- Main page
- Proceeding ID 805348
Bid bond in 2 minutes
Get a deposit without paperwork and walking away from your computer in 3 steps
click fill the details pay online
Check how to do it - Video
Proceeding ID: 805348 :
WZP.271.8.2023 Przebudowa ul. Zielonej w Międzywodziu
Wystawiający
-
Użytkownik
Gmina Dziwnów
-
Organization
-
Message to the buyer
Terminy
-
Published2023-08-11 13:54:00
-
Placing offers2023-08-28 10:00:00
-
Opening of offers2023-08-28 10:15:00
-
ProcedurePL - Tryb Podstawowy (art. 275)
-
TypeConstruction work
Requirements and specifications
Szanowni Państwo,
w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem.
Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców.
Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:
- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,
- podpisem zaufanym,
- lub elektronicznym podpisem osobistym.
W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do:
Zadawania pytań Zamawiającemu,
Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,
Przesłania odwołania/inne.
Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.
Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Attachments
Download all attachments
Announcements Send a message to buyer
2023-10-02
14:31:22
|
Gmina Dziwnów |
Ogłoszenie
o
wyniku
postępowania
Załączniki |
2023-09-13
13:22:20
|
Gmina Dziwnów |
Zawiadomienie
o
wyborze
oferty
Załączniki |
2023-08-28
11:50:33
|
Gmina Dziwnów |
INFORMACJA
Z
OTWARCIA
OFERT Dotyczy: „Przebudowa ul. Zielonej w Międzywodziu” Działając na podstawie art. 222 ust. 5 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2023 r. poz. 1605) Zamawiający informuje, że: w dniu 28.08.2023 r. o godzinie 10:15 komisja przetargowa w składzie: Anna Korwin-Szymanowska, Mirosław Kondrat, Agnieszka Skotni dokonała otwarcia ofert złożonych w przedmiotowym postępowaniu przetargowym. W terminie wyznaczonym przez Zamawiającego tj. do 28.08.2023 r. do godz. 10:15 zostało złożonych trzy ofert przez Wykonawców: 1. Usługi Transportowo – Sprzętowe Szymański Andrzej 72-415 Międzywodzie ul. Słoneczna 10b NIP: 861 000 48 51 1 165 550,50 zł (słownie: jeden milion sto sześćdziesiąt pięć tysięcy pięćset pięćdziesiąt złotych 50/100) 1 433 626,50 zł (słownie: jeden milion czterysta trzydzieści trzy tysiące sześćset dwadzieścia sześć złotych 50/100) Gwarancja: 72 miesiące 2. RSK WOLIN Sławomir Zinow 72-510 Wolin, ul. Rybacka 4 NIP: 855 114 55 95 1 300 226,47 zł (słownie: jeden milion trzysta tysięcy dwieście dwadzieścia sześć złotych 47/100) 1 599 278,56 zł (słownie: jeden milion pięćset dziewięćdziesiąt dziewięć tysięcy dwieście siedemdziesiąt osiem złotych 56/100) Gwarancja: 72 miesiące 3. PRD Nowogard Spółka Akcyjna 72-200 Nowogard, ul. Górna 2/1 NIP: 856 16 09 079 1 614 905,97 zł, (słownie: jeden milion sześćset czternaście tysięcy dziewięćset pięć złotych 97/100) 1 986 334,34 zł (słownie: jeden milion dziewięćset osiemdziesiąt sześć tysięcy trzysta trzydzieści cztery złotych 34/100 zł) Gwarancja: 36 miesiące Załączniki |
2023-08-28
10:00:00
|
Buyer message | Działając na podstawie art. 222 ust. 4 ustawy z 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (DZ. U.2022 poz. 1710 ze zm.) zamawiający informuje, że na realizację zamówienia zamierza przeznaczyć kwotę 1 205 000,00 zł gross (słownie: jeden milion dwieście pięć tysięcy złotych gross 00/100). |
2023-08-23
09:19:50
|
Gmina Dziwnów |
Zamawiający
na
podstawie
art.
284
ust.
2
i
ust.
6
ustawy
z
dnia
11
września
2019
r.
Prawo
zamówień
publicznych
(Dz.
U.
z
2023
r.
poz.
1605)
w
związku
ze
złożonymi
przez
Wykonawcę
pytaniami
udziela
wyjaśnień: Pytanie nr 1 Zgodnie z załączoną decyzją na wycinkę drzew należy wykonać nasadzenia zastępcze w ilości 33 sztuk w terminie do 30.11.2024 r. Czy nasadzenia zastępcze są objęte przedmiotem zamówienia? Wyjaśnienia Zamawiającego: Zamawiający nie wymaga od Wykonawcy dokonania nasadzeń zastępczych. Pytanie nr 2 Proszę podać miejsce wywozu lub odległość na jaką należy wywieźć drewno pozyskane podczas wycinki drzew. Wyjaśnienia Zamawiającego: Drewno z wycinki drzew Wykonawca ma zagospodarować we własnym zakresie. Pytanie nr 3 Według wykonanej dokumentacji badania podłoża gruntowego w rejonie otworu nr 2 występuje warstwa gleby zawierająca części organiczne. Dokumentacja geologiczna zaleca rozważyć częściową wymianę gruntu. Roboty te nie zostały ujęte w załączonym przedmiarze robót. Proszę o określenie czy roboty te są objęte przedmiotem zamówienia? Wyjaśnienia Zamawiającego: Badania gruntowe zostały zinterpretowane przez projektanta, który wskazał w dokumentacji sposób realizacji zadania. Należy zadanie realizować zgodnie z projektem. Pytanie nr 4 Czy Zamawiający wyrazi zgodę na zmianę materiału do wykonania podbudowy, tj. z kruszywa łamanego 0-31,5 mm na przekrusz betonowy o frakcji 0-40 mm? Wyjaśnienia Zamawiającego: Zamawiający wyraża zgodę na zamianę materiału na beton przekruszony o frakcji 0-40 mm, który odpowiada wielkości frakcji kruszywa, przy czym Wykonawca musi dostarczyć odpowiednie badanie i/lub certyfikat. Nie dopuszcza się w przekruszu betonowym innych materiałów z rozbiórek. Powyższe wyjaśnienia treści SWZ stanowią integralną część do SWZ i są wiążące dla wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego przy składaniu ofert w przedmiotowym postępowaniu. Załączniki |
2023-08-18
09:22:00
|
Gmina Dziwnów |
Zamawiający
na
podstawie
art.
284
ust.
2
i
ust.
6
ustawy
z
dnia
11
września
2019
r.
Prawo
zamówień
publicznych
(Dz.
U.
z
2023
r.
poz.
1605)
w
związku
ze
złożonymi
przez
Wykonawcę
pytaniami
udziela
wyjaśnień: Pytanie nr 1 Proszę o wyjaśnienie jaką nawierzchnie należy wycenić . Czy nawierzchnię bitumiczną zgodnie z dokumentacją projektową czy nawierzchnie z kostki betonowej zgodnie z załączoną do przetargu wizualizacją nawierzchni? Wyjaśnienia Zamawiającego: Zamawiający informuje, że należy wycenić nawierzchnie bitumiczną jedni zgodnie z dokumentacją projektową. Załączona do przetargu wizualizacja nawierzchni dotyczy, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia, kolorystyki zjazdów i chodników. Powyższe wyjaśnienia treści SWZ stanowią integralną część do SWZ i są wiążące dla wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego przy składaniu ofert w przedmiotowym postępowaniu. Załączniki |
The message hasn"t been sent
Your message will not be sent. Are you sure you want to quit?
Attachments
