Bid bond

Bid bond in 2 minutes

Get a deposit without paperwork and walking away from your computer in 3 steps

click fill the details pay online

Check how to do it - Video

Proceeding: WZP.271.8.2023 Przebudowa ul. Zielonej w Międzywodziu

Awatar Pracownika
Gmina Dziwnów
Gmina Dziwnów
Deadlines:
Published : 11-08-2023 13:54:00
Placing offers : 28-08-2023 10:00:00
Offers opening : 28-08-2023 10:15:00
Procedure: PL - Tryb Podstawowy (art. 275)
Type: Construction work

Requirements and specifications

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

 

Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:

- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,

- podpisem zaufanym,

- lub elektronicznym podpisem osobistym

 

W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań Zamawiającemu,

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,

  • Przesłania odwołania/inne. 

 

Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 


Attachments

NAME EXTENSION SIZE (kB) PUBLISHING DATE SOURCE DOWNLOAD
Ogłoszenie o zamówieniu sig.pdf pdf 144.56 2023-08-11 13:54:04 Proceeding
SWZ sig.pdf pdf 499.87 2023-08-11 13:54:24 Proceeding
Zał 2 - formularz ofertowy.doc doc 167.5 2023-08-11 13:54:24 Proceeding
Zał 3 - oświadczenie z spełenienie warunków i braku postaw wykluczenia.doc doc 155 2023-08-11 13:54:24 Proceeding
Zał 4 - zobowiązanie do oddania zasobów.doc doc 142.5 2023-08-11 13:54:24 Proceeding
Zał 5 - grupa kapitałowa.doc doc 158 2023-08-11 13:54:24 Proceeding
Zał 6 - wykaz robót.doc doc 228.5 2023-08-11 13:54:24 Proceeding
Zał 7 - wykaz osób.doc doc 228 2023-08-11 13:54:24 Proceeding
Zał 8 - projekt umowy.pdf pdf 333.7 2023-08-11 13:54:24 Proceeding
Zał nr 1 - Szczegółowy opis przemiotu zamówienia.zip zip 27365.32 2023-08-11 13:54:25 Proceeding
Wyjaśnienia sig.pdf pdf 228.99 2023-08-18 09:22:00 Public message
WZP.272.8.2023 Wyjaśnienia 2 sig.pdf pdf 238.18 2023-08-23 09:19:50 Public message
Informacja z otwarcia ofert sig.pdf pdf 188.17 2023-08-28 11:50:33 Public message
Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty sig.pdf pdf 194.14 2023-09-13 13:22:20 Public message
Ogłoszenie o wyniku postępowania sig.pdf pdf 122.86 2023-10-02 14:31:22 Public message

Announcements

2023-10-02 14:31 Gmina Dziwnów Ogłoszenie o wyniku postępowania

Ogłoszenie o wyniku [...].pdf

2023-09-13 13:22 Gmina Dziwnów Zawiadomienie o wyborze oferty

Zawiadomienie o wybo [...].pdf

2023-08-28 11:50 Gmina Dziwnów INFORMACJA Z OTWARCIA OFERT
Dotyczy: „Przebudowa ul. Zielonej w Międzywodziu”
Działając na podstawie art. 222 ust. 5 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2023 r. poz. 1605) Zamawiający informuje, że:
w dniu 28.08.2023 r. o godzinie 10:15 komisja przetargowa w składzie: Anna Korwin-Szymanowska, Mirosław Kondrat, Agnieszka Skotni dokonała otwarcia ofert złożonych w przedmiotowym postępowaniu przetargowym.
W terminie wyznaczonym przez Zamawiającego tj. do 28.08.2023 r. do godz. 10:15 zostało złożonych trzy ofert przez Wykonawców:
1. Usługi Transportowo – Sprzętowe Szymański Andrzej
72-415 Międzywodzie ul. Słoneczna 10b
NIP: 861 000 48 51
1 165 550,50 zł
(słownie: jeden milion sto sześćdziesiąt pięć tysięcy pięćset pięćdziesiąt złotych 50/100)
1 433 626,50 zł
(słownie: jeden milion czterysta trzydzieści trzy tysiące sześćset dwadzieścia sześć złotych 50/100)
Gwarancja: 72 miesiące
2. RSK WOLIN Sławomir Zinow 72-510 Wolin, ul. Rybacka 4
NIP: 855 114 55 95
1 300 226,47 zł
(słownie: jeden milion trzysta tysięcy dwieście dwadzieścia sześć złotych 47/100)
1 599 278,56 zł
(słownie: jeden milion pięćset dziewięćdziesiąt dziewięć tysięcy dwieście siedemdziesiąt osiem złotych
56/100)
Gwarancja: 72 miesiące
3. PRD Nowogard Spółka Akcyjna 72-200 Nowogard, ul. Górna 2/1
NIP: 856 16 09 079
1 614 905,97 zł,
(słownie: jeden milion sześćset czternaście tysięcy dziewięćset pięć złotych 97/100)
1 986 334,34 zł
(słownie: jeden milion dziewięćset osiemdziesiąt sześć tysięcy trzysta trzydzieści cztery złotych 34/100 zł)
Gwarancja: 36 miesiące

