Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: WZP.271.2.81.2023.AG Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowo-kosztorysowej oraz specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych dla inwestycji pn. „Dostosowanie pomieszczeń w SP 3 przy ul. Kossobudzkiego do potrzeb żłobka – prace przygotowawcze”

Alina Głuszek-Obszyńska
Urząd Miasta Płocka Oddział: Wydział Zamówień Publicznych
Termin:
Zamieszczenia : 02-08-2023 13:16:00
Składania : 09-08-2023 10:00:00
Otwarcia : -
Tryb:
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Zamawiający – Gmina - Miasto Płock, Stary Rynek 1, 09 - 400 Płock zaprasza do składania ofert w procedurze przetargu zgodnie z przepisami kodeksu cywilnego na realizację zamówienia o wartości poniżej 130.000 zł    

pn. :„Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowo-kosztorysowej oraz specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych dla inwestycji pn. „Dostosowanie pomieszczeń w SP 3 przy ul. Kossobudzkiego do potrzeb żłobka – prace przygotowawcze”

I. Szczegółowe informacje dotyczące zamówienia zawiera opis przedmiotu zamówienia oraz wzór umowy.

Do oferty należy załączyć wypełnioną tabelę elementów scalonych.

Przedmiotem zamówienia jest opracowanie kompletnej dokumentacji projektowo-kosztorysowej oraz specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych dla inwestycji pn. „Dostosowanie pomieszczeń w SP 3 przy ul. Kossobudzkiego do potrzeb żłobka – prace przygotowawcze” wraz z uzyskaniem właściwej zgody organu administracji architektoniczno - budowlanej zezwalającej na wykonanie robót budowlanych wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego, w tym:
1) zakres podstawowy:
opracowanie kompletnej dokumentacji projektowo-kosztorysowej oraz specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych wraz z uzyskaniem właściwej zgody/zgód organu administracji architektoniczno – budowlanej, zezwalających na wykonanie robót budowlanych, tj. decyzji organu administracji architektoniczno - budowlanej o zezwoleniu na realizację inwestycji, decyzji - pozwolenia na budowę, skutecznego zgłoszenia budowy – w zależności co będzie właściwe, a jeżeli będzie taka konieczność lub potrzeba, uzyskanie więcej niż jednej takiej zgody
lub w przypadku skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji:
zakres podstawowy i/lub Opcja I i/lub Opcja II – Zamawiającemu przysługuje prawo skorzystania z prawa opcji według każdej możliwej konfiguracji, tj. ze wszystkich 2-ch opcji jednocześnie lub pojedynczo:

2) zakres opcjonalny:

Opcja I - fotowoltaika:
Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowo-kosztorysowej oraz specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych montażu urządzeń OZE – montażu instalacji fotowoltaicznej - wraz z wymaganymi uzgodnieniami i pozwoleniami - w zakresie wynikającym z umowy.

Opcja II – nadzór autorski:
Sprawowanie nadzoru autorskiego w trakcie realizacji robót w zakresie wynikającym z umowy.

II. Termin realizacji zamówienia - 

Termin opracowania kompletnej dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem decyzji o pozwoleniu na budowę – 8 miesięcy od daty podpisania umowy, w tym:

1) termin przekazania Zamawiającemu Koncepcji – 2 miesiące od daty zawarcia Umowy,
2) termin przekazania Zamawiającemu opinii technicznej stanu wszystkich elementów konstrukcyjnych budynku – 2 miesiące od daty zawarcia Umowy,
3) termin przekazania Zamawiającemu  ekspertyzy technicznej stanu ochrony przeciwpożarowej – 2 miesiące od daty zawarcia Umowy,
4) termin przekazania Zamawiającemu inwentaryzacji dendrologicznej, operatu dendrologicznego i projektu (planu) ochrony zieleni – 2 miesiące od daty zawarcia Umowy,
5) termin przekazania Zamawiającemu dokumentacji geologiczno-inżynierskiej – 2 miesiące od daty zawarcia Umowy.

