Get a deposit without paperwork and walking away from your computer in 3 steps
click fill the details pay online
Check how to do it - Video
Published : | 14-08-2023 14:11:00 |
Placing offers : | 22-08-2023 08:00:00 |
Offers opening : | 22-08-2023 08:05:00 |
Procedure: | Zapytanie ofertowe |
Type: | Supply |
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.
Składając ofertę należy wypełnić i załączyć OFERTĘ CENOWĄ, w której znajduje się opis przedmiotu zamówienia!
W przypadku braku załącznika, oferta zostanie odrzucona.
1.
Zamawiający: KWP z siedzibą w Radomiu, ul. 11 Listopada 37/59, 26-600
Radom
2.
Wszelkie
koszty związane z realizacją zamówienia w tym koszt transportu z wniesieniem leżą
po stronie Wykonawcy.
3.
Kryteria wyboru oferty: najniższa cena
4.
Termin realizacji zamówienia: 15 dni roboczych od zatwierdzenia projektu
5.
Warunki
płatności – przelew z odroczonym
terminem płatności 30 dni od daty dostarczenia prawidłowo sporządzonej faktury
VAT
6. Negocjacje w postępowaniu zostaną przeprowadzone w przypadku, gdy wartość najniższej ofert spełniającej wszystkie kryteria przekroczy środki finansowe, które Zamawiający przeznaczył na realizację przedmiotowego postepowania.
7.
Zamawiający może unieważnić zapytanie z uwagi na
oferowanie ceny zakupu przewyższającej kwotę, którą Zamawiający może
przeznaczyć na finansowanie zamówienia
8.
Osoba wyznaczona do kontaktu: Magdalena
Hernik-Grabowska tel. 47 701 20 59 e-mail: magdalena.hernik-grabowska@ra.policja.gov.pl
9.
Adres dostawy: KWP zs. w Radomiu, 26-600 Radom, ul. 11 Listopada
37/59
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel. 47 701 2059
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Announcements