Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: ZP-271-16/2023 Adaptacja pomieszczeń remizy Ochotniczej Straży Pożarnej w Dąbrówce Tuchowskiej do potrzeb szkoły podstawowej i przedszkola

Zamówienia Publiczne
Gmina Tuchów
Termin:
Zamieszczenia : 25-07-2023 15:09:00
Składania : 04-08-2023 11:00:00
Otwarcia : 04-08-2023 11:05:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,


informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel. 14 65 25 474 wew. 37

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.


Zapytanie opublikowała: Alicja Wójcik

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Mapa.pdf pdf 1204.5 2023-07-25 15:09:00 Postępowanie
projekt umowy z wykonawcą.docx docx 53.33 2023-07-25 15:09:00 Postępowanie
Rzut parteru.jpg jpg 2671.91 2023-07-25 15:09:00 Postępowanie
załącznik nr 1 do zapytania ofertowego_IID.271.16.2023.AW.xls xls 33 2023-07-25 15:09:00 Postępowanie
załącznik nr 2 do zapytania ofertowego_IID.271.16.2023.AW.xls xls 33 2023-07-25 15:09:00 Postępowanie
załącznik nr 3 do zapytania ofertowego_IID.271.16.2023.AW.xls xls 34 2023-07-25 15:09:00 Postępowanie
załącznik nr 4 do zapytania ofertowego_IID.271.16.2023.AW.xls xls 32.5 2023-07-25 15:09:00 Postępowanie
Zapytanie ofertowe_IID.271.16.2023.AW.pdf pdf 83.38 2023-07-25 15:09:00 Postępowanie
Informacja z otwarcia ofert.pdf pdf 37.78 2023-08-04 12:16:34 Publiczna wiadomość
Informacja o wyborze.pdf pdf 53.98 2023-08-08 08:35:47 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2023-08-08 08:35 Zamówienia Publiczne Informacja o wyborze

Informacja o wyborze [...].pdf

2023-08-04 12:16 Zamówienia Publiczne Informacja z otwarcia ofert

Informacja z otwarci [...].pdf

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Opis przedmiotu zamówienia Zamówienie dotyczy : Wykonania dokumentacji projektowej adaptacji pomieszczeń remizy Ochotniczej Straży Pożarnej w Dąbrówce Tuchowskiej do potrzeb szkoły podstawowej i przedszkola (Wykonanie projektu budowlano-technicznego i projektu wykonawczego w zakresie którego planowane jest: - organizacja rozdzielni żywności -organizacja ciągu komunikacyjnego - przygotowanie układu funkcjonalno-użytkowego obiektu - przebudowa wejść - zagospodarowanie terenu w tym parkingu, plac zabaw oraz korekta usytuowania boiska Zakres opracowania uwzględniać powinien wykonanie rzutów, przekrojów, rysunków wnętrza budynku wraz z kolorystyką oraz wizualizację pomieszczeń wraz z zagospodarowaniem terenu.Przedmiot zamówienia obejmuję również sporządzenie specyfikacji technicznej oraz przedmiaru robót i kosztorysów, w tym wszystkich niezbędnych uzgodnienień, pozwoleń itd.- wskazanych do uzyskania pozwolenia na w/w inwestycję. Opis MPZP w BIP-ie gminy Tuchów do wglądu. 1 szt. - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.3130 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 30 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - 12 miesięcy od daty zawarcia umowy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
5 Warunki umowne - Akceptacja warunków umowy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
6 Wymagania stawiane wykonawcom - Osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia winne: - posiadać uprawnienia budowlane do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; - posiadać stosowną wiedzę i doświadczenie w zakresie wystarczającym do należytego wykonania zamówienia, - dysponować odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, - znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej umożliwiającej należyte wykonanie zamówienia. Proszę załączyć stosowne oświadczenia. (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 373