Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 10-08-2023 08:35:00 |
Składania : | 17-08-2023 10:00:00 |
Otwarcia : | 17-08-2023 10:30:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Usługa |
I. ZAMAWIAJĄCY: Zespół Szkół Specjalnych w Świdnicy
Zwraca się z prośbą o przedstawienie oferty na realizację zadania pn.:
TRANSPORT DZIECI NA PRAKTYKI
(nazwa przedmiotu zamówienia)
CPV 60100000-9 Usługi w zakresie transportu drogowego
II. OPIS I ZAKRES PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:
1. Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia są dwie usługi (dwa typy „kursów”) polegające na dowozie i odwozie dzieci na praktyki do Schroniska dla bezdomnych zwierząt w Świdnicy 58-100 Świdnica ul. Pogodna 3 i do Ogrodnictwa Mitek w Grodziszczu, Grodziszcze 89A, 58-112 Świdnica.
Zamówienie obejmuje transport dwóch grup po około 7 uczniów (łącznie około 14 uczniów) i 1 opiekuna do każdej grupy (ok. 2 busy) – łącznie około 64 km jeden raz w tygodniu od poniedziałku do piątku, zgodnie z rozkładem jazdy stanowiącym załącznik do projektu umowy. Zamawiający zastrzega możliwość skrócenia lub wydłużenia trasy w ramach aktualizacji bieżących potrzeb.
Zakres usług, w szczególności obejmuje:
1) usługę dowozu i odwozu dzieci i młodzieży na praktyki – dwa kursy do:
a) Schronisko dla bezdomnych zwierząt w Świdnicy, 58-100 Świdnica ul. Pogodna 3 - transport około 7 uczniów i 1 opiekun - około 10 km jeden raz w tygodniu (dowóz i odwóz) – KURS NR 1 pn.„Schronisko”,
b) Ogrodnictwo Mitek w Grodziszczu, Grodziszcze 89A, 58-112 Świdnica - transport około 7 uczniów i 1 opiekun - około 22 km jeden raz w tygodniu (dowóz i odwóz) – KURS NR 2 pn.„Ogrodnictwo Grodziszcze”,
2) wykonanie usługi w roku szkolnym 2023/2024;
3) wykonanie usługi pojazdem/-ami spełniającymi wymogi bezpieczeństwa oraz kodeksu drogowego, przez osoby posiadające odpowiednie uprawnienia do ich świadczenia;
4) wykonywanie zamówienia pojazdem/-ami sprawnymi technicznie, z aktualnymi przeglądami technicznymi,
5) dysponowanie ubezpieczeniem od odpowiedzialności cywilnej oraz NW w zakresie prowadzonej działalności - ważnym w całym okresie realizacji zamówienia;
6) wykonywanie usługi pojazdami z oznakowanymi tablicami: Uwaga dziecko! (z przodu i z tyłu pojazdu) oraz tablicą/-ami z opisem trasy,
7) rozkład jazdy stanowi załącznik do projektu umowy dla części nr 2;
8) w razie potrzeby zagwarantowanie wcześniejszego powrotu dzieci i młodzieży z praktyki;
9) wykonanie usługi w zakresie dowóz i odwóz uczniów – w szczególności zgodnie z rozkładem jazdy;
10) zmiany organizacji i tras dowozu i odwozu w uzgodnieniu z Zamawiającym;
11) realizacji obowiązków według poniższych punktów:
a) zapewnienie bezpiecznego wsiadania do pojazdu oraz wysiadania z pojazdu;
b) niedopuszczenie do usługi w przypadku stwierdzenia sytuacji zagrażającej bezpieczeństwu;
c) zabezpieczenie realizacji usługi na własny koszt w przypadku awarii pojazdu na trasie;
12) w razie potrzeby Zamawiający zastrzega możliwość zlecenia usługi transportu w terminie ustalonym z Wykonawcą.
Szczegółowy opis przedmiotu oraz warunków realizacji zamówienia zawiera projekt umowy stanowiący załącznik do niniejszego zapytania.
UWAGA:
Wykonawca może złożyć jedną ofertę na dowolną ilość kursów.
Zamawiający dopuszcza złożenie oferty częściowej tj. dla danego kursu.
Każdy kurs stanowi odrębne zamówienie.
Dopuszczalna jest możliwość zawarcia jednej umowy – w sytuacji wyboru najkorzystniejszej oferty dla obu kursów w stosunku do tego samego Wykonawcy.
III. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA:
Terminy realizacji zamówienia: od dnia 01.09.2023 r. do 30.06.2024 r.
Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji czasowej dotyczącej możliwości przedłużenia obowiązywania podpisanej umowy dla danego zadania o kolejne dziesięć (10) miesięcy tj. w terminie od 01.09.2024 r. do 30.06.2025 r. Prawo opcji będzie realizowane na tych samych warunkach co zamówienie podstawowe dla danego zadania. Warunkiem skorzystania z prawa opcji będzie złożenie przez Zamawiającego pisemnego oświadczenia woli o skorzystaniu z prawa opcji w terminie realizacji zamówienia podstawowego. W przypadku nieskorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji, Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia z tego tytułu.
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel. 665-748-638
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
2023-08-17 14:59 | Urszula Łomńska | INFORMACJA Z OTWARCIA OFERT |
Komunikaty