informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku:
- niewystarczających środków na realizację zamówienia,
- zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.
Zamawiający zastrzega możliwość zakończenia postępowania bez podania przyczyny.
Informacje o postępowaniu będą udzielane TYLKO w formie pisemnej poprzez platformę zakupową.
Zamawiający informuje, że w przypadku Zapytania ofertowego, jakim jest to postępowanie, nie ma obowiązku wysyłania ani publikacji informacji z otwarcia, zamknięcia czy wyboru ofert.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku zmiany zapotrzebowania Zamawiającego.
Proszę o podawanie cen jednostkowych za 1 sztukę / komplet / opakowanie. System sam dokona wyliczenia ile to będzie za całość i podsumuję Państwa ofertę. Przed akceptacją proszę o zweryfikowanie czy wszystko się zgadza.
Wykonawca gwarantuje, że zaoferowane w postępowaniu materiały biurowe są nowe, nie były używane, nie są powystawowe (rok produkcji - nie wcześniej niż sierpień 2022 rok), są zapakowane w oryginalnych opakowaniach oraz spełniają wymagania określone w zapytaniu przez Zamawiającego.
Zamawiający
dopuszcza wysłanie faktur elektronicznych na adres: faktura@insp.pl lub
przy pomocy Platformy Elektronicznego Fakturowania, z zastrzeżeniem
art. 4 ustawy z dnia 9 listopada 2018 r. o elektronicznym fakturowaniu w
zamówieniach publicznych, koncesjach na roboty budowlane lub usługi
oraz partnerstwie publiczno-prywatnym (Dz. U. z 2020 r., poz. 1666, ze
zm.), zawierającej prawidłowy numer rachunku bankowego, znajdujący się w
wykazie podatników VAT udostępnianym w Biuletynie Informacji Publicznej
na stronie podmiotowej urzędu obsługującego ministra właściwego do
spraw finansów publicznych
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego"
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Your message will not be sent. Are you sure you want to quit?
Attachments
This site uses cookie files to provide best quality services. By continuing to use the site or clicking "accept", you agree to use them. Accepting cookies, you also accept files used in cooperation with our partner Google, which may transfer data, including potentially personal data, outside the European Union and the European Economic Area without an adequate level of personal data protection, in particular to the United States of America. (hereinafter: USA). Therefore, there is a possibility that unauthorized entities, including in particular the US government authorities, may gain access to this data. More information on the use of cookies and our partners can be found in our
privacy policy.
Announcements