Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: Przeprowadzenie szkolenia oraz audytu „Tajemniczego klienta” w punktach sprzedaży napojów alkoholowych na terenie miasta Krosna

Beata Penar
Gmina Miasto Krosno Oddział: Wydział Polityki Społecznej i Zdrowia
Termin:
Zamieszczenia : 20-07-2023 13:03:00
Składania : 27-07-2023 08:00:00
Otwarcia : 27-07-2023 08:30:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

OGŁOSZENIE

dotyczące zamówienia o wartości nieprzekraczającej 130 000 złotych na:

Przeprowadzenie szkolenia oraz audytu „Tajemniczego klienta”  w punktach sprzedaży napojów alkoholowych na terenie miasta Krosna

 

1.       Zleceniodawca:

GMINA MIASTO KROSNO

ul. Lwowska 28a

38-400 Krosno

NIP: 6840013798


 2.       Tryb udzielenia zamówienia:

Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargowym, na podstawie § 9 Regulaminu udzielania zamówień publicznych o wartości nieprzekraczającej 130 000 złotych, stanowiącego załącznik do zarządzenia Nr 924/20 Prezydenta Miasta Krosna z dnia 31 grudnia 2020 r.

Do zamówienia nie stosuje się ustawy z dnia 11.09.2019 r. Prawo zamówień publicznych.

 

3.       Opis przedmiotu zamówienia:

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1 do niniejszego Ogłoszenia.


4.       Termin realizacji zamówienia:

- rozpoczęcie: od dnia podpisania umowy.

- zakończenie: 2 miesiące od dnia podpisania umowy.

Umowa zostanie zawarta w terminie do 14 dni kalendarzowych, od dnia ukazania się ogłoszenia
o wyborze najkorzystniejszej oferty.

 

5.       Warunki płatności:

Podstawę do wystawienia faktury stanowić będzie przedstawiony przez Zleceniobiorcę szczegółowy raport wraz ze szczegółową analizą i ankietami sporządzonymi ze sprzedawcami oraz zaleceniami dla Gminy Miasto Krosno w skontrolowanych punktach sprzedaży napojów alkoholowych.

Wynagrodzenie należne Zleceniobiorcy z tytułu wykonania niniejszej umowy zostanie zapłacone przez Zleceniodawcę na podstawie faktury wystawionej przez Zleceniobiorcę zgodnie z danymi określonymi w umowie, przelewem w terminie 14 dni od daty otrzymania prawidłowo wystawionej faktury.


6.       Sposób przygotowania oferty:

1)    Ofertę należy sporządzić w języku polskim na załączonym druku „OFERTA” – Załącznik nr 2.

2)    Oferta winna być podpisana przez osobę upoważnioną.

3)    Zleceniodawca nie dopuszcza składania ofert częściowych.

4)    Zleceniodawca  odrzuca oferty, jeżeli:

a)    oferta została złożona po wyznaczonym terminie lub/i w niewłaściwym miejscu,

b)   oferta nie jest sporządzona w języku polskim na załączonym druku „OFERTA”.

5)    W cenie ofertowej należy uwzględnić wszystkie koszty związane z prawidłową realizacją przedmiotu zamówienia.

6)    Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.

 

7.       Termin i forma złożenia oferty:

1)        Ofertę należy złożyć na formularzu stanowiącym załącznik nr 2 do niniejszego postępowania poprzez Platformę Zakupową Urzędu Miasta Krosna pod adresem https://platformazakupowa.pl/pn/krosno na stronie dotyczącej przedmiotowego postępowania do dnia 27 lipca 2023 r., do godziny 8:00.

2)     W procesie składania oferty za pośrednictwem platformy wykonawca powinien złożyć podpis bezpośrednio na dokumencie przesłanym za pośrednictwem platformy. Złożenie podpisu na platformie na etapie podsumowania ma charakter nieobowiązkowy, jednak pozwala zweryfikować ważność podpisu przed złożeniem oferty.

3)       Za datę złożenia oferty przyjmuje się datę jej przekazania w systemie (platformie) poprzez kliknięcie przycisku „Złóż ofertę” i wyświetlenie się komunikatu, że oferta została zaszyfrowana i złożona.

