Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: DOA.202.444.2023 Wykonanie usługi remontu tj. malowania pomieszczeń oraz układania paneli w pomieszczeniach siedziby Zarządu Transportu Miejskiego w Poznaniu ul. Matejki 59

Termin:
Zamieszczenia : 21-08-2023 07:48:00
Składania : 28-08-2023 10:30:00
Otwarcia : -
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Robota budowlana

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,


informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Miasto Poznań Zarząd Transportu Miejskiego w Poznaniu w imieniu i na rzecz którego działa Zarząd Komunalnych Zasobów Lokalowych sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu, w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji, polegającym na:
Wykonanie usługi remontu tj. malowania pomieszczeń oraz układania paneli w pomieszczeniach siedziby Zarządu Transportu Miejskiego w Poznaniu ul. Matejki 59

Dodatkowe informacje związane z przedmiotem zamówienia: Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny. Integralną częścią dokumentacji niniejszego postępowania są: - OGÓLNE WARUNKI ZAMÓWIENIA do pobrania tutaj - OGÓLNE WARUNKI UMOWY do pobrania tutaj - Klauzula informacyjna RODO do pobrania tutaj

WSKAZÓWKA: Poniższy formularz ofertowy jest formularzem elektronicznym – po wpisaniu wartości netto i ustawieniu odpowiedniej stawki podatku VAT, system automatycznie przeliczy Państwa ofertę na wartość brutto. Jednakże w przypadku, gdy do zamówienia niezbędne będzie zastosowanie dwóch różnych stawek podatku VAT, należy na liście rozwijanej w kolumnie „VAT” wybrać pozycję „Różna stawka VAT”, następnie zarówno wartość netto jak i brutto oferty w sekcji „Przedmiot zamówienia” wypełnić ręcznie.



Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel 570 335 327 zbysob@zkzl.poznan.pl

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Informacja RODO.pdf pdf 550.84 2023-08-21 07:48:00 Kryterium
Projektowane Postanowienia Umowne (PPU).pdf pdf 417.11 2023-08-21 07:48:00 Kryterium
Rzut parteru.pdf pdf 1707.9 2023-08-21 07:48:00 Kryterium
Rzut III p..pdf pdf 1069.84 2023-08-21 07:48:00 Kryterium
Rzut IV p..pdf pdf 1039.94 2023-08-21 07:48:00 Kryterium
Przekrój.pdf pdf 1042.59 2023-08-21 07:48:00 Kryterium
Przedmiar robót-malowanie, panele.pdf pdf 2428.68 2023-08-21 07:48:00 Kryterium
Opis przedmiotu zamówienia STWiORB.pdf pdf 478.28 2023-08-21 07:48:00 Kryterium

Komunikaty

2023-09-28 11:39 Zbyszko Sobkowiak Zamawiający informuje, że ze względu na odstąpienie od podpisania umowy na wykonanie robót objętych niniejszym postępowaniem przez Rafał Begier "Rafex" Firma Usługowo-Budowlana, zgodnie z pkt. 46 Ogólnych Warunków Zamówienia /OWZ/ , Zamawiający dokonał wyboru następnej najkorzystniejszej oferty tj. CONSIDE Sp. z o.o. za kwotę 34 578, 07 zł brutto.
2023-09-06 08:49 Zbyszko Sobkowiak Zamawiający informuje, że w postepowaniu ; "ID 805974: DOA.202.444.2023 Wykonanie usługi remontu tj. malowania pomieszczeń oraz układania paneli w pomieszczeniach siedziby Zarządu Transportu Miejskiego w Poznaniu ul. Matejki 59"
złożono 8 ofert:
1. Zakład Ogólnobudowlany Andrzej Zakrzewski w spadku NIP: 7790006784 na kwotę 55 350,00 zł brutto
2. CONSIDE NIP: 7773389759 - na kwotę 34 578,07 zł brutto
3. Firma Handlowo Usługowa Patryk Weber NIP: 7861682855 Adres: 63-000 Środa Wielkopolska, Os. Jagiellońskie 25/8 na kwotę 36 900,00 zł brutto
4. MRcom NIP: 8881548994 na kwotę 53 460,00 zł brutto- zgodnie z pkt.35 p.pkt. c) i d) Ogólnych Warunków Zamówienia /OWZ/ Zamawiający tą ofertę odrzucił
5. Lobo Serwis Paweł Pilarski NIP: 6222554788 na kwotę 70 097,70 zł brutto
6. Firma Usługowa Szymon Kaczmarek NIP: 7773162010 na kwotę zł 42 927,00 brutto
7. Firma Usługowo-Budowlana Rafex Rafał Begier NIP: 7811358911 na kwotę 34 004,15 zł brutto
8. AJ INWESTYCJE NIP: 7842447076 na kwotę 66 297,00 zł brutto
Jako najkorzystniejszą Zamawiający wybrał ofertę : Firma Usługowo-Budowlana Rafex Rafał Begier NIP: 7811358911 na kwotę 34 004,15 zł brutto



















Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Wykonanie usługi remontu tj. malowania pomieszczeń oraz układania paneli w pomieszczeniach siedziby Zarządu Transportu Miejskiego w Poznaniu ul. Matejki 59 Malowanie wyznaczonych pomieszczeń oraz wymiana paneli podłogowych w wyznaczonych pomieszczeniach. Roboty należy wykonać zgodnie z Opisem Przedmiotu Zamówienia oraz ze Specyfikacją Wykonania i Odbioru Robót /STWIORB/ stanowiącą załącznik do postępowania 1 robota budowlana - (0)
Kursy walut NBP

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Tajemnica przedsiębiorstwa - Prosimy o wskazanie w polu obok wykazu zastrzeżonych dokumentów i dołączenie ich w oddzielnym pliku poprzez kliknięcie ikony "spinacza" wraz z uzasadnieniem, które wykaże, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. W przypadku braku informacji do zastrzeżenia jako tajemnica przedsiębiorstwa, prosimy pozostawić pole jako puste. (0)
3 Termin realizacji - 30 dni od dnia podpisania umowy. Prosimy potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Ogólne Warunki Zamówienia (OWZ) oraz Ogólne Warunki Umowy (OWU) - Prosimy potwierdzić akceptację OWZ oraz OWU wpisując "Akceptuję" (0)
5 Klauzula informacyjna RODO - Prosimy potwierdzić zapoznanie się z klauzulą informacyjną RODO wpisując "Zapoznaliśmy się"

Informacja RODO.pdf

(0)
6 Projektowane Postanowienia Umowne - Prosimy potwierdzić akceptację Projektowanych Postanowień umownych wpisując "Akceptuję"

Projektowane Postano [...].pdf

(0)
7 Opis Przedmiotu Zamówienia /STWIORB/ - Prosimy potwierdzić akceptację Opisu Przedmiotu Zamówienia /STWIORB/ wpisując "Akceptuję"

Opis przedmiotu zamó [...].pdf

(0)
8 Przedmiar robót - Prosimy potwierdzić akceptację Przedmiaru Robót wpisując "Akceptuję"

Przedmiar robót-malo [...].pdf

(0)
9 Część rysunkowa - Rzut parteru

Rzut parteru.pdf

(0)
10 Część rysunkowa - Rzut III p

Rzut III p..pdf

(0)
11 Część rysunkowa - Rzut IV p

Rzut IV p..pdf

(0)
12 Część rysunkowa - Przekrój budynku

Przekrój.pdf

(0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 526