Bid bond

Bid bond in 2 minutes

Get a deposit without paperwork and walking away from your computer in 3 steps

click fill the details pay online

Check how to do it - Video

Proceeding: OA.2600.3.2023 Dostosowanie pomieszczeń higieniczno-sanitarnych dla potrzeb użytkownika na parterze w części ogólnodostępnej w obiekcie Urzędu Miasta w Kostrzynie nad Odrą przy ul. Graniczna 2.

Deadlines:
Published : 08-08-2023 14:31:00
Placing offers : 21-08-2023 09:30:00
Offers opening : 21-08-2023 09:35:00
Procedure: Zapytanie ofertowe
Type: Construction work

Requirements and specifications

Szanowni Państwo,


informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel………..........  

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Attachments

NAME EXTENSION SIZE (kB) PUBLISHING DATE SOURCE DOWNLOAD
1. Zapytanie ofertowe.doc doc 101.5 2023-08-08 14:31:00 Proceeding
1. Zapytanie ofertowe.pdf pdf 233.47 2023-08-08 14:31:00 Proceeding
2. Załącznik nr 1 do Zapytnia ofertowego - Formularz ofertowy -.doc doc 96 2023-08-08 14:31:00 Proceeding
2. Załącznik nr 1 do Zapytnia ofertowego - Formularz ofertowy -.pdf pdf 254.21 2023-08-08 14:31:00 Proceeding
3. Załacznik nr 2 do Formularza ofertowego - Przedmiar robót.pdf pdf 3357.77 2023-08-08 14:31:00 Proceeding
4. Załacznik nr 3 do Zapytania ofertowego - Projektowane postanowienia umowy.pdf pdf 6447.88 2023-08-08 14:31:00 Proceeding
4. Załącznik nr 3 do Zapytania ofertowego - Projektowane postanowienia umowy.doc doc 157.5 2023-08-08 14:31:00 Proceeding
5. Załacznik nr 4 do Zapytania ofertowego - Specyfikacja techniczana wykonania i odbioru robót budowlanych.pdf pdf 9450.5 2023-08-08 14:31:00 Proceeding
6. Załącznik nr 5 do Zapytnia ofertowego - Szczegółowy opis przedmiotu robót.pdf pdf 15574.56 2023-08-08 14:31:00 Proceeding

Announcements

2023-08-21 09:30 Buyer message Szanowni Państwo. Zgodnie z art. 222 ust. 4 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dn. 11 września 2019 r. Zamawiający informuje, iż zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia kwotę 50.000,00 zł brutto.

Subject of the request

No. Name Description and attachments Quantity
/ Unit
Net price / Unit Vat Gross price / Unit Currency Delivery address Attach
file
1 Dostosowanie pomieszczeń higieniczno-sanitarnych dla potrzeb użytkownika na parterze w części ogólnodostępnej w obiekcie Urzędu Miasta w Kostrzynie nad Odrą przy ul. Graniczna 2. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na: przystosowaniu dwóch pomieszczeń higieniczno - sanitarnych na parterze budynku Urzędu Miasta w Kostrzynie nad Odrą z jednej obecnej łazienki. 1 building work - (0)
Currency rates NBP , EUR: 4.2979 PLN

Criteria and formal conditions

No. Name Criterium weight Description and attachments Your suggestion or comment Attach file
1 Price 60% Offer value Attachment required 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Gwarancja 40% Kryterium gwarancja – wymaganym okresem gwarancji na realizację zadania minimum 12 miesięcy - maximum 24 miesięcy (0)
(0)
Unlock the form

The number of page views: 263