Informacja z otwarci [...].pdf

2023-08-28 10:00 Buyer message Działając na podstawie art. 222 ust. 4 ustawy z 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (DZ. U.2022 poz. 1710 ze zm.) zamawiający informuje, że na realizację zamówienia zamierza przeznaczyć kwotę 1 205 000,00 zł gross (słownie: jeden milion dwieście pięć tysięcy złotych gross 00/100).
2023-08-23 09:19 Gmina Dziwnów Zamawiający na podstawie art. 284 ust. 2 i ust. 6 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2023 r. poz. 1605) w związku ze złożonymi przez Wykonawcę pytaniami udziela wyjaśnień:
Pytanie nr 1
Zgodnie z załączoną decyzją na wycinkę drzew należy wykonać nasadzenia zastępcze w ilości 33 sztuk w terminie do 30.11.2024 r. Czy nasadzenia zastępcze są objęte przedmiotem zamówienia?
Wyjaśnienia Zamawiającego:
Zamawiający nie wymaga od Wykonawcy dokonania nasadzeń zastępczych.
Pytanie nr 2
Proszę podać miejsce wywozu lub odległość na jaką należy wywieźć drewno pozyskane podczas wycinki drzew.
Wyjaśnienia Zamawiającego:
Drewno z wycinki drzew Wykonawca ma zagospodarować we własnym zakresie.
Pytanie nr 3
Według wykonanej dokumentacji badania podłoża gruntowego w rejonie otworu nr 2 występuje warstwa gleby zawierająca części organiczne. Dokumentacja geologiczna zaleca rozważyć częściową wymianę gruntu. Roboty te nie zostały ujęte w załączonym przedmiarze robót. Proszę o określenie czy roboty te są objęte przedmiotem zamówienia?
Wyjaśnienia Zamawiającego:
Badania gruntowe zostały zinterpretowane przez projektanta, który wskazał w dokumentacji sposób realizacji zadania. Należy zadanie realizować zgodnie z projektem.
Pytanie nr 4
Czy Zamawiający wyrazi zgodę na zmianę materiału do wykonania podbudowy, tj. z kruszywa łamanego 0-31,5 mm na przekrusz betonowy o frakcji 0-40 mm?
Wyjaśnienia Zamawiającego:
Zamawiający wyraża zgodę na zamianę materiału na beton przekruszony o frakcji 0-40 mm, który odpowiada wielkości frakcji kruszywa, przy czym Wykonawca musi dostarczyć odpowiednie badanie i/lub certyfikat. Nie dopuszcza się w przekruszu betonowym innych materiałów z rozbiórek.
Powyższe wyjaśnienia treści SWZ stanowią integralną część do SWZ i są wiążące dla wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego przy składaniu ofert w przedmiotowym postępowaniu.

WZP.272.8.2023 Wyjaś [...].pdf

2023-08-18 09:22 Gmina Dziwnów Zamawiający na podstawie art. 284 ust. 2 i ust. 6 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2023 r. poz. 1605) w związku ze złożonymi przez Wykonawcę pytaniami udziela wyjaśnień:
Pytanie nr 1
Proszę o wyjaśnienie jaką nawierzchnie należy wycenić . Czy nawierzchnię bitumiczną zgodnie z dokumentacją projektową czy nawierzchnie z kostki betonowej zgodnie z załączoną do przetargu wizualizacją nawierzchni?

Wyjaśnienia Zamawiającego:
Zamawiający informuje, że należy wycenić nawierzchnie bitumiczną jedni zgodnie z dokumentacją projektową. Załączona do przetargu wizualizacja nawierzchni dotyczy, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia, kolorystyki zjazdów i chodników.
Powyższe wyjaśnienia treści SWZ stanowią integralną część do SWZ i są wiążące dla wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego przy składaniu ofert w przedmiotowym postępowaniu.

Wyjaśnienia sig.pdf

Offer form

No. Name Criterium weight Description and attachments Your suggestion or comment Attach file
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny Attachment required (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)
Unlock the form

The number of page views: 469