4)        Otwarcie ofert nastąpi elektronicznie w dniu 27 lipca 2023 r. o godzinie 8:30 za pośrednictwem platformazakupowa.pl, w siedzibie Zamawiającego, Urząd Miasta  Krosna,   ul. Lwowska 28a, pokój nr 220.

5)       Informację z otwarcia ofert Zamawiający udostępni na platformazakupowa.pl w sekcji „Komunikaty” na stronie przedmiotowego postępowania.

 

         8.       Kryterium wyboru najkorzystniejszej oferty:

Zamawiający będzie oceniał tylko oferty niepodlegające odrzuceniu.

Kryterium:

1)      cena brutto – 100%,

Wszystkie rozliczenia między Zleceniodawcą a Zleceniobiorcą dokonywane będą w PLN.

 

       9.    Informacja o formalnościach jakie powinny zostać dopełnione po wyborze oferty w celu zawarcia umowy w sprawie  zamówienia:

1)    Zleceniodawca niezwłocznie po wybraniu oferty albo zamknięciu postępowania bez dokonania wyboru, powiadamia Zleceniobiorcę o jego wyniku albo o zamknięciu postępowania bez dokonania wyboru.

2)    Po dokonaniu wyboru oferty Zleceniodawca poinformuje Zleceniobiorcę o wyborze najkorzystniejszej oferty.

3)    Po wyborze oferty najkorzystniejszej Zleceniodawca wezwie niezwłocznie Zleceniobiorcę, który złożył najkorzystniejszą ofertę do zawarcia umowy. Jeżeli w terminie określonym w pkt. 4 Zleceniobiorca nie zawrze umowy, Zleceniodawca może zawrzeć umowę ze Zleceniobiorcą, którego oferta była następna w kolejności, pod warunkiem, że nie upłynął termin związania ofertą.

       10.   Klauzula informacyjna dotycząca art. 13 RODO w zakresie danych osobowych

Klauzula informacyjna dotyczy danych osobowych:

- wykonawcy (będącego osobą fizyczną, osobą fizyczną prowadzącą działalność gospodarczą),

 - pełnomocnika wykonawcy (osoby fizycznej);

Wypełniając obowiązek informacyjny wynikający z art. 13 i 14 rozporządzenia PEiR (UE)
nr 2016/679 z 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE. L. z 2016 r. Nr 119, s. 1, z późn. zm.) - dalej RODO, informujemy że:

1)    Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest:

GMINA MIASTO KROSNO

ul. Lwowska 28 a

38-400 Krosno

Kontakt do inspektora ochrony danych osobowych w Gminie Miasto Krosno:

iod@um.krosno.pl

tel.: 013 47 43 317

2)    Może Pan/Pani kontaktować się w sprawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych oraz z wykonywaniem praw przysługujących na mocy RODO z Administratorem
z wykorzystaniem powyższych danych teleadresowych lub z wyznaczonym u Administratora Inspektorem ochrony danych na adres e-mail: iod@um.krosno.pl.

3)    Podstawy i cele przetwarzania danych:

a)    Dane osobowe wykonawcy, który jest osoba. fizyczna.: Pani/Pana dane osobowe będą. przetwarzane w związku z wykonaniem umowy, a także podjęcia czynności niezbędnych przed jej zawarciem (art. 6 ust. 1 lit. b RODO), w związku z obowiązkiem prawnym ciążącym na administratorze wynikającym z przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych w związku z realizacją zamówienia, przepisów o rachunkowości w celu rozliczeń, a także ustawy o dostępie do informacji publicznej, w związku z obowiązkiem ujawniania danych Wykonawcy w zakresie stanowiącym informacje publiczna. (art. 6 ust. 1 lit. c RODO). Dane mogą. być także przetwarzane w celu ewentualnego dochodzenia lub obrony przed roszczeniami na podstawie prawnie uzasadnionego interesu administratora (art. 6 ust. 1 lit. f RODO).

b)    Dane osób działających w imieniu Wykonawcy, w tym wskazanych w umowie
z Wykonawcą.: Pani/a dane osobowe będą. przetwarzane w związku z realizacja. postanowień zawartej umowy, a także ewentualnego dochodzenia lub obrony przed roszczeniami na podstawie prawnie uzasadnionego interesu administratora (art. 6 ust. 1 lit. f RODO).

