Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: BZP.271.61.2023.M.S. DROBNE NAPRAWY PRZEPOMPOWNI I TŁOCZNI NA TERENIE GMINY SIECHNICE

Magdalena Stanek
Gmina Siechnice
Termin:
Zamieszczenia : 27-07-2023 07:57:00
Składania : 16-08-2023 10:00:00
Otwarcia : 16-08-2023 10:05:00
Tryb: PL - Tryb Podstawowy (art. 275)
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

 

Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:

- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,

- podpisem zaufanym,

- lub elektronicznym podpisem osobistym

 

W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań Zamawiającemu,

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,

  • Przesłania odwołania/inne. 

 

Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
61_2023 SWZ przepompownia.docx docx 97.74 2023-07-27 07:57:00 Postępowanie
Klauzula inf_zapisy RODO.doc doc 57.5 2023-07-27 07:57:00 Postępowanie
ogłoszenie o zamówieniu 61.pdf pdf 98.8 2023-07-27 07:57:00 Postępowanie
OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA DLA ZADANIA PN.docx docx 4595.74 2023-07-27 07:57:00 Postępowanie
wzór umowy_24.07.23.docx docx 48.15 2023-07-27 07:57:00 Postępowanie
Zał_1 - Karta - Zatwierdzenia materiałowe.docx docx 21.2 2023-07-27 07:57:00 Postępowanie
Lokalizacja_pp_Iwiny.pdf pdf 212.51 2023-07-27 07:57:00 Postępowanie
Lokalizacja_pp_KS_Siechnice.pdf pdf 250.17 2023-07-27 07:57:00 Postępowanie
Lokalizacja_pp_Radwanice.pdf pdf 220.15 2023-07-27 07:57:00 Postępowanie
Lokalizacja_pp_Siechnice.pdf pdf 169.06 2023-07-27 07:57:00 Postępowanie
Lokalizacja_pp_Żerniki Wrocławskie.pdf pdf 216.79 2023-07-27 07:57:00 Postępowanie
informacja o zmianie terminu otwarcia ofert.pdf pdf 591.7 2023-08-07 13:10:54 Publiczna wiadomość
ogłoszenie o zmianie terminu.pdf pdf 38.57 2023-08-07 13:10:54 Publiczna wiadomość
odpowiedzi na pytania 10.08..docx docx 54.03 2023-08-10 14:11:18 Publiczna wiadomość
Informacja z sesji otwarcia ofert-61.docx docx 218.77 2023-08-16 10:22:12 Publiczna wiadomość
ogłoszenie o unieważnieniu postępowania 61.pdf pdf 388.01 2023-08-22 12:08:53 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2023-08-22 12:08 Magdalena Stanek Zawiadomienie o unieważnieniu postępowania na podstawie art. 255 pkt 1 ustawy PZP

ogłoszenie o unieważ [...].pdf

2023-08-16 10:22 Magdalena Stanek Zgodnie z art. 222 ust. 5 ustawy PZP Zamawiający przedstawia informację z sesji otwarcia ofert z dnia 16.08.2023 r z godz. 10:05

Informacja z sesji o [...].docx

2023-08-16 10:00 Komunikat Zamawiającego Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia 30 000,00 zł brutto
2023-08-10 14:11 Magdalena Stanek Na podstawie art. 284 ust. 2 ustawy z 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz.U.2022 poz. 1710 ze zm.) zwanej dalej: „ustawa Pzp”, Zamawiający udziela następujących wyjaśnień


Z poważaniem

Magdalena Stanek
Inspektor ds. zamówień publicznych
Urząd Miejski w Siechnicach
ul. Jana Pawła II 12,
55-011 Siechnice
tel. 71 786 09 21
e-mail: zp@umsiechnice.pl

odpowiedzi na pytani [...].docx

2023-08-07 13:10 Magdalena Stanek Informacja o zmianie terminu otwarcia ofert

informacja o zmianie [...].pdf

ogłoszenie o zmianie [...].pdf

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 417