Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: Konserwacja dźwigu osobowego z napędem hydraulicznym - firmy SCHINDLER AUFZUGE-AG Ebikon/Lucerna przy ul. Granicznej 2 w Kostrzynie nad Odrą

Termin:
Zamieszczenia : 08-08-2023 10:55:00
Składania : 21-08-2023 12:00:00
Otwarcia : 21-08-2023 12:05:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

  • Szanowni Państwo,

Informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty bez podania przyczyny.


Wymagania

Zmawiający wymaga załączenia:

1. Wypełnionego, podpisanego i zeskanowanego formularza ofertowego wraz informacją o przetwarzaniu danych osobowych.

2. Wypełnionej, podpisanej i zeskanowanej wyceny wartości zamówienia.

3. Kserokopię uprawnień do realizacji przedmiotu zamówienia.

4. Potwierdzenie (referencje), że firma wykonała przynajmniej 2 usługi zgodne z przedmiotem zamówienia.

5. Kserokopia polisy w zakresie przedmiotu zamówienia.

.

Oferty należy składać tylko poprzez platformę zakupową do godz. 12.00 dnia 21.08.2023 r.

W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel.95 727 8179

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Projekt umowy.pdf pdf 2202.79 2023-08-09 10:19:07 Postępowanie
Formularz ofertowy.pdf pdf 925.8 2023-08-08 10:55:00 Postępowanie
Wycena wartości zamówienia do formularza ofertowego.ods ods 5.92 2023-08-08 10:55:00 Postępowanie
Zapytanie ofertowe.pdf pdf 548.28 2023-08-08 10:55:00 Postępowanie
załacznik nr 3.docx docx 14.46 2023-08-08 10:55:00 Postępowanie
Raport wyboru.pdf pdf 1218.22 2023-08-23 11:51:53 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2023-08-23 11:51 Urszula Wiśniewska Informujemy, że w zapytaniu ofertowym pod nazwą "Konserwacja jednego urządzenia dźwigowego" została wybrana oferta firmy Przedsiębiorstwo Urządzeń Dźwigowych "Tolift" ze względu na najkorzystniejsza cenę. Wartość brutto wybranej oferty to 13 603,80 złotych.

Raport wyboru.pdf

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Konserwacja dźwigu osobowego Proszę o wpisanie kwoty z formularza ofertowego lub wyceny wartości zamówienia 1 usługa - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.3225 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Formularz ofertowy wraz z wyceną wartości zamówienia oraz z informacją o przetwarzaniu danych osobowych - Proszę o załączenie wypełnionego, podpisanego i zeskanowanego formularza ofertowego, wyceny wartości zamówienia oraz informacji o przetwarzaniu danych osobowych (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
3 Dysponowania co najmniej jedną osobą posiadają uprawnienia do konserwacji urządzeń dźwigowych objętych przedmiotem zamówienia - Proszę o załączenie zeskanowanych, aktualnych uprawnień (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
4 Referencje - Proszę o potwierdzenie (referencje), że w okresie ostatnich pięciu lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) przed upływem terminu składania ofert, firma wykonała przynajmniej 2 usługi zgodne z przedmiotem zamówienia na sumę wyższą niż 10 tys. zł brutto łącznie (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
5 Polisa ubezpieczeniowa - Proszę o załączenie zeskanowanej opłaconej polisy od odpowiedzialności cywilnej w zakresie przedmiotu zamówienia na kwotę co najmniej 100 tys. zł (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
6 Załącznik nr.3 - wypełniony i zeskanowany (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 305