Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: TP.5.2023 USŁUGA TRANSPORTU UCZNIÓW

Urszula Łomńska
Starostwo Powiatowe w Świdnicy Oddział: Zespół Szkół Specjalnych w Świdnicy
Termin:
Zamieszczenia : 02-08-2023 13:03:00
Składania : 10-08-2023 10:00:00
Otwarcia : 10-08-2023 10:30:00
Tryb: PL - Tryb Podstawowy (art. 275)
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Nazwa postępowania:                       Usługa transportu uczniów.

 

CPV 60130000-8 Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób

 

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług transportowych pasażerskich.

 

Opis przedmiotu zamówienia:

Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na dowozie i odwozie dzieci do i z budynku Zespołu Szkół Specjalnych w Świdnicy przy ul. Rotmistrza Witolda Pileckiego 3. Usługa obejmuje transport około 60 osób - około 120 km dziennie, zgodnie z rozkładem jazdy stanowiącym załącznik do  projektu umowy. Zamawiający zastrzega możliwość skrócenia lub wydłużenia trasy w ramach aktualizacji bieżących potrzeb.

 

Zakres usług, w szczególności obejmuje:

1)     usługę dowozu i odwozu dzieci i młodzieży do  (i z) budynku Zespołu Szkół Specjalnych w Świdnicy przy ul. Rotmistrza Witolda Pileckiego 3;

2)     wykonanie usługi w roku szkolnym 2023/2024;

3)     wykonanie usługi pojazdem/-ami spełniającymi wymogi bezpieczeństwa oraz kodeksu drogowego, przez osoby posiadające odpowiednie uprawnienia do ich świadczenia;

4)     wykonywanie zamówienia pojazdem/-ami sprawnymi technicznie, z aktualnymi przeglądami technicznymi, z odpowiednim potencjałem technicznym tj. niskopodwoziowymi z windą hydrauliczną lub mechaniczną obniżania podłogi – tak, aby osoba na wózku inwalidzkim samodzielnie mogła wjechać na pokład pojazdu,

5)     dysponowanie ubezpieczeniem od odpowiedzialności cywilnej oraz NW w zakresie prowadzonej działalności - ważnym w całym okresie realizacji zamówienia;

6)     wykonywanie usługi codziennie za wyjątkiem sobót i niedziel oraz dni wolnych od nauki, pojazdami z oznakowanymi tablicami: Uwaga dziecko! (z przodu i z tyłu pojazdu) oraz tablicą/-ami z opisem trasy,

7)     rozkład jazdy stanowi załącznik do  projektu umowy;

8)     w razie potrzeby zagwarantowanie wcześniejszego powrotu dzieci i młodzieży z placówki;

9)     wykonanie dzienne około 120 km (dowóz i odwóz uczniów);

10) zmiany organizacji i tras dowozu i odwozu w uzgodnieniu z Zamawiającym;

11) realizacji obowiązków według poniższych punktów:

a)   zapewnienie bezpiecznego wsiadania do pojazdu oraz wysiadania z pojazdu;

b)  niedopuszczenie do usługi w przypadku stwierdzenia sytuacji zagrażającej bezpieczeństwu;

c)   zabezpieczenie realizacji usługi na własny koszt w przypadku awarii pojazdu na trasie;

12)  w razie potrzeby Zamawiający zastrzega możliwość zlecenia usługi transportu w terminie ustalonym z Wykonawcą.

 

Szczegółowy opis przedmiotu oraz warunków realizacji zamówienia zawiera projekt umowy stanowiący załącznik do Specyfikacji Warunków Zamówienia.

 

UWAGA:

ZAMAWIAJĄCY NIE DOPUSZCZA SKŁADANIA OFERT CZĘŚCIOWYCH.
ZAMAWIAJĄCY NIE DOPUSZCZA SKŁADANIA OFERT WARIANTOWYCH.

WYKONAWCA MOŻE ZŁOŻYĆ TYLKO JEDNĄ OFERTĘ.

