Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: RPZ.272.20.2023 Dostawa mebli biurowych, mebli szkolnych, krzeseł, siedzisk i akcesoriów w ramach zadania inwestycyjnego „Budowa Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej w Ostrowie Wlkp."

Magdalena Boroń
Powiat Ostrowski Oddział: Biuro Zamówień Publicznych
Termin:
Zamieszczenia : 18-08-2023 14:42:00
Składania : 31-08-2023 14:00:00
Otwarcia : 31-08-2023 14:05:00
Tryb: PL - Tryb Podstawowy (art. 275)
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

 

Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:

- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,

- podpisem zaufanym,

- lub elektronicznym podpisem osobistym

 

W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań Zamawiającemu,

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,

  • Przesłania odwołania/inne. 

 

Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Formularz asortymentowo - cenowy.xlsx xlsx 51.79 2023-08-18 14:42:00 Postępowanie
ogłoszenie o zamówieniu.pdf pdf 156.42 2023-08-18 14:42:00 Postępowanie
Opis przedmiotu zamówienia meble wykonywane na wymiar - szafy, stoły, stoliki - zadanie 1.docx docx 1916.12 2023-08-18 14:42:00 Postępowanie
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału.doc doc 65.5 2023-08-18 14:42:00 Postępowanie
rysunki mebli.zip zip 12243.48 2023-08-18 14:42:00 Postępowanie
SWZ.docx docx 58.24 2023-08-18 14:42:00 Postępowanie
Wzór oferty.docx docx 30.51 2023-08-18 14:42:00 Postępowanie
wzór umowy.docx docx 43.36 2023-08-18 14:42:00 Postępowanie
Wyjaśnienie treści SWZ z 23.08.2023.docx docx 24.74 2023-08-23 18:05:34 Publiczna wiadomość
ogłoszenie o zmianie ogłoszenia o zamówieniu - 23.08.2023.pdf pdf 42.24 2023-08-23 18:05:34 Publiczna wiadomość
33-Zabudowa_A24_A25_A26_A29_A30_A32-2023-08.vc2.pdf pdf 40.7 2023-08-23 18:05:34 Publiczna wiadomość
34-Biurka_A19_A20-2023-08.vc2.pdf pdf 108.85 2023-08-23 18:05:34 Publiczna wiadomość
35-Biurka_dostawka_A21_A22-2023-08.vc2.pdf pdf 64.1 2023-08-23 18:05:34 Publiczna wiadomość
Opis przedmiotu zamówienia meble wykonywane na wymiar - szafy, stoły, stoliki - zadanie 1 - po zmianach z 23.08.2023 r..docx docx 2235.16 2023-08-23 18:05:34 Publiczna wiadomość
Powiadomienie o zmianach w SWZ z 23.08.2023.docx docx 24.79 2023-08-23 18:05:34 Publiczna wiadomość
ogłoszenie o zmianie ogłoszenia z 28.08.2023.pdf pdf 37.67 2023-08-28 13:40:26 Publiczna wiadomość
Powiadomienie o zmianach w SWZ - 28.08.2023.docx docx 22.24 2023-08-28 13:40:26 Publiczna wiadomość
Wyjaśnienie treści SWZ - 28.08.2023.docx docx 23.36 2023-08-28 13:40:26 Publiczna wiadomość
Powiadomienie o zmianach we wzorze umowy - 28.08.2023.docx docx 23.57 2023-08-28 15:14:03 Publiczna wiadomość
Informacja z otwarcia ofert.docx docx 24.3 2023-08-31 16:00:59 Publiczna wiadomość
Powiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty - Komunikat publiczny.docx docx 30.36 2023-09-08 14:20:57 Publiczna wiadomość
Powiadomienie o ponownym badaniu, ocenie i wyborze najkorzystniejszej oferty w zadaniu nr 1 - Komunikat publiczny.docx docx 25.34 2023-09-19 13:29:52 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2023-09-19 13:29 Magdalena Boroń Szanowni Państwo,
Zamawiający dokonał ponownego badania i oceny ofert, które zakończył wyborem najkorzystniejszej oferty dla zadania nr 1.

Z poważaniem,
Magda Boroń - Biuro Zamówień Publicznych Starostwa Powiatowego w Ostrowie Wlkp.

Powiadomienie o pono [...].docx

2023-09-19 11:20 Magdalena Boroń Szanowni Państwo,
Zamawiający pozyskał dziś informację, że wybrany Wykonawca dla zadania nr 1 rezygnuje z podpisania umowy.

Zamawiający więc, na podstawie art 263 ustawy Prawo zamówień publicznych informuje, że przystępuje do ponownego badania i oceny ofert spośród ofert pozostałych w postępowaniu dla tego zadania.

Z poważaniem,
Magdalena Boroń - Biuro Zamówień Publicznych Starostwa Powiatowego w Ostrowie Wlkp.
2023-09-08 14:20 Magdalena Boroń Szanowni Państwo,

Zamawiający dokonał wyboru najkorzystniejszych ofert we wszystkich postępowaniach.

Bardzo dziękuję za duże zainteresowanie postępowaniem i pracę włożoną w opracowanie i złożenie ofert.

Pełna informacja o wyborze została wysłana do Wykonawców w wiadomościach prywatnych.

