Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 02-08-2023 13:03:00 |
Składania : | 10-08-2023 10:00:00 |
Otwarcia : | 10-08-2023 10:30:00 |
Tryb: | PL - Tryb Podstawowy (art. 275) |
Rodzaj: | Usługa |
Nazwa postępowania: Usługa transportu uczniów.
CPV 60130000-8 Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług transportowych pasażerskich.
Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na dowozie i odwozie dzieci do i z budynku Zespołu Szkół Specjalnych w Świdnicy przy ul. Rotmistrza Witolda Pileckiego 3. Usługa obejmuje transport około 60 osób - około 120 km dziennie, zgodnie z rozkładem jazdy stanowiącym załącznik do projektu umowy. Zamawiający zastrzega możliwość skrócenia lub wydłużenia trasy w ramach aktualizacji bieżących potrzeb.
Zakres usług, w szczególności obejmuje:
1) usługę dowozu i odwozu dzieci i młodzieży do (i z) budynku Zespołu Szkół Specjalnych w Świdnicy przy ul. Rotmistrza Witolda Pileckiego 3;
2) wykonanie usługi w roku szkolnym 2023/2024;
3) wykonanie usługi pojazdem/-ami spełniającymi wymogi bezpieczeństwa oraz kodeksu drogowego, przez osoby posiadające odpowiednie uprawnienia do ich świadczenia;
4) wykonywanie zamówienia pojazdem/-ami sprawnymi technicznie, z aktualnymi przeglądami technicznymi, z odpowiednim potencjałem technicznym tj. niskopodwoziowymi z windą hydrauliczną lub mechaniczną obniżania podłogi – tak, aby osoba na wózku inwalidzkim samodzielnie mogła wjechać na pokład pojazdu,
5) dysponowanie ubezpieczeniem od odpowiedzialności cywilnej oraz NW w zakresie prowadzonej działalności - ważnym w całym okresie realizacji zamówienia;
6) wykonywanie usługi codziennie za wyjątkiem sobót i niedziel oraz dni wolnych od nauki, pojazdami z oznakowanymi tablicami: Uwaga dziecko! (z przodu i z tyłu pojazdu) oraz tablicą/-ami z opisem trasy,
7) rozkład jazdy stanowi załącznik do projektu umowy;
8) w razie potrzeby zagwarantowanie wcześniejszego powrotu dzieci i młodzieży z placówki;
9) wykonanie dzienne około 120 km (dowóz i odwóz uczniów);
10) zmiany organizacji i tras dowozu i odwozu w uzgodnieniu z Zamawiającym;
11) realizacji obowiązków według poniższych punktów:
a) zapewnienie bezpiecznego wsiadania do pojazdu oraz wysiadania z pojazdu;
b) niedopuszczenie do usługi w przypadku stwierdzenia sytuacji zagrażającej bezpieczeństwu;
c) zabezpieczenie realizacji usługi na własny koszt w przypadku awarii pojazdu na trasie;
12) w razie potrzeby Zamawiający zastrzega możliwość zlecenia usługi transportu w terminie ustalonym z Wykonawcą.
Szczegółowy opis przedmiotu oraz warunków realizacji zamówienia zawiera projekt umowy stanowiący załącznik do Specyfikacji Warunków Zamówienia.
UWAGA:
ZAMAWIAJĄCY NIE DOPUSZCZA SKŁADANIA OFERT
CZĘŚCIOWYCH.
ZAMAWIAJĄCY NIE DOPUSZCZA SKŁADANIA OFERT WARIANTOWYCH.
WYKONAWCA MOŻE ZŁOŻYĆ TYLKO JEDNĄ OFERTĘ.
Informacje dodatkowe:
· Wykonawca składa ofertę cenową zgodnie z treścią wzoru zaproponowanego przez Zamawiającego. Formularz ofertowy stanowi załącznik nr 1 do niniejszej SWZ.
· Wykonawca w ofercie (formularzu ofertowym) podaje wynagrodzenie posługując się przy jej określeniu, w szczególności opisem przedmiotu zamówienia oraz zapisami projektu umowy. Wynagrodzenie podaje się w postaci:
Ryczałtowa cena brutto za jeden (1) km wykonanej usługi wynosi:
……………….. zł ........ gr brutto (słownie:………………………………………………)
TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA: od dnia 01.09.2023 r. do 30.06.2024 r.
Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji czasowej dotyczącej możliwości przedłużenia obowiązywania podpisanej umowy o kolejne 5 miesięcy tj. w terminie od 01.09.2024 r. do 31.01.2025 r. Prawo opcji będzie realizowane na tych samych warunkach co zamówienie podstawowe. Warunkiem skorzystania z prawa opcji będzie złożenie przez Zamawiającego pisemnego oświadczenia woli o skorzystaniu z prawa opcji w terminie realizacji zamówienia podstawowego. W przypadku nieskorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji, Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia z tego tytułu.
Szanowni Państwo,
w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem.
Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców.
Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:
- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,
- podpisem zaufanym,
- lub elektronicznym podpisem osobistym.
W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do:
Zadawania pytań Zamawiającemu,
Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,
Przesłania odwołania/inne.
Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.
Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
2023-09-19 21:58 | Urszula Łomńska | Ogłoszenie o wyniku postępowania |
2023-08-17 09:58 | Urszula Łomńska | INFORMACJA DOTYCZĄCA WYBORU NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY |
2023-08-10 11:02 | Urszula Łomńska | INFORMACJA Z OTWARCIA OFERT |
2023-08-10 10:00 | Komunikat Zamawiającego | Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia środki w wysokości do 125.000,00 zł brutto. |
Komunikaty