4)    Pani/a dane mogą. być udostępniane podmiotom i osobom upoważnionym do tego na podstawie przepisów prawa, w tym podmiotom uprawnionym do uzyskania informacji publicznej. Mogą. zostać także udostępnione podmiotom realizującym czynności niezbędne do zrealizowania wskazanych celów przetwarzania (kancelaria prawna).

5)    Pani/Pana dane osobowe będą. przetwarzane przez okres trwania umowy, a następnie przez okres 5 kolejnych lat kalendarzowych ze względu na przepisy o rachunkowości. W przypadku roszczeń dane będą. przetwarzane do czasu ich przedawnienia.

6)    Posiada Pan/i prawo żądania dostępu do swoich danych osobowych, a także ich sprostowania (poprawiania). Skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmiana. wyniku postepowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmiana. postanowień oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników. Przysługuje Pani/u także prawo do żądania usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, a także sprzeciwu na przetwarzanie, przy czym przysługuje ono jedynie w sytuacji, jeżeli dalsze przetwarzanie nie jest niezbędne do wywiązania się przez Administratora z obowiązku prawnego i nie występują. inne nadrzędne prawne podstawy przetwarzania.

7)    Przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi na realizowane przez Administratora przetwarzanie do Prezesa UODO (uodo.gov.pl).

8)    Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do zawarcia oraz realizacji umowy.

 

      11.   Postanowienia końcowe:

 

Zleceniodawca zastrzega sobie prawo do:

a)    zmiany treści ogłoszenia,

b)    żądania szczegółowych informacji i wyjaśnień od Zleceniobiorców po otrzymaniu ofert,

c)     wyłącznej interpretacji zapisów zawartych w zapytaniu ofertowym,

d)    unieważnienia postępowania bez podania przyczyny,

e)    w przypadku wystąpienia omyłek pisarskich oraz ewentualnych oczywistych omyłek rachunkowych w ofercie Zleceniodawca zastrzega sobie prawo do ich poprawy.

 

12.   Załączniki do ogłoszenia:

1)    Załącznik nr 1 – Opis przedmiotu zamówienia.

2)    Załącznik nr 2 – Oferta.

3)    Załącznik nr 3 – Wzór umowy.


W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel. 0-13 4743220  

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Załącznik nr 1 do ogłoszenia -opis przedmiotu zamówienia.docx docx 37.27 2023-07-20 13:03:00 Postępowanie
Załącznik nr 2 do ogłoszenia - Oferta.docx docx 49.54 2023-07-20 13:03:00 Postępowanie
Załącznik nr 3 - wzór umowy.doc doc 56 2023-07-20 13:03:00 Postępowanie
Informacja o wyborze oferty SCAN.tif tif 24.3 2023-08-02 09:43:11 Publiczna wiadomość
Informacja z otwarcia ofert SCAN.tif tif 32.83 2023-08-02 08:02:35 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2023-08-02 09:43 Beata Penar Informacja o wyborze oferty

Informacja o wyborze [...].tif

2023-08-02 08:02 Beata Penar Informacja z otwarcia ofert

Informacja z otwarci [...].tif

2023-07-27 08:00 Komunikat Zamawiającego Na sfinansowanie zadania zaplanowano kwotę 10 000,00 zł brutto.

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 - 1 szt. - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.2529 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Wynagrodzenie należne Zleceniobiorcy z tytułu wykonania niniejszej umowy zostanie zapłacone przez Zleceniodawcę na podstawie faktury wystawionej przez Zleceniobiorcę zgodnie z danymi określonymi w umowie, przelewem w terminie 14 dni od daty otrzymania prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - - rozpoczęcie: od dnia podpisania umowy. - zakończenie: 2 miesiące od dnia podpisania umowy. Umowa zostanie zawarta w terminie do 14 dni kalendarzowych, od dnia ukazania się ogłoszenia o wyborze najkorzystniejszej oferty. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 484