Bid bond

Bid bond in 2 minutes

Get a deposit without paperwork and walking away from your computer in 3 steps

click fill the details pay online

Check how to do it - Video

Proceeding: Ig.III.271.2.11.2023 "Dowóz uczniów z terenu gminy Samborzec do szkół w latach szkolnych 2023 – 2024 oraz 2024-2025"

Referat Zamówień Publicznych
Gmina Samborzec
Deadlines:
Published : 20-07-2023 15:02:00
Placing offers : 28-07-2023 11:00:00
Offers opening : 28-07-2023 11:15:00
Procedure: PL - Tryb Podstawowy (art. 275)
Type: Service

Requirements and specifications

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

 

Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:

- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,

- podpisem zaufanym,

- lub elektronicznym podpisem osobistym

 

W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań Zamawiającemu,

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,

  • Przesłania odwołania/inne. 

 

Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 


Attachments

NAME EXTENSION SIZE (kB) PUBLISHING DATE SOURCE DOWNLOAD
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU.pdf pdf 236.97 2023-07-20 15:02:00 Proceeding
SWZ z załącznikami.zip zip 12129.43 2023-07-20 15:02:17 Proceeding
Informacja z otwarcia ofert.pdf pdf 700.89 2023-07-28 12:41:19 Public message
Informacja z otwarcia ofert (dostępność cyfrowa).pdf pdf 179 2023-07-28 12:41:19 Public message
informacja o unieważnieniu postępowaniu z dnia 01.08.2023_cześć nr 1.pdf pdf 361.25 2023-08-01 12:42:35 Public message
informacja o unieważnieniu postępowaniu z dnia 01.08.2023_część nr 1 (dostępność cyfrowa).pdf pdf 475.61 2023-08-01 12:42:35 Public message
informacja o unieważnieniu postępowaniu z dnia 01.08.2023_cześć nr 5.pdf pdf 355.15 2023-08-01 12:45:10 Public message
informacja o unieważnieniu postępowaniu z dnia 01.08.2023_cześć nr 5 (dostępność cyfrowa).pdf pdf 472.85 2023-08-01 12:45:10 Public message
informacja o wyborze oferty_na stronę_24_08_2023.pdf pdf 1240.85 2023-08-24 11:18:28 Public message
informacja o wyborze oferty_na stronę_24_08_2023 (dostępność cyfrowa).pdf pdf 670.52 2023-08-24 11:18:28 Public message
Ogłoszenie o wyniku postępowania.pdf pdf 149 2023-09-28 11:39:08 Public message

Announcements

2023-09-28 11:39 Referat Zamówień Publicznych Ogłoszenie o wyniku postępowania

Ogłoszenie o wyniku [...].pdf

2023-08-24 11:18 Referat Zamówień Publicznych Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty z dnia 24.08.2023 r.

informacja o wyborze [...].pdf

informacja o wyborze [...].pdf

2023-08-01 12:45 Referat Zamówień Publicznych Informacja o unieważnieniu postępowania w ramach części nr 5 z dnia 01.08.2023 r.

informacja o unieważ [...].pdf

informacja o unieważ [...].pdf

2023-08-01 12:42 Referat Zamówień Publicznych Informacja o unieważnieniu postępowania w ramach części nr 1 z dnia 01.08.2023 r.

informacja o unieważ [...].pdf

informacja o unieważ [...].pdf

2023-07-28 12:41 Referat Zamówień Publicznych Informacja z otwarcia ofert z dnia 28.07.2023 r.

Informacja z otwarci [...].pdf

Informacja z otwarci [...].pdf

2023-07-28 11:00 Buyer message Kwota, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia wynosi łącznie 542 370,00 zł brutto, w tym na realizację poszczególnych części: Część nr 1: 194 290,00 zł brutto,
Część nr 2: 173 260,00 zł brutto,
Część nr 3: 46 820,00 zł brutto,
Cześć nr 4: 79 600,00 zł brutto,
Cześć nr 5: 48 400,00 zł brutto.

Offer form

No. Name Criterium weight Description and attachments Your suggestion or comment Attach file
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny Attachment required (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)
Unlock the form

The number of page views: 338