawiający i Wykonawca związani są ofertą 30 dni od daty jej złożenia.

2) Zamawiający zastrzega sobie możliwość odstąpienia od zapytania ofertowego bez podania przyczyny, a także do pozostawienia postępowania bez wyboru oferty.

3) Wykonawca może złożyć tylko 1 ofertę.

4) Oferty należy sporządzić w języku polskim.

5) Zamawiający zastrzega sobie prawo do podjęcia negocjacji cenowych z Wykonawcą, który złożył w oparciu o przyjęte kryteria najkorzystniejszą ofertę. Negocjacje cenowe zostaną podjęte w szczególności w przypadku, gdy zaoferowana cena będzie wyższa od założonej przez Zamawiającego.

6) Oferty niespełniające któregokolwiek z wymagań zostaną odrzucone.

11.  INFORMACJE DOTYCZĄCE WYBORU NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY:

Wybór oferty nastąpi zgodnie z Regulaminem udzielania przez Urząd Miejski w Barczewie zamówień publicznych, których wartość nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 130.000,00 zł. zatwierdzonym Zarządzeniem Burmistrza Barczewa nr 0050.1.2022 z dnia 03.01.2022 r.

1)     Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty, Zamawiający zawiadomi wszystkich Wykonawców, którzy ubiegali się o udzielenie zamówienia.

2)     Zamawiający zawrze umowę z wybranym Wykonawcą po przekazaniu zawiadomienia o wyborze Wykonawcy.

3)     Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana uchyli się od zawarcia umowy, Zamawiający wybierze kolejną ofertę najkorzystniejszą spośród złożonych ofert, bez przeprowadzania ich ponownej oceny.

4)     Do prowadzonego postępowania nie przysługują Wykonawcom środki ochrony prawnej określone w przepisach Ustawy Prawo zamówień publicznych tj. odwołanie, skarga.

 

 

 

 

 

 

 

 

 Szanowni Państwo,


informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel………..........  

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Zał. nr 1 - Formularz ofertowy.doc doc 40.5 2023-08-16 10:14:00 Postępowanie
Zał. nr 2 - Oświadczenie o spełnianiu warunków.doc doc 29.5 2023-08-16 10:14:00 Postępowanie
Zał. nr 3 - Klauzula informacyjna.doc doc 35 2023-08-16 10:14:00 Postępowanie
Informacja.pdf pdf 280.98 2023-08-28 15:26:10 Publiczna wiadomość
Zawiadomienie.pdf pdf 356.48 2023-09-21 12:11:40 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2023-09-21 12:11 Agnieszka Kostrupska Zawiadomienie o wyborze oferty

Zawiadomienie.pdf

2023-08-28 15:26 Agnieszka Kostrupska Informacja z otwarcia ofert.

Informacja.pdf

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 "Usuwanie folii rolniczej i innych odpadów pochodzących z działalności rolniczej z terenu Gminy Barczewo." Przedmiotem zamówienia jest usuwanie odpadów z folii rolniczych, siatki i sznurka do owijania balotów, opakowań po nawozach i typu Big Bag z terenu Gminy Barczewo. Zadanie jest realizowane w ramach programu priorytetowego nr 2.6 „Racjonalne gospodarowanie odpadami i ochrona ziemi Usuwanie folii rolniczych i innych odpadów pochodzących z działalności rolniczej” i finansowane będzie ze środków Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Warszawie. Zakres przedmiotu zamówienia: a) ważenie odbieranych odpadów z folii rolniczych, siatki i sznurka do owijania balotów oraz opakowań po nawozach i typu Big Bag przy użyciu własnych (posiadających legalizację) urządzeń, b) załadunek odpowiednio zapakowanych odpadów z folii rolniczych, siatki i sznurka do owijania balotów oraz opakowań po nawozach i typu Big Bag oraz uporządkowanie miejsca wykonywania usługi z ww. odpadów, c) transport odebranych odpadów z folii rolniczych, siatki i sznurka do owijania balotów oraz opakowań po nawozach i typu Big Bag do miejsca ich odzysku lub unieszkodliwienia środkami transportu posiadającymi aktualne zezwolenie na transport odpadów, d) rozładunek i przekazanie odpadów z folii rolniczych, siatki i sznurka do owijania balotów oraz opakowań po nawozach i typu Big Bag do odzysku lub unieszkodliwienia. Szacunkowa masa wyrobów przeznaczonych do odzysku lub unieszkodliwienia została ustalona na podstawie złożonych przez zainteresowanych producentów rolnych wniosków i wynosi: - folia rolnicza czarna – 21,93 Mg - folia rolnicza biała – 47,65 Mg - siatka i sznurek do owijania balotów – 18,32 Mg - opakowania po nawozach oraz typu Big Bag – 12,28 Mg Powyżej podana ilość odpadów jest szacunkowa i została ustalona na podstawie deklaracji rolników. Wskazana ilość poszczególnych rodzajów odpadów może ulec zmianie w trakcie realizacji usługi. 1 usługa - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.3130 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 30 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - do 30 listopada 2023 r. (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 341