Bid bond

Bid bond in 2 minutes

Get a deposit without paperwork and walking away from your computer in 3 steps

click fill the details pay online

Check how to do it - Video

Proceeding: PKM/TR/PP/18/2023 Sprawowanie nadzoru Inwestorskiego dla zadania: „Wykonanie remontu części posadzki w hali Stacji Obsługi Pojazdów na terenie PKM, Sp. z o.o. w Gliwicach.”

Deadlines:
Published : 09-08-2023 11:05:00
Placing offers : 23-08-2023 09:00:00
Offers opening : 23-08-2023 11:00:00
Procedure: Zapytanie ofertowe
Type: Service

Requirements and specifications

Szanowni Państwo,


Informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z Regulaminem udzielania zamówień w Przedsiębiorstwie Komunikacji Miejskiej Sp. z o.o. w Gliwicach.

Przedmiotem zamówienia jest: Sprawowanie nadzoru Inwestorskiego dla zadania: „Wykonanie remontu części posadzki w hali Stacji Obsługi Pojazdów na terenie PKM, Sp. z o.o. w Gliwicach.”

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel 32 33 04 660

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl

Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Attachments

NAME EXTENSION SIZE (kB) PUBLISHING DATE SOURCE DOWNLOAD
SWZ.pdf pdf 670.48 2023-08-09 11:05:00 Proceeding
Formularz ofertowy.doc doc 208 2023-08-09 11:05:00 Proceeding
Zalacznik nr 1 do SWZ_przedmiary.pdf pdf 231.29 2023-08-09 11:05:00 Proceeding
infomacja z otwarcia.pdf pdf 126.35 2023-08-23 13:10:15 Public message
unieważnienie.pdf pdf 445.43 2023-09-05 09:43:19 Public message

Announcements

2023-09-05 09:43 Izabela Skiba Informacja o unieważnieniu postępowania

unieważnienie.pdf

2023-08-23 13:10 Izabela Skiba Informacja z otwarcia ofert

infomacja z otwarcia [...].pdf

2023-08-23 09:47 Izabela Skiba Zamawiający informuje, że zgodnie z Uchwałą nr 51/2023 z dnia 23.08.2023r. kwota jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie przedmiotowego zamówienia wynosi: 3 000,00 zł net / 3 690,00 zł brutto.

Subject of the request

No. Name Description and attachments Quantity
/ Unit
Net price / Unit Vat Gross price / Unit Currency Delivery address Attach
file
1 Wartość zamówienia - 1 pc. - (0)
Currency rates NBP , EUR: 4.2624 PLN

Criteria and formal conditions

No. Name Criterium weight Description and attachments Your suggestion or comment Attach file
1 Price 100% Offer value 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
(0)
Unlock the form

The number of page views: 300