 

Informacje dodatkowe:

·        Wykonawca składa ofertę cenową zgodnie z treścią wzoru zaproponowanego przez Zamawiającego. Formularz ofertowy stanowi załącznik nr 1 do niniejszej SWZ.

·        Wykonawca w ofercie (formularzu ofertowym) podaje wynagrodzenie posługując się przy jej określeniu, w szczególności opisem przedmiotu zamówienia oraz zapisami projektu umowy. Wynagrodzenie podaje się  w postaci:

Ryczałtowa cena brutto za jeden (1) km wykonanej usługi wynosi:

……………….. zł ........ gr brutto (słownie:………………………………………………)


TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA: od dnia 01.09.2023 r. do 30.06.2024 r.

Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji czasowej dotyczącej możliwości przedłużenia obowiązywania podpisanej umowy o kolejne 5 miesięcy tj. w terminie od 01.09.2024 r. do 31.01.2025 r. Prawo opcji będzie realizowane na tych samych warunkach co zamówienie podstawowe. Warunkiem skorzystania z prawa opcji będzie złożenie przez Zamawiającego pisemnego oświadczenia woli o skorzystaniu z prawa opcji w terminie realizacji zamówienia podstawowego. W przypadku nieskorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji, Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia z tego tytułu.


Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

 

Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:

- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,

- podpisem zaufanym,

- lub elektronicznym podpisem osobistym

 

W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań Zamawiającemu,

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,

  • Przesłania odwołania/inne. 

 

Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Ogłoszenie o zamówieniu.pdf pdf 156.36 2023-08-02 19:24:16 Postępowanie
SWZ.doc doc 388.5 2023-08-02 19:24:22 Postępowanie
Załącznik nr 3 do SWZ oświadczenie Wykonawcy dotyczące przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej.docx docx 13.84 2023-08-02 19:24:27 Postępowanie
Załącznik nr 4 do SWZ wykaz zamówień.docx docx 45.8 2023-08-02 19:24:31 Postępowanie
Załącznik nr 5 do SWZ oswiadczenie dotyczące wspólnego ubiegania się o zamówienie.rtf rtf 55.71 2023-08-02 19:24:33 Postępowanie
Załącznik nr 6 do SWZ zobowiązanie innych podmiotów do oddana niezbędnych zasobów.rtf rtf 58.86 2023-08-02 19:24:37 Postępowanie
Załącznik nr 7 do SWZ – Projektowane postanowienia umowy .doc doc 116.5 2023-08-02 19:24:41 Postępowanie
Załącznik do umowy rozkład jazdy.docx docx 13.62 2023-08-02 19:24:45 Postępowanie
Załącznik nr 1 do SWZ formularz ofertowy.rtf rtf 116.02 2023-08-02 19:25:03 Kryterium
Załącznik nr 2 do SWZ oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz o braku podstaw do wykluczenia z postępowania.docx docx 15.64 2023-08-02 19:25:07 Kryterium
INFORMACJA Z OTWARCIA OFERT.doc doc 158.5 2023-08-10 11:02:51 Publiczna wiadomość
Informacja dotycząca wyboru najkorzystniejszej oferty.doc doc 162 2023-08-17 09:58:45 Publiczna wiadomość
Ogłoszenie o wyniku postępowania.pdf pdf 70.49 2023-09-19 21:58:30 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2023-09-19 21:58 Urszula Łomńska Ogłoszenie o wyniku postępowania

Ogłoszenie o wyniku [...].pdf

2023-08-17 09:58 Urszula Łomńska INFORMACJA DOTYCZĄCA WYBORU NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY

Informacja dotycząca [...].doc

2023-08-10 11:02 Urszula Łomńska INFORMACJA Z OTWARCIA OFERT

INFORMACJA Z OTWARCI [...].doc

2023-08-10 10:00 Komunikat Zamawiającego Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia środki w wysokości do 125.000,00 zł brutto.

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku)

Załącznik nr 1 do SW [...].rtf

Załącznik nr 2 do SW [...].docx

(0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 269