III. Kryteria oceny ofert - cena - 100 %

IV. Realizacja zakresów opcjonalnych:

    1. Realizacja przedmiotu zamówienia według Opcji I jest uzależniona od wyników ekspertyzy technicznej wszystkich elementów konstrukcyjnych budynku. O skorzystaniu z opcji Zamawiający poinformuje Wykonawcę w formie pisemnej i będzie to równoznaczne ze złożeniem przez Zamawiającego oświadczenia o skorzystaniu z opcji w zakresie określonym w umowie.
Rozpoczęcie realizacji przedmiotu umowy przez Wykonawcę, w zakresie wynikającym z Opcji I, nastąpi niezwłocznie po uzyskaniu od Zamawiającego pisemnej informacji skorzystania z prawa opcji przysługującej Zamawiającemu. Zamawiający przedmiotową informację przekaże Wykonawcy niezwłocznie po otrzymaniu ekspertyzy technicznej wszystkich elementów konstrukcyjnych budynku, która dopuści możliwość montażu paneli na istniejącym stropodachu budynku.
    2. Zamawiający skorzysta z Opcji II w momencie przystąpienia do realizacji robót budowlanych na podstawie opracowanej przez Wykonawcę Dokumentacji projektowej i zabezpieczeniu środków finansowych na realizację zakresu opcjonalnego. O skorzystaniu z opcji Zamawiający poinformuje Wykonawcę w formie pisemnej i będzie to równoznaczne ze złożeniem przez Zamawiającego oświadczenia o skorzystaniu z opcji w zakresie określonym w umowie.
Rozpoczęcie realizacji przedmiotu umowy przez Wykonawcę, w zakresie wynikającym z Opcji II, nastąpi niezwłocznie po podpisaniu przez Zamawiającego umowy na roboty budowlane. Zamawiający niezwłocznie powiadomi o tym fakcie Wykonawcę w formie pisemnej.

V. W przypadku, gdy oferta zawiera cenę rażąco niską, Zamawiający wzywa Wykonawcę do złożenia wyjaśnień, przy czym wezwanie kierowane jest tylko do Wykonawcy, którego oferta jest najkorzystniejsza. Brak wyjaśnień lub uznanie ich przez Zamawiającego za nieprzekonywujące powoduje odrzucenie oferty.  

VI. W przypadku, gdy oferent nie załączył wszystkich wymaganych dokumentów lub oświadczeń lub są one niezgodne z zapisami niniejszego ogłoszenia, Zamawiający wzywa do ich uzupełnienia,przy czym wezwanie kierowane jest tylko do oferenta, którego oferta jest najkorzystniejsza. Brak uzupełnienia dokumentów lub oświadczeń we wskazanym terminie powoduje odrzucenie oferty.   

VII. Zamawiający przewiduje możliwość negocjacji złożonych ofert.

VIII. Wykonawca jest związany ofertą przez 30 dni. Zawarcie umowy następuje z chwilą jej podpisania.   

IX. Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana jako oferta najkorzystniejsza uchyla się od zawarcia umowy, Zamawiający może wybrać ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert. W takim przypadku zastosowanie mają czynności z pkt V i VI oraz konieczność potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu opisana w pkt IV.  

X. Zamawiający wykluczy z postępowania Wykonawcę w stosunku do którego zachodzą okoliczności wskazane w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego.

XI. Ogłoszenie, a także warunki przetargu mogą być zmienione lub odwołane.   

XII. Zamawiający zastrzega sobie prawo odwołania przetargu bez podania przyczyny, bądź zamknięcia przetargu bez wyboru którejkolwiek z ofert.   

XIII. W sprawach nieuregulowanych niniejszym zapytaniem zastosowanie mają przepisy Kodeksu cywilnego.   

XIV. Osobami uprawnionymi do porozumiewania się z Wykonawcami są: Alina Głuszek-Obszyńska tel. 24 36 71 616 lub poprzez platformę zakupową.



KLAUZULA INFORMACYJNA Z ART.13 RODO 

Gmina Miasto Płock zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016,str. 1), dalej„RODO”, informuję, że: 

  1. administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Miasto – Płock, Stary Rynek 1, 09-400 Płock;   

  2. Dane kontaktowe inspektora ochrony danych osobowych Gminy Miasto Płock: iod@plock.eu,   

  3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn……………………….   

  4. Odbiorcami danych osobowych są lub mogą zostać: podmioty, którym na podstawie umowy powierzono przetwarzanie danych osobowych, operatorzy pocztowi i firmy kurierskie, banki organy administracji publicznej w tym inne jednostki samorządu terytorialnego lub urzędy państwowe w zakresie, w jakim będzie to wynikać z przepisów prawa zobowiązujących do udostępnienia tych danych, podmioty, którym Administrator ma obowiązek przekazać dane na podstawie obowiązujących przepisów prawa - min. w oparciu o art.18 i art. 19 oraz art.74 ust.3 i 4 ustawy z dnia 11 września 2019r. ( Dz. U. 2021 Poz. 1129 z pózn.zm.) Prawo Zamówień publicznych.   

  5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, przez okres 5 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 5 lat, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy, nie dłużej jednak niż lat 15;   

  6. Podanie danych osobowych w związku z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego nie jest obowiązkowe, ale może być warunkiem niezbędnym do wzięcia w nim udziału, a następnie wykonywania umowy. W przypadku nie podania danych Zamawiający może odrzucić ofertę.   