Z poważaniem,
Magdalena Boroń - Biuro Zamówień Publicznych Starostwa Powiatowego w Ostrowie Wlkp.

Powiadomienie o wybo [...].docx

2023-08-31 16:00 Magdalena Boroń Szanowni Państwo,
Zamawiający przedstawia informację z otwarcia ofert.

Dziękuję za duże zainteresowanie postępowaniem, przygotowanie i złożenie ofert.
Rozpoczyna się proces ich sprawdzenia, oceny, analizy przedmiotowych środków dowodowych.
Jeśli okaże się to konieczne, Zamawiający będzie wzywał do wyjaśnień i informował o innych czynnościach za pomocą wiadomości prywatnych przesyłanych na platformie zakupowej.

Z poważaniem,
Magda Boroń - Biuro Zamówień Publicznych Starostwa Powiatowego w Ostrowie Wlkp.

Informacja z otwarci [...].docx

2023-08-31 14:00 Komunikat Zamawiającego Na realizację zamówienia Zamawiający planuje wydać:
Zadanie 1 Meble biurowe - 170 500 zł
Zadanie 2 Fotele rozkładane do terapii Biofeedback - 6 300 zł
Zadanie 3 Fotele gabinetowe - 37 700 zł
Zadanie 4 Pufy, siedziska, dywany - 5 910 zł
Zadanie 5 Meble do sal terapii - 15 560 zł
2023-08-28 15:14 Magdalena Boroń Szanowni Państwo,

Na wniosek Wykonawcy Zamawiający zmienia zapisy wzoru umowy dla zadań 2,3,4,5 niniejszego postępowania.
Proszę o zapoznanie się z załącznikiem do tego komunikatu.

Dziękuję za zainteresowanie postępowaniem, za wszystkie uwagi i wnioski.
Proszę teraz o zapoznanie się ze zmianami oraz uwzględnienie ich w swoich ofertach.

Z poważaniem,
Magda Boroń - Biuro Zamówień Publicznych Starostwa Powiatowego w Ostrowie Wlkp.

Powiadomienie o zmia [...].docx

2023-08-28 13:40 Magdalena Boroń Szanowni Państwo,
Zamawiający informuje, iż zdecydował się udzielić odpowiedzi na kolejne pytania, które wpłynęły do specyfikacji mebli w zadaniu nr 5 - meble do sal terapii.

Chcąc dać czas zainteresowanym Wykonawcom na zapoznanie się z wyjaśnieniami oraz na przygotowanie oferty zgodniej z nimi - Zamawiający wydłuża m. in. termin składania ofert do 31 sierpnia 2023 r. do godz. 14:00.

Proszę o zapoznanie się z wyjaśnieniami i zmianami w SWZ.

Z poważaniem,
Magda Boroń - Biuro Zamówień Publicznych Starostwa Powiatowego w Ostrowie Wielkopolskim.

ogłoszenie o zmianie [...].pdf

Powiadomienie o zmia [...].docx

Wyjaśnienie treści S [...].docx

2023-08-23 18:05 Magdalena Boroń Szanowni Państwo,
Zamawiający informuje, że wpłynęły pytania do postępowania, na które niniejszym zostaje udzielona odpowiedź.

Zamawiający zdecydował się także na zmiany w przypadku części elementów zamówienia wchodzących w skład zadania nr 1.
Zmiany zostały przedstawione w załączonych do tego komunikatu publicznego dokumentach: opisie zadania nr 1, rysunkach i częściowo także w odpowiedziach do SWZ. Proszę o zapoznanie się z udostępnionymi i nowymi dokumentami, ponieważ od momentu publikacji są obowiązującymi w postępowaniu i zgodnie z nimi należy przygotować ofertę.

Ze względu na zmiany SWZ i zmiany konstrukcji części mebli, Zamawiający zdecydował się wydłużyć termin składania i otwarcia ofert, aby umożliwić zainteresowanym postępowaniem Wykonawcom zapoznanie się ze zmianami i przygotowanie ofert. Zostaje także wydłużony termin związania z ofertą, a termin realizacji każdej z części zamówienia został wydłużony do 16 października 2023 r.

Z poważaniem,
Magda Boroń - Biuro Zamówień Publicznych Starostwa Powiatowego w Ostrowie Wielkopolskim



Wyjaśnienie treści S [...].docx

ogłoszenie o zmianie [...].pdf

33-Zabudowa_A24_A25_ [...].pdf

34-Biurka_A19_A20-20 [...].pdf

35-Biurka_dostawka_A [...].pdf

Opis przedmiotu zamó [...].docx

Powiadomienie o zmia [...].docx

2023-08-23 07:09 Magdalena Boroń Szanowni Państwo,
Zamawiający informuje, iż pracuje nad zmianami w konstrukcji elementów zadania nr 1 (m.in. część biurek, stołów) i wkrótce je opublikuje. Wraz ze zmianami zostanie wydłużony termin składania ofert w postępowaniu oraz termin realizacji zadania).

Proszę o śledzenie strony niniejszego postępowania.

Z poważaniem,
Magda Boroń - Biuro Zamówień Publicznych Starostwa Powiatowego w Ostrowie Wlkp.

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 723