Get a deposit without paperwork and walking away from your computer in 3 steps
click fill the details pay online
Check how to do it - Video
Published : | 20-07-2023 15:02:00 |
Placing offers : | 28-07-2023 11:00:00 |
Offers opening : | 28-07-2023 11:15:00 |
Procedure: | PL - Tryb Podstawowy (art. 275) |
Type: | Service |
Szanowni Państwo,
w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem.
Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców.
Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:
- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,
- podpisem zaufanym,
- lub elektronicznym podpisem osobistym.
W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do:
Zadawania pytań Zamawiającemu,
Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,
Przesłania odwołania/inne.
Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.
Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
2023-09-28 11:39 | Referat Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania |
2023-08-24 11:18 | Referat Zamówień Publicznych | Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty z dnia 24.08.2023 r. |
2023-08-01 12:45 | Referat Zamówień Publicznych | Informacja o unieważnieniu postępowania w ramach części nr 5 z dnia 01.08.2023 r. |
2023-08-01 12:42 | Referat Zamówień Publicznych | Informacja o unieważnieniu postępowania w ramach części nr 1 z dnia 01.08.2023 r. |
2023-07-28 12:41 | Referat Zamówień Publicznych | Informacja z otwarcia ofert z dnia 28.07.2023 r. |
2023-07-28 11:00 | Buyer message |
Kwota,
jaką
Zamawiający
zamierza
przeznaczyć
na
sfinansowanie
zamówienia
wynosi
łącznie
542
370,00
zł
brutto,
w
tym
na
realizację
poszczególnych
części:
Część
nr
1:
194
290,00
zł
brutto,
Część nr 2: 173 260,00 zł brutto, Część nr 3: 46 820,00 zł brutto, Cześć nr 4: 79 600,00 zł brutto, Cześć nr 5: 48 400,00 zł brutto. |
Announcements