  7. Posiada Pani/Pan:

  • na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;   

  • na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania lub uzupełnienia Pani/Pana danych osobowych z tym zastrzeżeniem,że sprostowanie lub uzupełnienie nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą PZP*;  

  • na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO **;   

  • prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;

    ______________________

*Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.**Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
1a.Zał.1 do OPZ -inwentaryzacja.zip zip 5328.45 2023-08-02 13:16:00 Postępowanie
1b.Zał.2 do OPZ -koncepcja.zip zip 907.28 2023-08-02 13:16:00 Postępowanie
2a.Zał.1 do Umowy - EBI.odt odt 16.12 2023-08-02 13:16:00 Postępowanie
2b.Zał.2 do Umowy - Karta pobytu nadzoru.doc doc 20.5 2023-08-02 13:16:00 Postępowanie
Opis przedmiotu zamówienia.pdf pdf 157.05 2023-08-02 13:16:00 Postępowanie
Wzór umowy.pdf pdf 245.8 2023-08-02 13:16:00 Postępowanie
Tabela elementów scalonych.DOC DOC 49 2023-08-02 13:16:00 Kryterium
e-fakturowanie.odt odt 18.41 2023-08-02 13:16:00 Kryterium
treśc art 7 ust 1.pdf pdf 18.58 2023-08-02 13:16:00 Kryterium

Komunikaty

2023-08-17 12:42 Alina Głuszek-Obszyńska Zamawiający Gmina Miasto Płock informuje o unieważnieniu postępowania - oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę przeznaczoną na realizację zamówienia.

Złożone oferty:
1) ARCHENIKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ Cena za całość zamówienia: (Zakres podstawowy + Opcja I + Opcja II): 376 380.00 zł brutto
2) DARIUSZ NITECKI BIURO PROJEKTÓW VIS-A-ART Cena za całość zamówienia: (Zakres podstawowy + Opcja I + Opcja II): 356 700.00 zł brutto
3) Ecoren Sp. z o.o. Cena za całość zamówienia: (Zakres podstawowy + Opcja I + Opcja II): 124 845.00 zł brutto - oferta odrzucona.
2023-08-10 08:36 Alina Głuszek-Obszyńska Zamawiający Gmina Miasto Płock informuje, iż do terminu składania ofert wpłynęły 3 oferty:
1) ARCHENIKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ Cena za całość zamówienia: (Zakres podstawowy + Opcja I + Opcja II): 376 380.00 zł brutto (po poprawieniu omyłki)
2) DARIUSZ NITECKI BIURO PROJEKTÓW VIS-A-ART Cena za całość zamówienia: (Zakres podstawowy + Opcja I + Opcja II): 356 700.00 zł brutt (po poprawieniu omyłki)
3) Ecoren Sp. z o.o. Cena za całość zamówienia: (Zakres podstawowy + Opcja I + Opcja II): 124 845.00 zł brutto (po poprawieniu omyłki).

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Zakres podstawowy Cena za opracowanie kompletnej dokumentacji projektowo-kosztorysowej oraz specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych wraz z uzyskaniem właściwej zgody organu administracji architektoniczno – budowlanej, zezwalającej na wykonanie robót budowlanych, tj. decyzji o pozwoleniu na budowę, skutecznego zgłoszenia budowy – w zależności co będzie właściwe, a jeżeli będzie taka konieczność lub potrzeba, uzyskanie więcej niż jednej takiej zgody 1 usługa - (0)
2 Opcja I Cena za opracowanie kompletnej dokumentacji projektowo-kosztorysowej oraz specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych montażu urządzeń OZE – montażu instalacji fotowoltaicznej - wraz z uzyskaniem właściwej zgody organu administracji architektoniczno – budowlanej, zezwalającej na wykonanie robót budowlanych, tj. decyzji o pozwoleniu na budowę, skutecznego zgłoszenia budowy – w zależności co będzie właściwe, a jeżeli będzie taka konieczność lub potrzeba, uzyskanie więcej niż jednej takiej zgody 1 usługa - (0)
3 Opcja II cena za nadzór autorski - proszę podać cenę za 1 pobyt. 10 szt. - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.2499 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty (Zamawiający wymaga załączenia pliku)

Tabela elementów sca [...].DOC

0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki umowy - Zgodnie ze wzorem umowy, proszę potwierdzić akceptację. (0)
3 Wykonawca oświadcza, że jest/ nie jest czynnym podatnikiem podatku VAT - Proszę wpisać odpowiednio jest lub nie jest (0)
4 E-fakturowanie - Proszę wybrać faktura papierowa lub ustrukturyzowana

e-fakturowanie.odt

(0)
5 Oświadczam, że nie zachodzą w stosunku do mnie okoliczności wskazane w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego. - Proszę potwierdzić

treśc art 7 ust 1.pd [...].pdf

(0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 309